Saab ng900t "devil eyes project" [27/2 - Nya bromsar! devileyes]

Rosu Ready for takeoff
10 februari 2008 · 367 Inlägg

Okej, farsan är ganska kunnig inom el så han får sköta det tongue kommer självklart att lägga upp förslag när det närmar sig smile

Kolla mitt Projekt:
SAAB ng900t - "devil eye project"
Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Rosu Ready for takeoff
11 februari 2008 · 367 Inlägg

Update! smile

Kolla mitt Projekt:
SAAB ng900t - "devil eye project"
Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Rallyhalle
11 februari 2008 · 4 299 Inlägg

Du ska inte skriva svar och göra updatering ist?

Men de ser bra ut, men nu blir de till och polera massa när de blir lite varmare va wink

Rosu Ready for takeoff
11 februari 2008 · 367 Inlägg

okej, tack tack. Ja det ska jag.. ska iväg o göra det snart..

Kolla mitt Projekt:
SAAB ng900t - "devil eye project"
Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Gräsberg
16 februari 2008 · 1 002 Inlägg

WeDo skrev:

Gräsberg skrev:
du glömde amerika ljusen smile
o nätgrill kan du fixa på ett enkelt sätt smile köpa lite nät och åk till frykmalms o skaffa dig en 9-3grill, den ser bättre ut än 900an.
ta en titt på min,, har 9-3grill, ska dock åka o köpa en beg hos skroten och modda om lite smile

lycka till!

Såga bort mitt ribban eller ? wink

nej nej wink eller första tanken va väl de.. man nu funderar ja på att ha en sommar och en vintergrill smile mer säger ja int tongue vilket krävs en grill te plus spakel, nät o färg 230 big_smile

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"
______________________________
CroZZeN
16 februari 2008 · 400 Inlägg

Jag börjar digga Karlstad mer och mer smile Verkar ju krylla av Saab folk där borta smile
Kul att nån grejar me en 900 !
Blir de inge ljudisolering? big_smile

Senast redigerat av CroZZeN (16 februari 2008)

Ride Like You´ve Never Been Hurt
Rosu Ready for takeoff
16 februari 2008 · 367 Inlägg

Gräsberg: Låter som ett roligt projekt att följa..

Crozzen: tack. Det vet jag inte.. troligen lite.. Du kör cross i kristinehamn eller hur smile

Kolla mitt Projekt:
SAAB ng900t - "devil eye project"
Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
zshoe Kokar ris
16 februari 2008 · 923 Inlägg

fälgarna högst upp till höger, eller ner i mitten skulle sätter jag min röst på smile

"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"
BMW Z3 "zshoe" (1999)
Aaaaaaalm
16 februari 2008 · 584 Inlägg

CroZZeN skrev:
Jag börjar digga Karlstad mer och mer smile Verkar ju krylla av Saab folk där borta smile

Ja de e klart, Karlstad äger xD Massa vettigt folk som kör Saab här big_smile

Saab 4 Life!
Saab 99 GL CAB "Cabben" (1982)
Rosu Ready for takeoff
16 februari 2008 · 367 Inlägg

Jag är ganska inne på att skaffa ett par saab orginal fälgar om jag ska skaffa några,, Får se hur mycket pengar man får i sommar smile Tror jag prioriterar ljudet och lite småstyling innan jag ger mig på att köpa fäljar..

Kolla mitt Projekt:
SAAB ng900t - "devil eye project"
Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
CroZZeN
18 februari 2008 · 400 Inlägg

Angående vilka fälgar...dom två längst till höger smile
Här i stan finns de fan ingen som har 900/9-3 som grejar nåt me bilen... sad
bara en massa n"#¤#oeigt&¤#%q9b klappsänkta 740is  big_smile
Själv så har jag revit ur bagage inredningen smile nu ska de bli ännu mera ljudisolerat big_smile å dra lite 70mm2 kablar smile

Ride Like You´ve Never Been Hurt
Rosu Ready for takeoff
18 februari 2008 · 367 Inlägg

Okej, tråkigt då sad Jag har också rivit ut bagage inredningen, dock av helt andra skäl. HÅller nämligen på att fixa antennen och så ska jag klä om den. Någon som vet hur det går till för att få tyget att följa kanterna osv?

Kolla mitt Projekt:
SAAB ng900t - "devil eye project"
Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
CroZZeN
18 februari 2008 · 400 Inlägg

hhmm? ska du använda original"tyget" ? antingen plastar du av den och klär därefter, eller så klär du direkt på original "tyget". Spraylim på burk.

Ride Like You´ve Never Been Hurt
Rosu Ready for takeoff
18 februari 2008 · 367 Inlägg

jag ska köpa nytt tyg. troligen blir det något som liknar orginaltyget.. Är det bara att spraya på lim och sen trycka dit och låta torka ? smile

Kolla mitt Projekt:
SAAB ng900t - "devil eye project"
Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Gräsberg
21 februari 2008 · 1 002 Inlägg

de med reflexramp eller inte trpor ja mer på reflexramp om du hittar en te vettigt pris är bäst, iaf när man ser bilder snett från sidan bak. ser de bäst ut med reflex du får leka i photoshop o visa oss de på din bil helt enkelt.

mvh

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"
______________________________
Rosu Ready for takeoff
21 februari 2008 · 367 Inlägg

okej, jag har en kille som jag troligen ska köpa reflexvarianten av för 450-500 kr inkl frakt vilket är ett helt okej pris smile Så det blir troligen en sådan eftersom jag nog inte orkar lacka om dekorrampen tongue

Kolla mitt Projekt:
SAAB ng900t - "devil eye project"
Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Zoe The world is mine
21 februari 2008 · 82 Inlägg

Tycker du kan ha i tankarna att längre fram kanske slänga in en annan panel. Pianolackat är så jäkla snyggt smile håller med de flesta ovanstående här att detta kommer bli ett intressant projekt att följa! big_smile

Bad like I wanna be
Rosu Ready for takeoff
21 februari 2008 · 367 Inlägg

Kanske det.. Dock tänkter jag verkligen inte lägga pengar på det i första hand, men om det finns pengar över något gång så kan det va ett alternativ. Samma sak med tygmattor smile

Kolla mitt Projekt:
SAAB ng900t - "devil eye project"
Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Zoe The world is mine
21 februari 2008 · 82 Inlägg

Förstår detta..lätt att rusa iväg i planerna, står ju själv fortfarande med en halvfärdig bil så big_smile

Bad like I wanna be
Rosu Ready for takeoff
22 februari 2008 · 367 Inlägg

Jo drömma gör man lite väl lätt oftast.. Jo jag med, halvlackad tongue haha

Kolla mitt Projekt:
SAAB ng900t - "devil eye project"
Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang