Svenska delfin-i-människokropp-förbundet - För dig som egentligen är delfin (WTF!?)

chrizz Administratör
30 januari 2008 · 11 790 Inlägg

"Jag drömde om den delfinhona jag sett, i flera veckor. När alla tjejer och killar började intressera sig för varandra och fråga chans, tillbringade jag min tid på djurparken, och tittade drömskt på delfinerna, som rumlade runt av livsglädje."

Jag är helt mållös...

http://www.svedimf.3w.se/

PS. Notera att de har jourtelefon! (WTF??)

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
MrTobias
30 januari 2008 · 1 297 Inlägg

Då tidelag (sexuella kontakter mellan människor och djur) är tillåtet så kan det ses som ett tecken på att den svenska staten uppmuntrar arter att experimentera. Vi hoppas att upprepade försök till befruktning mellan delfin och människa kan leda till en ny art. Tills denna vackra dag kommer så kan vi bara hoppas på att få all förståelse och uppmuntran på vägen dit. Artbyte är ett steg närmare vår utopi.

Du kanske skulle testa chrizz? smile

Lozinmust "Unloaded"
30 januari 2008 · 1 557 Inlägg

HAHA vad i hela helvete?! Ursäkta the cursing.

"Då tidelag (sexuella kontakter mellan människor och djur) är tillåtet så kan det ses som ett tecken på att den svenska staten uppmuntrar arter att experimentera. Vi hoppas att upprepade försök till befruktning mellan delfin och människa kan leda till en ny art. Tills denna vackra dag kommer så kan vi bara hoppas på att få all förståelse och uppmuntran på vägen dit. Artbyte är ett steg närmare vår utopi.

Vi för kampen både till land och havs. Är ni med oss? "

Nå? Är vi med de? big_smile big_smile big_smile

"When innovation meets passion!"
BMW M3 "Dennis And The Dicks" (1994)
BMW Z3 2.8 Coupé "Dennis And The Dicks" (1998)
BMW 318is "Class II" (1994)
MrTobias
30 januari 2008 · 1 297 Inlägg

Mechanimal skrev:
HAHA vad i hela helvete?! Ursäkta the cursing.

"Då tidelag (sexuella kontakter mellan människor och djur) är tillåtet så kan det ses som ett tecken på att den svenska staten uppmuntrar arter att experimentera. Vi hoppas att upprepade försök till befruktning mellan delfin och människa kan leda till en ny art. Tills denna vackra dag kommer så kan vi bara hoppas på att få all förståelse och uppmuntran på vägen dit. Artbyte är ett steg närmare vår utopi.

Vi för kampen både till land och havs. Är ni med oss? "

Nå? Är vi med de? big_smile big_smile big_smile

Svenska staten tycker att du ska göra de, dock inte ordagrant men nu läser vi långt mellan raderna! Go for it! big_smile

MilleN
30 januari 2008 · 9 108 Inlägg

Jag är mest chockad över Webdesignen, detta är nog det värsta jag sett sedan 1993 wink

Lozinmust "Unloaded"
30 januari 2008 · 1 557 Inlägg

MrTobias skrev:

Mechanimal skrev:
HAHA vad i hela helvete?! Ursäkta the cursing.

"Då tidelag (sexuella kontakter mellan människor och djur) är tillåtet så kan det ses som ett tecken på att den svenska staten uppmuntrar arter att experimentera. Vi hoppas att upprepade försök till befruktning mellan delfin och människa kan leda till en ny art. Tills denna vackra dag kommer så kan vi bara hoppas på att få all förståelse och uppmuntran på vägen dit. Artbyte är ett steg närmare vår utopi.

Vi för kampen både till land och havs. Är ni med oss? "

Nå? Är vi med de? big_smile big_smile big_smile

Svenska staten tycker att du ska göra de, dock inte ordagrant men nu läser vi långt mellan raderna! Go for it! big_smile

Haha, jag måste lyda staten! I'm going in! Hoppas de piskar mig riktigt hårt med sin fenor, kan inte de döda hajar? *lite rädd för det här uppdraget som givits av svenska staten*

big_smile tongue

"When innovation meets passion!"
BMW M3 "Dennis And The Dicks" (1994)
BMW 530i "Static Vikings" (1989)
BMW Z3 2.8 Coupé "Dennis And The Dicks" (1998)
Izual
30 januari 2008 · 4 571 Inlägg

Jag vet inte om jag skall skratta eller gråta...

bazooka_
30 januari 2008 · 406 Inlägg

Va i helvete, nu får dom väl ta och je sig,


Vi står för en fri och öppen syn gällande artbyte och ingående av artneutrala äktenskap.

Ska man bli förvånad eller?

Senast redigerat av bazooka_ (30 januari 2008)

:DPlattan i mattan:D
TRYIT Teddan
30 januari 2008 · 2 495 Inlägg

herregud

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
dusty Living in the fastlane
30 januari 2008 · 2 616 Inlägg

det kan vara det sjukaste jag någonsin lsät smile

Tore Student
30 januari 2008 · 232 Inlägg

Vi är för följande:

- Ett samhälle fritt från fördomar om DHB (Dolphin in a Human Body)
- Internationellt erkännande av DHB-fenomenet (fenomenet att delfiner föds i människokroppar)
- Möjlighet för DHB:are att erkännas juridiskt som delfiner
- Att all slags jakt och konsumtion på våra artfränder upphör
- En statlig utredning om effekterna och kostnaderna av artbyten
- En frizon för DHB:are, helst i varmare klimat i ett örike, finansierat av den svenska staten
- Att delfiner ges s.k. mänskliga rättigheter
- Att vid efterföljning av artbytet behålla vårdnaden om våra mänskliga barn
- Eko-lokalisering ska bli erkänt som ett världsspråk
- Redan idag ge möjlighet åt DHB:are att med hormoniell behandling och plastikkirurgi förändra sina kroppar så att de blir mer lika andra delfiners
- Möjlighet att ingå artneutrala äktenskap med delfiner


jag gillar punkten med att de ska få bo på ett varmt ställe:)

för att inte tala om bilden man kommer till om man klikar på länken "försök till befruktning mellan delfin och människa" på första sidan

- Vad har du i lådan?
- Kaniner.
- Vad gör de?
- Kaniner...
aenfors
30 januari 2008 · 375 Inlägg

Äh vadå.. har ni alldrig drömt om att vara med en delfin?? tongue hahaha

Mackanol
30 januari 2008 · 2 079 Inlägg

Herregud, kanske ska ringa till dem jourtelefonen å kolla om det kostar nått att bli medlem tongue

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
staffan_88
30 januari 2008 · 20 Inlägg

ingen som har sett south parkavsnittet där garrison byter kön? de har inte m,kt med saken att göra, men i samma avsnitt åker kyles pappa till institutet som bytt kön på garrison för att skälla på dem (för att de har opererat kyle till en svart kille). väl där blir han övertalad att han kan bli en delfin, sagt och gjort. han byter art till delfin smile kanske nåt för dem?

Om ni vill se de så är det säsong 9 - episode 1 "Mr Garrision's fancy new vagina"

Mokko
30 januari 2008 · 286 Inlägg

Izual skrev:
Jag vet inte om jag skall skratta eller gråta...

Jag brast ut i skratt i varje fall lol
Men tänker man till litegrann istället för att enbart tänka med humordelen av hjärnan så är inte direkt det här särskilt roligt, det måste ju vara något som verkligen inte stämmer i huvudet på dom som håller med om det där.

"försök till befruktning mellan delfin och människa" Där tyckte jag verkligen att det gick långt överstyr yikes

Mackanol
30 januari 2008 · 2 079 Inlägg

Mackanol skrev:
Herregud, kanske ska ringa till dem jourtelefonen å kolla om det kostar nått att bli medlem tongue

haha, jag gillar länkarna
"How to shape-shift into a dolphin" bland annat, kanske funkar vem vet:rolleyes:

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
twin_cam Smålänning
30 januari 2008 · 7 877 Inlägg

Kanske ska ta växthuseffektens förändringar på allvar... hmm verkar ju som att det inte är bra...

Hur sjuka får fok bli egentligen?

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
30 januari 2008 · 2 258 Inlägg

Såå Mobbat

Sump Runk Rätt O Slätt!
Coffe
30 januari 2008 · 124 Inlägg

Det känns ju faktist som det är nån som försöker få oss att köpa knappar så han/hon tjänar pengar. Sidan sprider sig eftersom den e så sjuk och så börjar folk tänka att "äh vi lägger varsin tjuga och får en knapp var, kan ju vara kul"

Om de e så e de faktist rätt smart, men jag e lite tveksam på att man tjänar så mkt pengar på de tongue

Är de dock seriöst så vet jag inte vad jag ska säga :S

svanstrom a
30 januari 2008 · 414 Inlägg

Hahahaha vafan tongue Kan inte vara sant.... haha lol

hej
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang