hej föndera på stört båge

Sluskk
26 december 2007 · 778 Inlägg

hej föndera på stört båge till en 740 hur är det med besiktningen tänkte en enkel en  båge

har ingen bild men för har man ju den där "ost bågen som går i miten av bilen "typ"
sen två stag från den och dom ska bakåt till ovan sidan hjul husen hopas ni förstår vad jag menar roll

_Spawned_ Maskinförare
26 december 2007 · 1 163 Inlägg

Det jag vet, (rätta mig om jag har fel) Men är att det ska vara proffs svetsat, att det ska sitta skydd på rören där kroppen kan ha kontakt med. Sen är det väl inte mkt mer vad jag fått reda på.

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"
Sluskk
26 december 2007 · 778 Inlägg

_Spawned_ skrev:
Det jag vet, (rätta mig om jag har fel) Men är att det ska vara proffs svetsat, att det ska sitta skydd på rören där kroppen kan ha kontakt med. Sen är det väl inte mkt mer vad jag fått reda på.

okej ska man ha ett intyg av svets firman då?

_Wallis_
26 december 2007 · 4 506 Inlägg

Köp en Folkrace bur ist. Kostar inte mycket och har funktion. !

Kan du andas kan du dö.
Sluskk
26 december 2007 · 778 Inlägg

_Wallis_ skrev:
Köp en Folkrace bur ist. Kostar inte mycket och har funktion. !

okej bilder och info vart man får tag i ett

evilaudio
26 december 2007 · 16 195 Inlägg

besiktningen säger inte ett ord om hur den e svetsad.. bara den e skyddad så att du inte kan slå i den.. sen e de bara regga om bilen..

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Sluskk
26 december 2007 · 778 Inlägg

evilaudio skrev:
besiktningen säger inte ett ord om hur den e svetsad.. bara den e skyddad så att du inte kan slå i den.. sen e de bara regga om bilen..

regga om den varför det ? regga den till vad? jag ska ha skydet i bilen så att om jag skule volta ine i "byn" så jag inte dör hopas jag neutral

Senast redigerat av Sluskk (26 december 2007)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang