3 tums avgassystem Volvo s60 T5 -01

jannesracing
2 januari 2008 · 95 Inlägg

Tänkte köpa mig ett komplett 3 Tums avgassystem med racekat. Har kollat på JT-System.
Nån som har nån erfarenhet av dessa? Lätta och montera ochsåvidare? Låter det fruktansvärt mycket innne i bilen? Nån som har ett sånt här och inte har blivit godkänd på bilprovningen? Skulle ju helst vilja ha ett rostfritt, men har inte hittat, Nån som vet?
Tack på förhand!

Volvo_GLT_Power
6 januari 2008 · 15 Inlägg

´Har inte monterat men har ett och de gick igenom bes utan problem=) låter mer gör de klart men inte allt för mkt om man inte gasar=P skönt ljud=)

Skit i miljön gör en bööörn=)
jannesracing
6 januari 2008 · 95 Inlägg

OK! Jo det får nog bli ett sånt system! Tack för svar!

v50sport
6 januari 2008 · 230 Inlägg

Har du kollat på feritta?...bra kvalite...bättre än dom flesta...fast en aning dyrare...

jannesracing
6 januari 2008 · 95 Inlägg

Jo jag kolla där..Men det blir nog ett JT tror jag!

Danne_86
6 januari 2008 · 257 Inlägg

jag lät stjernqvist bygga åt mig, mycket nöjd! dom kommer få bygga till min nästa bil också!
de är juh nära o bra wink
http://www.stjernqvistracing.se/

Senast redigerat av Danne_86 (6 januari 2008)

jannesracing
8 februari 2008 · 95 Inlägg

Nu är det beställt! Blev ett komplett 3" Rostfritt med racekat och Twinpipe av Stjernqvist Racing! Riktigt trevliga var dom! Lämnar in henne på onsdag:D Blir då även en filterinstallation med nybyggd skiljevägg plus en Laddtrycksmätare!big_smile

H.T
8 februari 2008 · 197 Inlägg

Hur mycke kommer allt kosta?

Mazda Mx-5 (2006)
Danne_86
9 februari 2008 · 257 Inlägg

jannesracing skrev:
Nu är det beställt! Blev ett komplett 3" Rostfritt med racekat och Twinpipe av Stjernqvist Racing! Riktigt trevliga var dom! Lämnar in henne på onsdag:D Blir då även en filterinstallation med nybyggd skiljevägg plus en Laddtrycksmätare!big_smile

hoppas du blir lika nöjd som ja blev då big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang