Verkar inte detta lite skumt ?

WeDo
19 mars 2008 · 3 390 Inlägg

Kollad in denna bil på gorg.... http://www.garaget.org/?car=26343&image=228227

Står att hans 20" fälgar är dom ända exemplaret i Sverige och att han bor i Göteborg och bilen blev sedan stulen och uppbränd

Sedan ser man en kille i Alingsås (4 mil från gbg) med denna annons ute http://www.blocket.se/vi/14845585.htm?ca=5_s

Säger inte att dom är han med s40´s men lite konstig verkar det ju....


Slump eller vad tror ni ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Bostrom RS
19 mars 2008 · 886 Inlägg

Jo det verkar ju lite småskumt, men hur vet han att dem är de enda som finns i Sverige? tongue

Focus RS
terazzi
19 mars 2008 ·

det e ju exakt samma :S

Klaesson
19 mars 2008 · 399 Inlägg

Det e ju 4 bult på dom säger han ju. Hur fan får han då på dom på en 740 med spaceers? och ja håller med dig lite konstigt e det.

VOLVO for life
WeDo
19 mars 2008 · 3 390 Inlägg

Bostrom skrev:
Jo det verkar ju lite småskumt, men hur vet han att dem är de enda som finns i Sverige? tongue

Jaaa, det kan man ju faktiskt inte vara hundra på smile Men eftersom dom är just till Volvo också....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Tomten Tomten
19 mars 2008 · 1 065 Inlägg

skumt JA men kan ju hända att annat folk hunne fixa samma modell.

BMW 525i Touring M-sport "Familje Edition" (2002)
Chevrolet Impala 4dr HT "Pimpala" (1968)
Yeeeep
19 mars 2008 · 190 Inlägg

Bostrom skrev:
Jo det verkar ju lite småskumt, men hur vet han att dem är de enda som finns i Sverige? tongue

Kanske blivit garanterad det av företaget eller något.

Rudholm
19 mars 2008 · 863 Inlägg

Verkar väldigt skumt! Har du pratat med The One? smile

Stöttad av: NYMEK. Pulverline. Ursviken Technology. Autodelar. RisEtrade. MECA. MABI Hyrbilar. Gulf Skellefteå. Skellefteå Bil. Skellefteå Reklam. JBW Färg & Kem. OKQ8 Klemensnäs. LAHEGA. LAITIS.
Följ Golfens renovering! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=209892
WeDo
19 mars 2008 · 3 390 Inlägg

Mister_Opel skrev:
Verkar väldigt skumt! Har du pratat med The One? smile

Neee, såg att någon hade skickat länken till honom men han hade inte svarat på det inlägget...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Yeeeep
19 mars 2008 · 190 Inlägg

Eventuellt går det ju att kolla kanske, vad The One hade för däck på sina osv, dock kan ju personen ifråga kanske hunnit kränga av och på nya däck givetvis.

12k för dom verkar lite billigt i mitt tycke? eller?

volvo_1987
19 mars 2008 · 1 675 Inlägg

som sagt du borde nog informera the one. Kan ju vara så att det är samma person som snodde bilen. Om han nu var dom enda med dom fälgarna. Ingen som provat att ringt annons ägaren för lite info?

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
t2r
19 mars 2008 · 302 Inlägg

det finns spacers som ändrar bultmönster....

Klaesson
19 mars 2008 · 399 Inlägg

ok. Visste inte det. Men nu vet ja big_smile

VOLVO for life
volvo_1987
19 mars 2008 · 1 675 Inlägg

men ändå. Är väldigt billigt pris på dom, men har han kvitton så.

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Bostrom RS
19 mars 2008 · 886 Inlägg

Yeeeep skrev:

Bostrom skrev:
Jo det verkar ju lite småskumt, men hur vet han att dem är de enda som finns i Sverige? tongue

Kanske blivit garanterad det av företaget eller något.

Jo men företaget lär ju ha sålt mer än ett par uppsättningar, som lätt kan ha sålts till Sverige på begagnatmarknaden roll

Focus RS
Yeeeep
19 mars 2008 · 190 Inlägg

Sen å andra sidan, så ska man nog inte spekulera för mycket, killen kan ju vara oskyldig också.
Ska ju inte "peka" ut han direkt innan man vet säkert.

Yeeeep
19 mars 2008 · 190 Inlägg

Bostrom skrev:

Yeeeep skrev:

Bostrom skrev:
Jo det verkar ju lite småskumt, men hur vet han att dem är de enda som finns i Sverige? tongue

Kanske blivit garanterad det av företaget eller något.

Jo men företaget lär ju ha sålt mer än ett par uppsättningar, som lätt kan ha sålts till Sverige på begagnatmarknaden roll

Om inte det har varit "special" order ja:)

WeDo
19 mars 2008 · 3 390 Inlägg

Yeeeep skrev:
Sen å andra sidan, så ska man nog inte spekulera för mycket, killen kan ju vara oskyldig också.
Ska ju inte "peka" ut han direkt innan man vet säkert.

Nej nej... var absolut inte det som var meningen.... Varken säljaren eller "the One".... Men blev bara fundersam eftersom det var "det enda exemplaret i sverige".... Och kanske någon visste om det kanske inte var likadana fälgar så....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
volvo_1987
19 mars 2008 · 1 675 Inlägg

Nej det är klart. Men jag tycker det verkar skumt. Tycker the one ska ringa på annons wink

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
peter_1976 JDM
19 mars 2008 · 2 201 Inlägg

"the one" kanske hade det enda paret just när han skrev det. det går ju faktiskt att beställa, det är inga specialgjordefälgar i ett enda exemplar i hela världen

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang