Vad tycker ni om att biltema har börjat sälja japsdämpare och dump ventiler

bmx
4 mars 2008 · 7 100 Inlägg

jag tycker att det är bra att dom har börjat sälja de smile
har alldrig haft nåt emot dom och kommer alldrig att ha heller,ska även tills sundsvall i morrn så då ska ja kika in på biltema smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
laika
4 mars 2008 · 410 Inlägg

dom är ju iallafall härligt ärliga när dom skriver i beskrivningen för styling delarna att dom inte är lagliga för körning. Finns flera företag som låter bli att skriva det, blir nog en och annan som tror att det de köper är väglagligt. Sen är det väl bra att de snor lite kunder från dyrare affärer kan ju leda till att även dom pressar ner priserna. Känns lite som det är kartellverksamhet på stylingdelar brukar inte skilja otroliga summor mellan olika affärer.

Skoda Fabia (2000)
Jimmy_N Makaronborrare
4 mars 2008 · 993 Inlägg

Fan vad onödigt att gnälla över Biltema i hundratals trådar. Visst man lär väl inte kunna bygga en 9 sekunders bil på grejerna men dom passar säkert utmärkt för lågbudget bus då alla inte har råd med dom värsta grejerna. Och konkurrens är bra!

twin_cam Smålänning
4 mars 2008 · 7 877 Inlägg

Snik-turbokonvertering:

Biltema-turbo
Biltema-wastegate
Biltema-dump
Biltema-avgasdelar
Biltema-japsdämp tongue

Komplett ju FFS! Vad gnäller ni om..

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Rallyhalle
4 mars 2008 · 4 299 Inlägg

TenZer skrev:
Bara löjligt, visst biltema har väll aldrigt gjort någonting bra men nu har de verkligen gjort bort sig!
//Johannes

Och hur mycke av Biltemas grejer har du testat egentligen? Sluta säga att biltema bara e skit när du bara testat deras blocknycklar lr va de va.

Tycker biltema e helt ok, tycker jag. Ett bra alternativ för dom som inte har så mycke klirr i kassan. Dessutom mer tuffa o billiga grejer till skit-/vinterbilen wink

zovix Maskinbefäl
4 mars 2008 · 1 038 Inlägg

Biltema har bra kavalité på mycket, men det finns mycket skit också. Vad jag tycker om att de har börjar sälja stylingprylar? Bra äntligen!

Oavsett om du gillar det eller ej så är biltema en prispressare som säljer många grejer som funkar för svensson. Ska du ha en japs på din skrotbil som totalrasar om 3 dagar så kan du lika gärna köpa den på biltema....  Är tyvärr den erfarenheten jag har av bilar med japsdämpare....

Men turboagg. Javisst skitbra att köpa ett nytt agg till ditt exprimentprojekt. Det håller kanske inte 40000mil men det lär hålla 1000mil som du kanske lyckas få din vråltrimmade projektbil att rulla innan du vill smälla dit värre grejer...

plånboken styr mer än vad du vill acceptera!

/Magnus

Till att börja med. Ber om ursäkt för min applesi (apple dyslexi). Ipaddan och jag är inte alltid överens om vad som skall stå...
Mitsubishi Galant "4x4 Race edition" (1993)
Emelie_244
4 mars 2008 · 375 Inlägg

Det spelar väl ingen roll?
jag ska köpa 2 st jampsare sen till min bil o jag vill inte lägga ner så överdrivet mkt pengar på den o då är biltema ett bra alternativ smile

Volvo S40 (2008)
Rallyhalle
4 mars 2008 · 4 299 Inlägg

Vad kostar japsdämpare på biltema. Funderar på att klämma dit en ett tag tongue Bara för o jävlas me mina klasskompisar wink (bland annat TenZer tongue )

JFall
4 mars 2008 · 69 Inlägg

Äre nån som har länken till japsdämparna?.. kunde inte hitta dem hmm

Det man inte har under huvven får man ha i bagaget!
WWW.AUTOHIFI.SE
Emelie_244
4 mars 2008 · 375 Inlägg

Kolla på deras hemsida. allt finns ju där tongue

Volvo S40 (2008)
Spiike
4 mars 2008 · 1 196 Inlägg

kan säga såhär jag har inget imot biltema dom har mkt bra saker för rätt pengar men vetefan om jag skulel våga montera en dumpventil därifrån, men som sgat det är bra att dom är billiga så alla har råd lr hur man ska säga

Rallyhalle
4 mars 2008 · 4 299 Inlägg

Emelie_244 skrev:
Kolla på deras hemsida. allt finns ju där tongue

Men vart hittar man japsdämparna?? Hittar dom inte nånstans hmm

Spiike
4 mars 2008 · 1 196 Inlägg

tror inte dom har kommit in på hemsidan :s vetefan varför men dom finns i deras nyaste katalog smile

Rallyhalle
4 mars 2008 · 4 299 Inlägg

Spiike skrev:
tror inte dom har kommit in på hemsidan :s vetefan varför men dom finns i deras nyaste katalog smile

Vaa!! va fan, hittar inte dom i katalogen heller yikes

Vilken sida tongue

Senast redigerat av Rallyhalle (4 mars 2008)

JFall
4 mars 2008 · 69 Inlägg

Spiike skrev:
tror inte dom har kommit in på hemsidan :s vetefan varför men dom finns i deras nyaste katalog smile

Okej smile nån som vet vad de kostar o "tum"? farsgubben slängde den senaste biltemakatalogen XD

Det man inte har under huvven får man ha i bagaget!
WWW.AUTOHIFI.SE
Spiike
4 mars 2008 · 1 196 Inlägg

dte kom tydligen en ny biltema katalog nyligen där finns dumpventilerna o de också i

Greatsnyggo saabtok
4 mars 2008 · 1 306 Inlägg

Låter bra de ...

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar
Saab 9000 cse "Vinterpulkan" (1997)
Rallyhalle
4 mars 2008 · 4 299 Inlägg

Spiike skrev:
dte kom tydligen en ny biltema katalog nyligen där finns dumpventilerna o de också i

mmm, plockade en sån på båtmässan nu i veckan. Men kan fan inte hitta vilken sida japsdämparna e på sad

R_fused There is no replacement for displacement
4 mars 2008 · 630 Inlägg

Kan inte fatta att någon kan klaga över vad biltema gör och inte... De flesta har ju den egenskapen att vill man inte köpa något, då gör man helt enkelt inte det och skiter sen i va andra gör.
Själv handlar jag en hel del saker där, men skulle kanske inte köpa en dump där, men gör nån annan det, inte fan spelar det mig nån roll för jag slipper:)

Sushikocken Sleeper
4 mars 2008 · 3 084 Inlägg

hehe jag fick faktiskt min biltemakatalog idag ligger ju tillome framförmig big_smile (pris 35 kr står det) BILTEMA KATALOG säljes 20 kr endast idag 2008-03-04!!

Nä nu blir det godnatt, så ska jag lägga mig och läsa om bromsklossar i min nya biltemakatalog big_smile

Senast redigerat av Sushikocken (4 mars 2008)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang