Varför väljer ni Max????

pukan2
13 oktober 2009 · 3 182 Inlägg

max är godast sen har dom 55krs menyer vid lunch. angående bk så är deras hamburgare mikro värmda har sett detta vid flera tillfällen på olika bks. donkens mat är vidrig helt enkelt. har vid flera tillfällen blivit magsjuk av deras skit mat.

expect1991
13 oktober 2009 · 1 814 Inlägg

Såhär väljer jag iallfall tongue

1.Gatukök
2.Burger King
3.McDonalds
4.Max

cheffer
13 oktober 2009 · 1 422 Inlägg

aenfors skrev:
MAX har frisco målet big_smile Grymt gott!

Bara att du säger det gör att din röst inte respekteras alls och man behöver inte ta hänsyn till vad du tycker inom ämnet lol

Gammal tråd nu och vet inte riktigt vad de har i köttet för tillfället men jag har inte blivit skadad över en max burgare trots att de har potatisflingor i dem (Det är ju fan potatisflingor i allt!) men de är jävligt goda, äter inte precis hamburgare för att vara nyttig ändå utan de kanske blir en gång i månaden som mest och för det är gott!

Donken så är det McFeast som gäller och på max supreme-mål som är grejen!

Det bästa med frasses är ju lätt alla stripskryddor! Borde finnas på alla ställen!!

Mazda rx7 "WankelPower" (1994)
Saab 9-5 Aero "Sedanen" (2006)
Kanelbullen
13 oktober 2009 · 1 722 Inlägg

Frasses  i Pajala tongue wink
Varje gång jag är i Luleå blir det jämt MAX  på storheden big_smile
ojoj finns det nått annat tongue ?

Sibylla finns också i pajala men dit är jag aldrig och käkar  wink

Senast redigerat av Kanelbullen (13 oktober 2009)

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer
Volvo XC70 (2015)
Mercedes 200 "Bettan" (1985)
Niklas1987 NO
13 oktober 2009 · 2 182 Inlägg

Varför ens klaga på att andra äter nån annan stans än just McDonalds, folk har olika smak å så kommer det alltid vara.

Sibyllas Raggarmeal å Tobbas gatukök klår allt, bäst bland de stora är helt klart Max hamburgare.

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
PLindblom
13 oktober 2009 · 1 200 Inlägg

Här i Enköping (precis vid E18) håller de på att bygga MAX bredvid McDonald's, det ska verkligen bli intressant att se hur det går för de båda smile

Sushikocken Sleeper
13 oktober 2009 · 3 084 Inlägg

Max är överlägset bäst OBS! ovanför Sundsvall.
I söder är det ju samma skit som på donken + att man får könshår i burgarna  :S och jag har testat Maxar i Malmö Norrköping, växsjö, sthlm( och arlanda), Borlänge, Gävle, Halmstad, Helsingborg, Örebro och Kristianstad. Övervägande dåligt.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
JBlom Skogenracing.com
13 oktober 2009 · 154 Inlägg

Det är oerhörd skillnad på Max, McD, BK och Frasses runt om i Sverige.
Max i Halmstad är kasst medans det är riktigt bra i Norrland.
McD besöker jag aldrig förutom i Scandinavium.
Frasses har jag bara provat i Gävle å där är det kasst.
BK smakar i princip lika överallt. Gott med grillat ibland om än dock väldigt klent grillat sen BK´s strips är totalt kassa...

Så Max toppar min lista om man nu inte är i Sundsvall för då är Big Boy bäst!

Sushikocken Sleeper
13 oktober 2009 · 3 084 Inlägg

JBlom skrev:
Det är oerhörd skillnad på Max, McD, BK och Frasses runt om i Sverige.
Max i Halmstad är kasst medans det är riktigt bra i Norrland.
McD besöker jag aldrig förutom i Scandinavium.
Frasses har jag bara provat i Gävle å där är det kasst.
BK smakar i princip lika överallt. Gott med grillat ibland om än dock väldigt klent grillat sen BK´s strips är totalt kassa...

Så Max toppar min lista om man nu inte är i Sundsvall för då är Big Boy bäst!

Hmm på big boy i härnösand får man en klick gurksallad på en burgare, för 65 spänn typ. Tycker iaf inte jag är värt, visst den funkar men fan vill ha sallad och grejor med.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Stefan Varberg Supraman
13 oktober 2009 · 2 300 Inlägg

Väljer ställe med två variabler.
1. hur bra dom tillagar maten så den smakar gott
2. service och hygien

så på ett ställe kan det bli max ett annat BK osv el om man vet om något annat bra ställe.
Mackans i falkenbeg e fint om det e runt lunch, inte hamburgare men husman och thai. smile

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.
Iam2fast4U
13 oktober 2009 · 1 534 Inlägg

mc donalds
burger king

max väljer man inte allmänt grisigt på deras ställen och maten är inte god

BMW E34 "538" (1990)
Mogel KUNG
13 oktober 2009 · 441 Inlägg

MAX är klar godast.. MCD suger ju getpung BK är ingen höjdare heller... tongue

Seth
13 oktober 2009 · 3 354 Inlägg

Minister skrev:
Här i Enköping (precis vid E18) håller de på att bygga MAX bredvid McDonald's, det ska verkligen bli intressant att se hur det går för de båda smile

Vid värnamo utanför jönköping vid E4 har de Max, Burger king, Mcdonalds o Dinners inom 150-250 m från varann. där verkar det funka iaf

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Skoda Fabia 1.6 TDI "Lätt optimerad" (2014)
Mogel KUNG
13 oktober 2009 · 441 Inlägg

Iam2fast4U skrev:
mc donalds
burger king

max väljer man inte allmänt grisigt på deras ställen och maten är inte god

Hahah här i gbg är det precis tvärt om jätte äckligt och sketet på mcd och bk men hur städat och fint som helst på max?  smile

R-efined
13 oktober 2009 · 152 Inlägg

jag fattar inte vart du vill komma med denna tråd? alla tycker olika så är det vissa prioriterar kvallitet framför smak och andra inte! Dock väljer jag MAX

IceEyes Varningar: För många..
13 oktober 2009 · 2 552 Inlägg

För mig varierar det, vissa perioder är det MAX som gäller, andra är det Donken eller Sibylla osv. smile

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Mack Forum- och sitemoderator
13 oktober 2009 · 26 180 Inlägg

Jag har inte orken att läsa alla 11 sidor, men jag läst de fyra första, och har följande kommentarer:

1. Jag åt på Burger King för första gången för nån månad sedan. Kändes knappt nån skillnad från Max..
2. Att välja mellan McDonalds eller Max känns som att välja mellan pest eller kolera, men skulle man vara tvungen att välja så väljer jag Max, då McDonalds mat känns så sjukt undermålig så man blir äcklad bara att att tänka på det..
3. Om det nu förresten skall klagas - tillaga skiten själv då? Eller ännu hellre - ät inte alls?
4. Själv föredrar jag Sibylla. Världens trevligaste personal där jag handlar, och de är duktiga på att göra ens vilja, deras lag - det vill säga: man får vad man verkligen vill ha.

Tack för ordet.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
LasseMan underordnad allfixare
13 oktober 2009 · 696 Inlägg

spela roll vafan det är i köttet man äter väll för att det är gott sen skiter jag i om donken har 110% rent kött
och max 99% fiskrens om jag då tycker att max är godare så äter jag väll hellre den?

Senast redigerat av LasseMan (13 oktober 2009)

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!
Sushikocken Sleeper
13 oktober 2009 · 3 084 Inlägg

Dem tre bästa gatuköken i trakterna kring Ö-vik alltså 25 mils radie big_smile är
1. Sibylla mellan Ramsele och sollefteå mitt ute i skogen tongue fan bästa köpta burgaren jag ätit någonsin! var någon lite äldre tant som jobbade där.
2. Krysset i skelle,
3. Sibylla i Älandsbro.. Ett av de bättre sibyllorna. Annars brukar jag inte gilla sibylla.
men eftersom det är 10mil+ härifrån till de ställena. Så blir det oftast Max i övik. (som har konkat donken) "That was the shit afterfyllan place"
Vi fick ju BK till övik i år. Fan vilken jävla äcklig Glykolcola dem hade. Jag har slangat propylenglykol och fått i käften och det är samma smak på deras cola.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Sushikocken Sleeper
13 oktober 2009 · 3 084 Inlägg

LasseMan skrev:
spela roll vafan det är i köttet man äter väll för att det är gott sen skiter jag i om donken har 110% rent kött
och max har 99% potatismjöl tycker jag max är godare så äter jag väll hellre den?

Max har också 100% svenskt nötkött i sina hamburgare.
En av ingredienserna i hamburgare är ju potatismjöl!
en hamburgare som innehåller 100% nötkött ser ju ut som en oxfile! Det tycker jag tex inte BK:s burgare gör.
Om de malt ner sin köttbit för att sen forma den till en hamburgare igen, hur sätter dem då ihop den till en hamburgare igen? Loctite eller? (då är det ju fortfarande inte 100% kött)

Senast redigerat av Sushikocken (14 oktober 2009)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang