Var ska alla människor ta vägen?

Pikey
25 mars 2008 · 2 283 Inlägg

När jag är död får de gärna testa och hålla på, plocka delar och skit. palla bry sig jag är ju ändå död...

R.I.P. Michael Jackson!
richardoo290 VOLVO for life..
26 mars 2008 · 2 113 Inlägg

EpsiloN skrev:

decib3L skrev:
om 100 år har vi ändå hunnit ta kål på varandra tongue

Njae det lär ju bli som i Battlefield 2142 (jättenördigt sagt men förmodligen sant) Att jordens överlevande "raser"/länder kommer kriga ihjäl varandra om de kvarvarande resurserna... =/

det kommer bli Asien VS europa och usa..resterande har inge att säga till om..
och asien är ju på god väg att bli både rikare o smartare än oss.. skrämmande hmm

OverBoosted AUTOBAHNRASER
26 mars 2008 · 3 804 Inlägg

richardoo290 skrev:

EpsiloN skrev:

decib3L skrev:
om 100 år har vi ändå hunnit ta kål på varandra tongue

Njae det lär ju bli som i Battlefield 2142 (jättenördigt sagt men förmodligen sant) Att jordens överlevande "raser"/länder kommer kriga ihjäl varandra om de kvarvarande resurserna... =/

det kommer bli Asien VS europa och usa..resterande har inge att säga till om..
och asien är ju på god väg att bli både rikare o smartare än oss.. skrämmande hmm

på väg?


Bmw osv..
richardoo290 VOLVO for life..
26 mars 2008 · 2 113 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:

richardoo290 skrev:

EpsiloN skrev:

Njae det lär ju bli som i Battlefield 2142 (jättenördigt sagt men förmodligen sant) Att jordens överlevande "raser"/länder kommer kriga ihjäl varandra om de kvarvarande resurserna... =/

det kommer bli Asien VS europa och usa..resterande har inge att säga till om..
och asien är ju på god väg att bli både rikare o smartare än oss.. skrämmande hmm

på väg?

ja änsålänge är dom ju rätt korkade .. fast endå smarta.. de dom kan det finns i matteböckerna.. sen kan dom inget mer, det kan vi.. men snart så är dom ikapp.. hoppas bara inte dom inser att dom är överlägsna.
(dom har respekt för oss och anser att vi är smarta, dock vet dom inte att 70% av tex: svenska folket fuska sig igenom skolan.. skolka 15% av tiden.. osv.. OCH ÄNDÅ har VG-MVG..)
dom är mkt smartare än oss, men de har dom inte fattat än.. så därför är dom samtidigt rätt dumma tongue

ja, ja vet inte hur ja ska förklara riktigt tongue men vi får be en bön att deras land blir mega nukat utav USA snart så vi europa ligger i topp ..för alltid.

Gulmun * Klåpare
28 mars 2008 · 1 718 Inlägg

Android skrev:
Asch, är väl bra att modda bilen lite. Vore inte helt fel att cruisa runt saturnus och spegla fälgarna i asteroid bältet. big_smile

Men lite mer seriöst, jorden kommer bli överbefolkad, så det finns 2 ställen människan kan ta vägen; haven och rymden, personligen hoppas jag på det senare.

Du har tur! smile
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2144620.ab

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
-S40- Livsnjutare
28 mars 2008 · 403 Inlägg

Mäki skrev:
Jag ska kremeras iaf, Jag tänker då inte ligga och ruttna och bil våldtagen av nån nekrofil... wink

hahaha, humor på hög nivåsmile

Gta Iv 31april
Snoppen
28 mars 2008 · 543 Inlägg

Ang. det där med att frysas ner, det skulle vara jävligt koolt alltså smile
Om man spånar vidare på det där, om jag fick välja. Så skulle jag vilja hamna i typ något trans och inte åldras. Ha den här låten på repeat http://www.youtube.com/watch?v=0s-miOysRp4 för att sedan vakna upp 100 år senare utan att ha åldrats en dag.

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.
Tazzeman
28 mars 2008 · 427 Inlägg

Mäki skrev:
Jag ska kremeras iaf, Jag tänker då inte ligga och ruttna och bil våldtagen av nån nekrofil... wink

Taskmört ... yikes

/ Tobbe
John87 Stolt Volvoägare
28 mars 2008 · 4 913 Inlägg

Tazzeman skrev:

Mäki skrev:
Jag ska kremeras iaf, Jag tänker då inte ligga och ruttna och bil våldtagen av nån nekrofil... wink

Taskmört ... yikes

Naaaw. Bidde du ledsen nu? roll

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Tazzeman
28 mars 2008 · 427 Inlägg

John87 skrev:

Tazzeman skrev:

Mäki skrev:
Jag ska kremeras iaf, Jag tänker då inte ligga och ruttna och bil våldtagen av nån nekrofil... wink

Taskmört ... yikes

Naaaw. Bidde du ledsen nu? roll

lol

/ Tobbe
TFkarlsson Varningar. 36
28 mars 2008 · 1 200 Inlägg

Snoppen skrev:
Ang. det där med att frysas ner, det skulle vara jävligt koolt alltså smile
Om man spånar vidare på det där, om jag fick välja. Så skulle jag vilja hamna i typ något trans och inte åldras. Ha den här låten på repeat http://www.youtube.com/watch?v=0s-miOysRp4 för att sedan vakna upp 100 år senare utan att ha åldrats en dag.

Haha vad heter låten. Låter fet.

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.
Phaetoon
28 mars 2008 · 8 156 Inlägg

EpsiloN skrev:

decib3L skrev:
om 100 år har vi ändå hunnit ta kål på varandra tongue

Njae det lär ju bli som i Battlefield 2142 (jättenördigt sagt men förmodligen sant) Att jordens överlevande "raser"/länder kommer kriga ihjäl varandra om de kvarvarande resurserna... =/

Min morfars far hade en stridsvagn i garaget, ifall att någon skulle försöka invadera. Dubbla Rolls Royce 12:or i den. Ganska så coolt att ha en brittisk tank från slutet av Andra Världskriget i garaget. Man kanske skulle satsa på något liknande idag? (Det där var ju ändå ett tag sen)

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
baca Os Difuntos
28 mars 2008 · 1 822 Inlägg

Phaetoon skrev:

EpsiloN skrev:

decib3L skrev:
om 100 år har vi ändå hunnit ta kål på varandra tongue

Njae det lär ju bli som i Battlefield 2142 (jättenördigt sagt men förmodligen sant) Att jordens överlevande "raser"/länder kommer kriga ihjäl varandra om de kvarvarande resurserna... =/

Min morfars far hade en stridsvagn i garaget, ifall att någon skulle försöka invadera. Dubbla Rolls Royce 12:or i den. Ganska så coolt att ha en brittisk tank från slutet av Andra Världskriget i garaget. Man kanske skulle satsa på något liknande idag? (Det där var ju ändå ett tag sen)

VI KRÄVER BILD.. HAHA öppna garage dörren då man ska stjäla nått å ser en stor jävla tank riktad mot ansiktet.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang