s70 "sunshine" och VW golf 1 cab samt lackering

www.customandpaint.com bygger om, lackerar, servar och lagar bilar. försöker uppdatera så ofta ja får en stund till övers.
  • 108 Följare
  • 1 457 136 Visningar
  • Uppdaterades senast 5 januari 2019
Djem Think Better Cars
1 mars 2008 · 447 Inlägg

ser bra ut jimmy big_smile

Mvh // Djem
Opel Astra 1.6 5D "White Pearl" (2009)
volvo240R
1 mars 2008 · 1 964 Inlägg

Darkie skrev:
fyfan va snygg den blir! Fortsätt så!, nu saknar man sin gamla s70 T5 btw ;(

man tackar så jätte mycket big_smile ja kan tänka mej det tongue s70 är fina bilar big_smile bästa bil ja vet än så länge hehehe

volvo240R
1 mars 2008 · 1 964 Inlägg

Djem skrev:
ser bra ut jimmy big_smile

man tackar erik big_smile

volvo240R
1 mars 2008 · 1 964 Inlägg

nu har ja även gjort ett test under veckan big_smile och svar JA det är kondningen som drar ur strömen ur batteriet. ska det vara så ? någon som vet hur man kan fixa till detta elle vad som måste göras ?

Djem Think Better Cars
1 mars 2008 · 447 Inlägg

ja kan ta reda på detta om du vill ...

Mvh // Djem
Opel Astra 1.6 5D "White Pearl" (2009)
krutmats
1 mars 2008 · 1 892 Inlägg

Fyy fan vad läckert Jimmy!!!   Sååå klockrent!!  tongue
Mvh/Mats

Englund Har den bredaste v70in :)
1 mars 2008 · 93 Inlägg

stilren bil du har.


mvh

BREDASTE V70:IN ;p
Volvo V70 2,5D "Bredaste V70in. 153.2db" (2000)
ReinarT Svetsrobotprogrammerare
2 mars 2008 · 364 Inlägg

fy fan va läckert, nu längtar man hem till sin bil rejält smile

volvo240R
2 mars 2008 · 1 964 Inlägg

Djem skrev:
ja kan ta reda på detta om du vill ...

ja gärna forska lite i det om du vill big_smile skulle vara kul och veta.

volvo240R
2 mars 2008 · 1 964 Inlägg

krutmats skrev:
Fyy fan vad läckert Jimmy!!!   Sååå klockrent!!  tongue
Mvh/Mats

man tackar så jätte mycket mats. vart köpte du ditt optima? nu vet ja iaf att det är kondningen i min bil det är fel på så det är det säkert i din bil också tongue

volvo240R
2 mars 2008 · 1 964 Inlägg

Englund skrev:
stilren bil du har.


mvh

man tackar så hemskt mycket big_smile ja måste bara säga det att ja älskade din gamla v70 big_smile riktigt läcker big_smile

volvo240R
2 mars 2008 · 1 964 Inlägg

ReinarT skrev:
fy fan va läckert, nu längtar man hem till sin bil rejält smile

man tackar så hemskt mycket big_smile jasså? vart är du någonstanns om man får fråga ? får väl se när det bli nästa gång man får meka lite tongue

volvo240R
3 mars 2008 · 1 964 Inlägg

va ute i garaget en kortis igår igen och löde in dioder i ecc enheten bilder på det kan ju läggas upp om ni vill se tongue?

ReinarT Svetsrobotprogrammerare
4 mars 2008 · 364 Inlägg

volvo240R skrev:

ReinarT skrev:
fy fan va läckert, nu längtar man hem till sin bil rejält smile

man tackar så hemskt mycket big_smile jasså? vart är du någonstanns om man får fråga ? får väl se när det bli nästa gång man får meka lite tongue

Håller till i thailand just nu, ska åka hem imorn bitti smile, hoppas de finns fina bilder att se när ja är hemma big_smile

P-G Säl-Tämjare...
4 mars 2008 · 1 024 Inlägg

ReinarT skrev:

volvo240R skrev:

ReinarT skrev:
fy fan va läckert, nu längtar man hem till sin bil rejält smile

man tackar så hemskt mycket big_smile jasså? vart är du någonstanns om man får fråga ? får väl se när det bli nästa gång man får meka lite tongue

Håller till i thailand just nu, ska åka hem imorn bitti smile, hoppas de finns fina bilder att se när ja är hemma big_smile

Ännu ett gorg beroende ser jag tongue sitter i thailad men kan inte slita sig från gorg big_smile

Vilket jävla drag :)
ReinarT Svetsrobotprogrammerare
4 mars 2008 · 364 Inlägg

P-G skrev:

ReinarT skrev:

volvo240R skrev:

man tackar så hemskt mycket big_smile jasså? vart är du någonstanns om man får fråga ? får väl se när det bli nästa gång man får meka lite tongue

Håller till i thailand just nu, ska åka hem imorn bitti smile, hoppas de finns fina bilder att se när ja är hemma big_smile

Ännu ett gorg beroende ser jag tongue sitter i thailad men kan inte slita sig från gorg big_smile

Klart som sjuttsingen att man måste ju ha Gorg vart man än i världen är big_smile

P-G Säl-Tämjare...
4 mars 2008 · 1 024 Inlägg

ReinarT skrev:

P-G skrev:

ReinarT skrev:

Håller till i thailand just nu, ska åka hem imorn bitti smile, hoppas de finns fina bilder att se när ja är hemma big_smile

Ännu ett gorg beroende ser jag tongue sitter i thailad men kan inte slita sig från gorg big_smile

Klart som sjuttsingen att man måste ju ha Gorg vart man än i världen är big_smile

Dagens sanning tongue vad är klockan hos dig nu? är väll inte så mycket skillnad va?

Ja volvo240R, lägg upp bilder

Vilket jävla drag :)
ReinarT Svetsrobotprogrammerare
4 mars 2008 · 364 Inlägg

P-G skrev:

ReinarT skrev:

P-G skrev:

Ännu ett gorg beroende ser jag tongue sitter i thailad men kan inte slita sig från gorg big_smile

Klart som sjuttsingen att man måste ju ha Gorg vart man än i världen är big_smile

Dagens sanning tongue vad är klockan hos dig nu? är väll inte så mycket skillnad va?

Ja volvo240R, lägg upp bilder

ligger 6 timmar före sverige så klockan är 15:48 här ni, tillbaka till projektet nu, vill vi ha bilder big_smile

P-G Säl-Tämjare...
4 mars 2008 · 1 024 Inlägg

Tvinga mig inte att koma över till degerfors för att titta, har igentligen inte tid med det tongue

Vilket jävla drag :)
J-P-R DO IT LOW STYLE
5 mars 2008 · 1 342 Inlägg

Här har det hänt lite sen jag var inne och tittade sist. Ser tokbra ut. Ska du ställa ut den i Örebro den 5 april ? Det tycker iaf jag att du skall göra, alltid härligt med stilrena byggen att titta på.
Så skicke ett PM till "VilleV" här på forumet med namn, bil och telenr så vi kan njuta av din bil.

Keep it up, snart Elmia !


/Mikke

EDIT: Här är länken till tråden om träffen i Örebro: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 5585&p

Senast redigerat av J-P-R (5 mars 2008)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang