Hejj alla intresserade
tack för den kommentaren mickius, efter att ja sett den sprang ja direkt efter kameran så ja skulle få visa de lilla ja hade
väldigt inspirerande och värmande med såna kommentarer
har vart ganska slött med bilen nu i några dar pga av att skolan börjat om å haft så mycke å göra me det
men man börjar ju komma i rytm så småning om
Miniupdate:
det som gjorts under senaste dagarna är att ja börjat tvättat motorrummet lite, å herre jävlar va mycke skit
bärjade igår med att skruva loss grenröret för polering, men de lämnade dit då ja inte fick loss den sista bulten pga brist på verktyg, ska imårrån gå å köpa en billigare nyckel å såga av den så man ryms in dit
verkligen trångt, ni som gjort detta utan att ha bort maskin förstår säkert vad ja menar
boostcontrollen, pyseventilen va ja efter i början av veckan, en turbosmart kopia
får hoppas den håller bättre än den som var på bilen
lite annat som pysslats e omklädnad av fula saker, t.ex dörrsidorna och handsfacket
tyget som är i s13 påminner om morfar
så de rev ja bort så fort som de gick=)
det är väldigt amatör mässigt gjort, aldri gjort något sånt här förr, far min och jag pysslat till det
lädret... får sitta på en stund, men kommer antagligen att kläs om i skrikröd läder, de e vinröd, tänkte att de sko matcha bilen, men den är inte tillräkligt bra
med kjolpaketet har inte hänt så mycke, väntar på att elmer ska komma tillbaka å hjälpa till, mycket lättare och roligare med en hjälpande hand
så kanske fortsätter med detta ihäljen
I motorrummet kommer det att lossas så delar som möjligt för att rengöras, poleras eller målas
I fortsättningen kommer de säkert börja hända ännu mer saker, för jag kommer antagligen att få värme till garaget
de kommer bli en av livets lyckligaste dagar
tack för ikväll
ha de bäst !