Mitt namn och bilder användes av en bedragare.

_ZooN_ Blästrare/Lackerare
7 mars 2008 · 651 Inlägg

haha fy vad sjukt big_smile

alain www.bimmerpower.org
7 mars 2008 · 3 995 Inlägg

MrTurbo skrev:
Sådant där e ju inget ovanligt. Har hittar bilder från min sida på bla tyska och amerikanska sidor.   

Sedan vore det ju kul att får reda på vilken mailadress den danska alain reggat sig på.

Alain, måste bara fråga, din presentation är utan stavfel dina inlägg är inte det, varför?

Det var ju inte så länge sedan det var en kille här inne som ägde alla värdens 10 dyraste bilmodeller typ. På zatzy förkommer det också ofta sådant där. Det e lite sorgligt att dagens ungdom måste göra sig tuffa och balla på detta viset.

********************'
Vilken presentation?
Om det finns lite stavfel på mina inläggen, som till ex: upplusning i stället för uppylsning det är kanske därför att jag inte koncentrerar mig som det ska, ofta ser jag stavfel när jag redan skickade posten, ibland korigerar jag dom, ibland inte.
jag tycker inte om skriva med stavfel men det är inte lätt att skriva 100% bra Svenska när man är Fransman.
Jag har alltid bredvid mig en Svensk ordbok för att kolla upp vid osäkerhet med stavning.
när det gäller hans mailadress jag hittade inte den på Dansk sjat
Jag hoppas att alla förlåter mig för mina stavfel, jag ska försöka att anstränga mig mer.

Senast redigerat av alain (7 mars 2008)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW X5 4.4i (2006)
BMW 530i (2003)
Masterworks
7 mars 2008 ·

alain skrev:

MrTurbo skrev:
Sådant där e ju inget ovanligt. Har hittar bilder från min sida på bla tyska och amerikanska sidor.   

Sedan vore det ju kul att får reda på vilken mailadress den danska alain reggat sig på.

Alain, måste bara fråga, din presentation är utan stavfel dina inlägg är inte det, varför?

Det var ju inte så länge sedan det var en kille här inne som ägde alla värdens 10 dyraste bilmodeller typ. På zatzy förkommer det också ofta sådant där. Det e lite sorgligt att dagens ungdom måste göra sig tuffa och balla på detta viset.

********************'
Vilken presentation?
Om det finns lite stavfel på mina inläggen, det är kanske därför att jag inte koncentrerar mig som det ska,
jag tycker inte om skriva med stavfel men det är inte lätt att skriva 100% bra Svenska när man är Fransman.
Jag har alltid bredvid mig en Svenks ordbok för att kolla upp vid osäkerhet med stavning.
när det gäller hans mailadress jag hittade inte den på Dansk sjat
Jag hoppas att alla förlåter mig för mina stavfel, jag ska försöka att anstränga mig mer.

Hehehe... Oroa dig inte för stavfelen,
förmodligen skriver du bättre än många svenskar här på gorg!  smile

st220hgv Chaufför
7 mars 2008 · 418 Inlägg

Vilka idioter det finns. Finns tydligen folk till allt.. Stå på er ni som är drabbade. Dehär personerna har ju iaf gjort bort sig...

Kör Scania!!
Hyundai i30 (2012)
alain www.bimmerpower.org
7 mars 2008 · 3 995 Inlägg

Masterworks skrev:

alain skrev:

MrTurbo skrev:
Sådant där e ju inget ovanligt. Har hittar bilder från min sida på bla tyska och amerikanska sidor.   

Sedan vore det ju kul att får reda på vilken mailadress den danska alain reggat sig på.

Alain, måste bara fråga, din presentation är utan stavfel dina inlägg är inte det, varför?

Det var ju inte så länge sedan det var en kille här inne som ägde alla värdens 10 dyraste bilmodeller typ. På zatzy förkommer det också ofta sådant där. Det e lite sorgligt att dagens ungdom måste göra sig tuffa och balla på detta viset.

********************'
Vilken presentation?
Om det finns lite stavfel på mina inläggen, det är kanske därför att jag inte koncentrerar mig som det ska,
jag tycker inte om skriva med stavfel men det är inte lätt att skriva 100% bra Svenska när man är Fransman.
Jag har alltid bredvid mig en Svenks ordbok för att kolla upp vid osäkerhet med stavning.
när det gäller hans mailadress jag hittade inte den på Dansk sjat
Jag hoppas att alla förlåter mig för mina stavfel, jag ska försöka att anstränga mig mer.

Hehehe... Oroa dig inte för stavfelen,
förmodligen skriver du bättre än många svenskar här på gorg!  smile

***********
ok, när du säg så, jag mår bättre he he he! men det är bra när du säger det, för mig. smile

Senast redigerat av alain (7 mars 2008)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW X5 4.4i (2006)
BMW 530i (2003)
Sir_Ed
7 mars 2008 · 304 Inlägg

He is just a looser! Bry dig inte om det. big_smile

Senast redigerat av Sir_Ed (7 mars 2008)

I have my own race...
Phaetoon
7 mars 2008 · 8 156 Inlägg

Jag tycker att man ska ta en sådan här sak på allvar. Att man "lånar" ett par bilder behöver man ju inte ta så allvarligt på så att man blandar in polisen (om man nu inte är en seriös fotograf)
Men identitetsstöld är någonting helt annat.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
J-P-R DO IT LOW STYLE
7 mars 2008 · 1 342 Inlägg

Ett vanligt fenomen, något man t.o.m hittar här på gorg med jämna mellanrum.

alain www.bimmerpower.org
8 mars 2008 · 3 995 Inlägg

jag skrev ett brev till deras moderator utan spara på mina fylla ord om den bedragare och förklarade allt som det var, och hotade att gjöra en polis anmälan på bedragare.
Innan dess, blev jag medlem där med mina bilder och hella text från bilen på Svenska med adressen på garaget.org.
Det gick inte mer än 15 minuter att bedragare var borttagen och raderad, det är bara min sana jag som är medlem, jag var tvingen till det för kunna förklara till andra Danska medlemar.
Tack till alla med stöd hjälp, det är trevligt att ha så många bredvid sig.

liten special tack till Phaetoon! wink
Om ni inte vet varför, han vet. cool

Senast redigerat av alain (8 mars 2008)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW X5 4.4i (2006)
BMW 530i (2003)
Opelmadness German cars, quality and beyond
8 mars 2008 · 8 197 Inlägg

Skönt att du fick bort den stollen.. smile
Inte kul med sånt alls.
Hoppas du inte finner din bil och/eller ditt namn på fler ställen.
Ha det gott!
MVH Thomas

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
blacken
8 mars 2008 ·

Vilken mupp. Lägg en snigel på hans öga!! big_smile

gamlingen
8 mars 2008 · 5 198 Inlägg

blacken skrev:
Vilken mupp. Lägg en snigel på hans öga!! big_smile

Snigel ? va ÄCKLIGT

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang