Utegångsförbud.

Hammarslag Inläggskritiker
9 januari 2008 · 990 Inlägg

Children-Of-Bodom skrev:

Hammarslag skrev:

Daaze skrev:
jaha, men då tar jag tillbaka det tongue surt att åka dit eller?

Kan säga såhär att jag kom riktigt lindrigt undan, bara 4mån med fotboja. Fick 1års i tingsrätten, det halverades i hovrätten till 6mån.
Så hade jävla tur och tungan rätt i mun, iaf i hovrätten.

Då var det med andra ord inget sånt allvarligt i alla fall.
Tippar på misshandel , Grov misshandel

Man brukar inte få boja av grova straff, man blir häktad körd till rättegång, tillbaka till häktet och får vänta där tills man får en plats på anstalt.

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
9 januari 2008 · 5 042 Inlägg

Hammarslag skrev:

Children-Of-Bodom skrev:

Hammarslag skrev:
Kan säga såhär att jag kom riktigt lindrigt undan, bara 4mån med fotboja. Fick 1års i tingsrätten, det halverades i hovrätten till 6mån.
Så hade jävla tur och tungan rätt i mun, iaf i hovrätten.

Då var det med andra ord inget sånt allvarligt i alla fall.
Tippar på misshandel , Grov misshandel

Man brukar inte få boja av grova straff, man blir häktad körd till rättegång, tillbaka till häktet och får vänta där tills man får en plats på anstalt.

Inte alla gånger nej.
Ibland blir man släppt o får vara hemma o vänta o inställa sig själv.

Senast redigerat av Children-Of-Bodom (9 januari 2008)

C H E V R O L E T <3
skumtezz
9 januari 2008 · 306 Inlägg

MrTurbo skrev:

skumtezz skrev:

Hammarslag skrev:

Iaf en som har huvudet på skaft wink flyttade hemifrån när jag var 18, och bott hemifrån sen dess.

hehe vad har du gjort för dumt då om man får fråga?smile

Han kanske bara fejkar för att få träfaf nya tejejer? De dras ju till stygga pojkar som har problem med rättvisan....  Dom är ju så tuffa och coola....  roll

För trådens skull bör vi inte ta upp anledningen enligt mig...

ärligt talat?! fejka en sån sak?
haha det är ju nästan skrattretande!
och nej jag dras inte till stygga pojkar serru.

köp en beemer bli belåten se naturen ovanpå plåten:P
Hammarslag Inläggskritiker
9 januari 2008 · 990 Inlägg

skumtezz skrev:
och nej jag dras inte till stygga pojkar serru.

Klart du gör wink

Men man kan vara stygg och snäll ?

Senast redigerat av Hammarslag (9 januari 2008)

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
MrTurbo Better than God \o/
9 januari 2008 · 1 882 Inlägg

Hammarslag skrev:

MrTurbo skrev:

skumtezz skrev:

hehe vad har du gjort för dumt då om man får fråga?smile

Han kanske bara fejkar för att få träfaf nya tejejer? De dras ju till stygga pojkar som har problem med rättvisan....  Dom är ju så tuffa och coola....  roll

För trådens skull bör vi inte ta upp anledningen enligt mig...

Finns bild under galleri om du nu tror jag skulle "fejka" en sån grej för att  få tjejer, vilket jag nog inte behöver göra då jag inte direkt är pissful o måste gömma mig bakom en fasad.
Tuff o cool ? Absolut.

Ha ha, nu var jag faktiskt IRONISK!  Kanske inte framgick tydligt nog?  wink

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Saab 9-3X "BlackPanter" (2010)
Ford Mustang HT "30årskrisen" (1967)
Saab 900 S "40-årskrisen" (1991)
MrTurbo Better than God \o/
9 januari 2008 · 1 882 Inlägg

Hammarslag skrev:

skumtezz skrev:
och nej jag dras inte till stygga pojkar serru.

Klart du gör wink

Hi hi...

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Ford Mustang HT "30årskrisen" (1967)
Saab 900 2,3i "Cabben" (1997)
Saab 9-3X "BlackPanter" (2010)
Hammarslag Inläggskritiker
9 januari 2008 · 990 Inlägg

Ballar inte tråden ur rejält nu, ja frågar om vad man kan roa sig med i hemmet ? förutom lägga pussel!

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
FireTraXX DFFL
9 januari 2008 · 9 020 Inlägg

Runka!

EDIT:
Testa hur många gånger ud hinner på en dag tongue

Senast redigerat av FireTraXX (9 januari 2008)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Daaze Rent A Retard !
9 januari 2008 · 674 Inlägg

skumtezz skrev:

MrTurbo skrev:

skumtezz skrev:

hehe vad har du gjort för dumt då om man får fråga?smile

Han kanske bara fejkar för att få träfaf nya tejejer? De dras ju till stygga pojkar som har problem med rättvisan....  Dom är ju så tuffa och coola....  roll

För trådens skull bör vi inte ta upp anledningen enligt mig...

ärligt talat?! fejka en sån sak?
haha det är ju nästan skrattretande!
och nej jag dras inte till stygga pojkar serru.

dras du till snäll pojkar då eller ?

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm
Hammarslag Inläggskritiker
9 januari 2008 · 990 Inlägg

FireTraXX skrev:
Runka!

EDIT:
Testa hur många gånger ud hinner på en dag tongue

haha bästa förslaget hitils, men det har jag redan provat flera ggr som tonåring wink

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
Daaze Rent A Retard !
9 januari 2008 · 674 Inlägg

FireTraXX skrev:
Runka!

EDIT:
Testa hur många gånger ud hinner på en dag tongue

110 m flykt ! lol cool

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm
Hammarslag Inläggskritiker
9 januari 2008 · 990 Inlägg

Daaze skrev:

FireTraXX skrev:
Runka!

EDIT:
Testa hur många gånger ud hinner på en dag tongue

110 m flykt ! lol cool

Haha, sitter ju ingen GPS eller nåt sånt i bojan, kan olämna landet om ja så vill det.
Men torskar ja så blir det 6mån på anstalt ist, och det har jag ingen ork med.

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
FireTraXX DFFL
9 januari 2008 · 9 020 Inlägg

Hammarslag skrev:

Daaze skrev:

FireTraXX skrev:
Runka!

EDIT:
Testa hur många gånger ud hinner på en dag tongue

110 m flykt ! lol cool

Haha, sitter ju ingen GPS eller nåt sånt i bojan, kan olämna landet om ja så vill det.
Men torskar ja så blir det 6mån på anstalt ist, och det har jag ingen ork med.

Har en kompis som fick ett par månader med boja och hans "basenhet" var batteridriven tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
newBadboy
9 januari 2008 · 340 Inlägg

Tja du kan ju kanske tänka genom din situation och komma överens med dig själv att inte hamna där igen.hmm

När du väl kommit fram till detta och är nöjd finns ju alltid onlinespel. Mecka med bilen om du har garage... bygga ngt kul projekt du aldrig annars hade hunnit med. Såg på ett elektronik forum folk som bygger egna snus ugnar för att baka sin egen snus med och spara massa pengar...

Om inte detta passar kan du rulla in dig in en matta och låtsas att du är en kåldolme cool

Daaze Rent A Retard !
9 januari 2008 · 674 Inlägg

Hammarslag skrev:

Daaze skrev:

FireTraXX skrev:
Runka!

EDIT:
Testa hur många gånger ud hinner på en dag tongue

110 m flykt ! lol cool

Haha, sitter ju ingen GPS eller nåt sånt i bojan, kan olämna landet om ja så vill det.
Men torskar ja så blir det 6mån på anstalt ist, och det har jag ingen ork med.

åhfan, trodde det satt gps så dom hade koll på sina "brottslingar" big_smile

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm
Hammarslag Inläggskritiker
9 januari 2008 · 990 Inlägg

newBadboy skrev:
Tja du kan ju kanske tänka genom din situation och komma överens med dig själv att inte hamna där igen.hmm

När du väl kommit fram till detta och är nöjd finns ju alltid onlinespel. Mecka med bilen om du har garage... bygga ngt kul projekt du aldrig annars hade hunnit med. Såg på ett elektronik forum folk som bygger egna snus ugnar för att baka sin egen snus med och spara massa pengar...

Om inte detta passar kan du rulla in dig in en matta och låtsas att du är en kåldolme cool

Lite svårt och gå ut i garaget när man inte får lämna ytterdörren.
Och har inget att  fundera över, bara vad fasen man ska roa sig med. Online spel är ju en stor kandidat just nu

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
Hammarslag Inläggskritiker
9 januari 2008 · 990 Inlägg

cherylee skrev:
fast jag vart itne uppfostrad med utegångsförbud, min farsa psykade mig så jag mådde dåligt istället..

HAHAHAHAHAHA.

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
FULLGAS Mångsysslare
9 januari 2008 · 303 Inlägg

Kan du inte be nån snäll polare att plocka upp en MOTOR i vardagsrummet som du kan renovera????

Volvo C70 CAB "CHIFEN FEL MEN ENDÅ RÄTT" (2000)
Hammarslag Inläggskritiker
9 januari 2008 · 990 Inlägg

FULLGAS skrev:
Kan du inte be nån snäll polare att plocka upp en MOTOR i vardagsrummet som du kan renovera????

Ett bra förslag! min motor är ifs i delar, men bor 7 trappor upp utan hiss smile
Men ett bra förslag, men blir så jävla mycket o bära upp, sen så har ja det fint hemma nu och motorolja gör sig inte i mitt vardagsrum men bra förslag!

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
Daaze Rent A Retard !
9 januari 2008 · 674 Inlägg

en fråga som jag undrar över. hur får du mat om du inte kan gå ut o handla ? tongue

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang