"svenska avundsjukan i farten igen" h*rungar som saboterar...

kimme-320i
11 februari 2008 · 191 Inlägg

ironhead skrev:

kimme-320i skrev:
snackade me rektorn idag å hon frågade om ja hade försäkring som ja kunde ta de på och om skolan kunde hjälpa till att laga nåt. så dom ska få fixa plåtskadorna och de va en kompis som hade en ruta från sin förra bmw så de löser sig utan attt dra in försäkringsbolaget och de blir mycke billigare oxå.


det ändå som fattas nu e att ta reda på vem/vilka som gjorde de..

vad bra att det löste sig ändå  ni har väll en stor panna på skolan hehe kan behövas lite extra energi hehe

aa de va ju de.. trodde inte att man skulle komma undan så billigt.. kan få den lackad på skolan oxå så de blir inga extra utgifter för de heller:P

Tall3n Nätverkstekniker(snart)
12 februari 2008 · 164 Inlägg

Blir så förbannad när man läser sånt här.. Undra när den dagen kommer som man kan få ha sina grejjer ifred. Hade en epa duett här för några år sen.. den var proffslackad med pearl effekt, den gav dom sig på och nyckelrepade "jättefina" flames på huven och lika fina tribals på dörrarna och snodde cromade ventlihattar osv.

Hoppas du får tag i ligisterna som var i farten, dom lär inte tycka det är lika kul då som när dom pajja din bil kan ja tänka mig.. roll

Kul att de löste sig me plåtjobbet och me rutan smile

Ha de gött // Tallen

Den som spårar ur hittar ofta en klocka ;)
Niklas1987 NO
12 februari 2008 · 2 182 Inlägg

Har aldrig förstått det där med att sno ventilhattar, förlorade orginalsvarta på 240in, köpte kromade på biltema för 10 :- sen efter en vecka var de borta, nu har svarta igen.

Bra att det löste sig kimme-320 smile NU ska du bara ha fatt i rötäggen som gjorde det.

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
MrTobias
12 februari 2008 · 1 297 Inlägg

kimme-320i skrev:
snackade me rektorn idag å hon frågade om ja hade försäkring som ja kunde ta de på och om skolan kunde hjälpa till att laga nåt. så dom ska få fixa plåtskadorna och de va en kompis som hade en ruta från sin förra bmw så de löser sig utan attt dra in försäkringsbolaget och de blir mycke billigare oxå.


det ändå som fattas nu e att ta reda på vem/vilka som gjorde de..

Du hade ju bara trafikförsäkring. Det betyder att försäkringsbolaget skiter i om någon förstör din bil, så det var inget alternativ.

MrEricsson Ratthållare PÅ Elite Nivå
12 februari 2008 · 5 650 Inlägg

vad som än står i närheten av en skola på nätterna blir massakerat vad de än må vara finns dom som hatar skolan så mkt på dagarna att dom itne kan ge fan i o va där på kvällarna


bara kill em all om du får tag på dom=D

Volvo 142 "De Luxe" (1974)
bmx
12 februari 2008 · 7 100 Inlägg

vi fick våran bil krockade på skolan!hadde den inne för service,och sen så skulle en elev backa ut med lärarens bil,och PANG,där stod våran bil tongue
hadde mazdan då,och på den andra bilen så vart det bara blinkersglaset(volvo 360),och på våran så vart de skärm,huv,lysen,kofångare mm

men de fick skolan stå för smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
GarR
12 februari 2008 · 13 Inlägg

trist å höra att sånt här händer så jävla drygt, nu kom du ganska billigt undan när skolan fixar de mesta, skönt iaf....
jag råkade ut för nån som körde på min bmw på midsommar..å stack självklart... hela bakpartiet va sabbat å ingen som hade sett något.. fick pejja försäkringen själv å ha bilen borta i två veckor, piss drygt...

hittat dom än då?

MarcusL #2573
12 februari 2008 · 1 489 Inlägg

MrTobias skrev:

kimme-320i skrev:
snackade me rektorn idag å hon frågade om ja hade försäkring som ja kunde ta de på och om skolan kunde hjälpa till att laga nåt. så dom ska få fixa plåtskadorna och de va en kompis som hade en ruta från sin förra bmw så de löser sig utan attt dra in försäkringsbolaget och de blir mycke billigare oxå.


det ändå som fattas nu e att ta reda på vem/vilka som gjorde de..

Du hade ju bara trafikförsäkring. Det betyder att försäkringsbolaget skiter i om någon förstör din bil, så det var inget alternativ.

Det var tydligen halvförsäkring om du läser hela tråden wink

• Även den starka måste ta i när han skiter
PG Avstängd
12 februari 2008 · 298 Inlägg

ironhead skrev:
behöver det vara 240 raggare då diskriminering ju jag själv fick min gamla 240 sönderslagen

det var bara ett exempel.
då fick du 240n sönderslagen av en som kör BMW då wink

PG Avstängd
12 februari 2008 · 298 Inlägg

Kungen-EssE skrev:
Min står alltid i varmt garage big_smile, inte för ni är intresserade, men någon skrev att den ska aldrig stå ute big_smile.

det är vad jag har lärt mig nu när man kör BMW.
men det gäller väl alla bilar som sticker ut lite från mängden.
ju mer original bilen är ju mindre risk är det att folk går på den.

jag glömde M3an på parkeringen en natt
helvete alltså,den hastigheten man fick ut genom dörren när man vaknade dan efter var inte att leka med smile
ren tur om ni frågar mig att ingen hade varit på den

kimme-320i
13 februari 2008 · 191 Inlägg

de e halvförsäkring och ja har inte fått reda på vilka de e än fast de kanske e lika bra. nu har ja en ruta som ja ska sätta i den får ja väl ta den till skolan så dom får fixa plåten

jerky "the real jerk"
13 februari 2008 · 301 Inlägg

kimme-320i skrev:
de e halvförsäkring och ja har inte fått reda på vilka de e än fast de kanske e lika bra. nu har ja en ruta som ja ska sätta i den får ja väl ta den till skolan så dom får fixa plåten

fast det skulle väl vara rätt skönt att läxa upp dom där h¤rungarna efter det dom gjorde eller  hur?

as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!
kimme-320i
13 februari 2008 · 191 Inlägg

jerky skrev:

kimme-320i skrev:
de e halvförsäkring och ja har inte fått reda på vilka de e än fast de kanske e lika bra. nu har ja en ruta som ja ska sätta i den får ja väl ta den till skolan så dom får fixa plåten

fast det skulle väl vara rätt skönt att läxa upp dom där h¤rungarna efter det dom gjorde eller  hur?

aa de skulle vara skönt, kan va lika bra för deras skull att ja inte får reda på de.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang