r-ted skrev:
dom är så jävla oseriösa så det går fan inte att hitta någon motsvarighet.
jag visste redan innan jag tog kontakt med dom, att dom är svartlistade av arn och det skrivs mycket illa om dom på autopower.se då dom sålt flera backade bilar.
Jag har mailat dom och blev uppringd på juldags kvällen :shock: , var lite packad men vi blev överens om en affär som båda kände sig nöjda med jag skulle åka hämta bilen idag (torsdag).
prata med säljaren i morses och allt var lugnt, börjar bege mig uppåt och ringer honom innan jag är i skara, då säger han att han ringer upp om 5min.
ingen ringde så jag ringde tillbax efter 30min , så pågick det ifrån 10:30 till 12:30.
sen sluta han svara i mobilen förutom engång då han svarade men la på när jag presentera mig.
då valde jag att ringa direkt in till kontoret och blev kopplad till säljaren å när jag presentera mig så lade han på luren igen.
då blev jag så förbannad så jag väljer att inte ringa dit mer igen.
Ja då vet jag defintivt var man inte ska vända sig vid ev affär.
Riktigt jävla dålig stil tycker jag, där sitter du i bilen på väg och får vadå? Jävla as om man får svära lite.
Ska det va så vårt att vara ärlig? och i alla fall ge dig chansen att matcha ev nytt bud?
Jag tror han fick någon som bjöd mer för bilen , och därför segade affären med mig ifall den andre skulle dra sig ur.