nada

Merclone Leg. Spådam
1 april 2008 · 816 Inlägg

Visuell prostitution ska detta kallas när jag blir president i Sverige.

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.
Mix019
2 april 2008 · 7 Inlägg

jag är 180, utan klackar^^

HardcoreHunny Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
2 april 2008 · 605 Inlägg

Jag fattar då inte ens meningen med kraven....
Långa, smala å under 28år....då sållas många av Slitz-brudarna bort...
Hade mer förståt om kraven vore i stil med;
"Heta chicks med kurverna på rätta ställena, sug i blicken å gör sig bra framför kameran, gillar att synas å bli sedda sökes för monter jobb!"
Kolla bara in Amina på svenskstripp, hon e det då inget fel på! tongue Gjort succé hur många år som helst på Elmia bl.a!

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!
Louise
2 april 2008 · 196 Inlägg

Volvo_Elin skrev:
än förstår man inte varför det alltid ska vara halvnakna tjejer för att locka till killar till bilsaker...är ju så tjejer får status "hora"...nä bort me allt skit från bilbranschen! Sätt er i en lastbil och kör med varselkläder och riktiga arbetsskor iställe för att vara "objekt" för killar!

allt för mig!

Jag kan inte annat än hålla med!

Sportvagnskonsult SVK Customs
2 april 2008 · 1 639 Inlägg

Louise skrev:

Volvo_Elin skrev:
än förstår man inte varför det alltid ska vara halvnakna tjejer för att locka till killar till bilsaker...är ju så tjejer får status "hora"...nä bort me allt skit från bilbranschen! Sätt er i en lastbil och kör med varselkläder och riktiga arbetsskor iställe för att vara "objekt" för killar!

allt för mig!

Jag kan inte annat än hålla med!

Men nu är det ju MDS som vil ha lättklädda montertjejer, det förstår man ju att de behöver såna för att locka kunder med tanke på vilka skitgrejor de säljer...

BMW 635 csi "S38B36" (1983)
BMW 540i/6 touring "manuell 6-pet" (1995)
BMW 3,0 S (1972)
Louise
2 april 2008 · 196 Inlägg

krille_hlm skrev:

Louise skrev:

Volvo_Elin skrev:
än förstår man inte varför det alltid ska vara halvnakna tjejer för att locka till killar till bilsaker...är ju så tjejer får status "hora"...nä bort me allt skit från bilbranschen! Sätt er i en lastbil och kör med varselkläder och riktiga arbetsskor iställe för att vara "objekt" för killar!

allt för mig!

Jag kan inte annat än hålla med!

Men nu är det ju MDS som vil ha lättklädda montertjejer, det förstår man ju att de behöver såna för att locka kunder med tanke på vilka skitgrejor de säljer...

jo det är klart.. men det är tragiskt att det ens ska behövas tjejer som klär av sig för att få folk intresserade.. och det som är ännu mer tragiskt är tjejerna som ställer upp.

HardcoreHunny Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
2 april 2008 · 605 Inlägg

Louise skrev:

krille_hlm skrev:

Louise skrev:

Jag kan inte annat än hålla med!

Men nu är det ju MDS som vil ha lättklädda montertjejer, det förstår man ju att de behöver såna för att locka kunder med tanke på vilka skitgrejor de säljer...

jo det är klart.. men det är tragiskt att det ens ska behövas tjejer som klär av sig för att få folk intresserade.. och det som är ännu mer tragiskt är tjejerna som ställer upp.

Vad e det tragiska med att tjejerna ställer upp på det?!
Gillar du din kropp å e stolt över den å kan tjäna pengar på den på ett vis som du känner dig bekväm med å trivs med så ser jag då inget tragiskt med det! Det e snarare ett toppen jobb ju! smile

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!
chrizz Administratör
2 april 2008 · 11 790 Inlägg

Låt inte det här bli en diskussion huruvida det är moraliskt OK att ha tjejer vid bilarna. Hon söker folk helt enkelt. Om ni kan ställa upp eller känner någon lämplig så kontakta trådskaparen, i annat fall låt bli att skriva här.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
HardcoreHunny Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
2 april 2008 · 605 Inlägg

Om du fortfarande söker en blondin så kontakta flisan_83, hon e som gjord för jobbet!
Ska medela henne om denna tråden nu i kväll!

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!
Illusion
2 april 2008 · 43 Inlägg

Jag är intresserad ju! smile Och lång.

Tjejer kan också! ;)
Phaetoon
2 april 2008 · 8 156 Inlägg

Jag vill ha min tjej för mig själv, annars är hon lagom lång (185) och smal...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
ironhead volvoraggare
2 april 2008 · 4 776 Inlägg

Louise skrev:

Volvo_Elin skrev:
än förstår man inte varför det alltid ska vara halvnakna tjejer för att locka till killar till bilsaker...är ju så tjejer får status "hora"...nä bort me allt skit från bilbranschen! Sätt er i en lastbil och kör med varselkläder och riktiga arbetsskor iställe för att vara "objekt" för killar!

allt för mig!

Jag kan inte annat än hålla med!

såna tjejer är det ju ont om ju väldigt ont tragiskt  nog så vimlar det ju bara av slitzbrudar och morebrudar me

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
ironhead volvoraggare
2 april 2008 · 4 776 Inlägg

krille_hlm skrev:

Louise skrev:

Volvo_Elin skrev:
än förstår man inte varför det alltid ska vara halvnakna tjejer för att locka till killar till bilsaker...är ju så tjejer får status "hora"...nä bort me allt skit från bilbranschen! Sätt er i en lastbil och kör med varselkläder och riktiga arbetsskor iställe för att vara "objekt" för killar!

allt för mig!

Jag kan inte annat än hålla med!

Men nu är det ju MDS som vil ha lättklädda montertjejer, det förstår man ju att de behöver såna för att locka kunder med tanke på vilka skitgrejor de säljer...

om fick med  en av tjejer med på köpet om man handlar en as av mds då blir jag nöjd hehemen och anra sidan folk köper väll skiten om dom nu vill ha dom mds är ju fan så satans  omoraliska... när ska vi killar få va modeller ja jyp till nya motoroljer eller till nya stylingprylar eller liknande. jämnställdhet verkar det ju inte finnas ju

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Mange85
2 april 2008 · 169 Inlägg

nää nu sjönk MDS ännu mer i mina ögon. Oproffsigt

BMW 335xi (2008)
civic_nettan
3 april 2008 · 3 Inlägg

ja e väldigt intresserad men är det försent att söka in?

..Lek livet,och hellst ska de gå fort!! ;D
Ravestream
3 april 2008 · 285 Inlägg

på ett sätt bra att det söks här så kanske det är någon med lite bilintresse som står lättklädd där, Det enda jag tycker är fel är väl att det inte utgår vad för ersättning som är.
Finns ju gott om Modeller på modellbilder.se  nackdelen för MDS är väl att där finns folk som har erfarenhet och inte jobbar gratis.

Men kan dom tänka sig öppna plånboken liiite grand så har dom nog inga problem.
hade varit trevligt att se ett krav om intresse av produkten dom ska sälja.

en satans jävla Volvo.
Tetris a.k.a "Lindha-Rallye"
3 april 2008 · 69 Inlägg

du skrev tidigare att man får fixa sovplats och allt annat själv, hur som helst, vad får den såk "monterflickan" för abetet då? något sorts arvode brukar de väl kunna få? när jag "jobbade" på elmia i år för Stylit så fick jag hotellvistelse och hela det köret. ska väl kanske tillägga att det är goda vänner till mig, men iaf, tänkte bara, eftersom att det inte framgick om något arvode utlovades.

ekke83 Civilekonom
3 april 2008 · 135 Inlägg

Mds montortöser på elmia fick iaf arvode....

WeDo
3 april 2008 · 3 390 Inlägg

krille_hlm skrev:

Louise skrev:

Volvo_Elin skrev:
än förstår man inte varför det alltid ska vara halvnakna tjejer för att locka till killar till bilsaker...är ju så tjejer får status "hora"...nä bort me allt skit från bilbranschen! Sätt er i en lastbil och kör med varselkläder och riktiga arbetsskor iställe för att vara "objekt" för killar!

allt för mig!

Jag kan inte annat än hålla med!

Men nu är det ju MDS som vil ha lättklädda montertjejer, det förstår man ju att de behöver såna för att locka kunder med tanke på vilka skitgrejor de säljer...

Menar det jag med.... Samma som alla bilar som har tjejer på elmia... Bygg BILEN så att folk blir intresserade istället... Måste ju vara något knas om man måste locka med något som inte har med "produkten" att göra egentligen ?

Som här t.ex... Säljer dom så dåliga saker så de måste locka kunder med något annat istället ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Ante945
3 april 2008 · 26 Inlägg

WeDo skrev:
Menar det jag med.... Samma som alla bilar som har tjejer på elmia... Bygg BILEN så att folk blir intresserade istället... Måste ju vara något knas om man måste locka med något som inte har med "produkten" att göra egentligen ?

Som här t.ex... Säljer dom så dåliga saker så de måste locka kunder med något annat istället ?

Har man byggt en bil, vill man synas. och eftersom många klagar på alla dessa lättklädda damer har ni sett dom och med största sannolikhet vilken "produkt/bil" dom står vid. det man vill med dessa är ju att i en mansdominerad hobby locka kunder till just sin monter. inte för att kolla på damerna utan för att finna produkterna intressanta som dom står vid. Det är hela meningen med grejen från början:)

Sen att ett märke är skit ska man egentligen inte säga. många har ju hört att dom högtalarna är bra och det steget skjutsar på bra med kräm å den stereon är grymmast. Men det många inte tänker på när man köper ett ljud/multimediasystem är att grejerna måste lira ihop. Du kan ha allt d dyraste som finns. men funkar inte grejerna ihop. DÅ BLIR DE SKIT. tumregel för mig. samma märke på grejerna. då är det testat hos tillverkaren och grejerna klaffar med varann
//Ante

Ps: Ursäkta all offtopic i tråden:/

Senast redigerat av [Ante_945] (3 april 2008)

Varför finns det bara ETT konkurrensverk???
Audi A5 Sportback "S Line" (2013)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang