Inför: GBrt (Gbg&Borås) i sammarbete men Malmö & Halmstad den 10 Maj! Över 200 bilar anmälda!

Tuhkanen
10 maj 2008 · 582 Inlägg

bara några timmar kvar nu ju smile

zero2000
10 maj 2008 · 227 Inlägg

brum brum!! bilen e startad o står o väntar!! skall bli najs detta här! åker nog själv ner så om det e någon som vill åka med så e det bara o hojta! eller peka finger åt mig vid jula! ne skall ut o tvätta nu!

TCG I didn't spank you. I high fived your ass!
10 maj 2008 · 963 Inlägg

Åkte på att jobba... så det blev ingen träff för min del... Bilder! Historier! Gimme! wink

zero2000
10 maj 2008 · 227 Inlägg

jepp alla som har tagit bilder lägg upp dessa nu!! får tacka alla för en bra träff:P

zero2000
10 maj 2008 · 227 Inlägg

jepp alla som har tagit bilder lägg upp dessa nu!! får tacka alla för en bra träff:P

nicke_34 Yrkesförare
10 maj 2008 · 1 267 Inlägg

zero2000 skrev:
jepp alla som har tagit bilder lägg upp dessa nu!! får tacka alla för en bra träff:P

Mina bilder kommer upp någon gång under dagen wink

GBrt (Göteborg Borås Race Team)
loudness
11 maj 2008 · 4 554 Inlägg

helt okej träff är lite grinig för att folk har ett taskigt respektlöst beteende syftar på stranden som jag antar va utöver träffen men det stod en silvrig a4 som åstakomm en nersmutsning på en strand som för övrigt va fin tycker det är så jävla illa så dom borde fan åka tillbaka och plocka upp efter sig(vet vilka de är)
sen va de givetvis skoj att busköra i sanden men för i helvete dänk er för de är inte kul att ha sin bil blästrad ! stranden va ju cp lång varför ska ni köra så nära bilar som inte är intresserade av att va med i en blästerlek! har även koll på vilka dessa va med regnummer osv 

aja nog me kritik har en hel del bilder med på skojigheter och bilar som dyker uppp senare

https://www1.garaget.org/gallery/archive/5675/340447_pw8zo9.jpg
respektlös lokal nersmutsning

MrKerm Avstängd
11 maj 2008 · 1 557 Inlägg

Tack alla som följde med cool

Kul med så mycket bilar smile
E lite besviken på planeringen dock hmm Men vi får planera lite mer och bättre nästa gång..

Sjukt ball strand hade jag vetat att den såg ut så, så hade nog träffen vart där från början..

Jupp lite trist med respekt lösa folk men men det kommer det alltid att finnas tyvärr sad

Men om det blir någon mer träff där nere så kommer den att vara på stranden och med lite struktur på grejerna, den va ju bara så underbar smile
Någon som vet vem som äger stranden ? ? ?

Ännu en gång tack alla smile

Senast redigerat av MrKerm (11 maj 2008)

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se
Akakapukko
11 maj 2008 · 1 779 Inlägg

hade gärna  velat se alla "in action" bilder på vägen ner till halmstad..

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
Mackanol
11 maj 2008 · 2 079 Inlägg

här finns några bilder från Halmstad
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 85#p954885

Senast redigerat av Mackanol (11 maj 2008)

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
MrKerm Avstängd
11 maj 2008 · 1 557 Inlägg

akakaboto skrev:
hade gärna  velat se alla "in action" bilder på vägen ner till halmstad..

Mm jag med smile Hoppas du får bort sanden o att alla delar sitter kvar wink
Samma gäller (vet tyvärr inte namnet) saffran v70 med bling fälgarna smile

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se
FordEsci Bilplåtslagare
11 maj 2008 · 324 Inlägg

Överreklamerat som vanligt eller? Tyckte inte det såg ut att vara så mycket bilar, kanske tur man inte slösa pengarna på soppa och söp istället.

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
11 maj 2008 · 2 258 Inlägg

det va en MYCKET bra träff smile Är helnöjd med karavanen från vbg til Halmstad..
Ett specielt tack för de som bromsade in o lät mej slinka emellan när bilar pressade i röven på mej smile
Blev mååånga bra bilder smile Allt kommer läggas upp imorgon eller på Måndag.. Och det är Edil_ Som har hand om detta..

En mindre liten sak som jag måste ta upp är den Svarta CELICAN... Om du inte lär dej att köra som folk, Dvs köra om på insidan och liknande.. Så kan DU ta o stanna HEMMA...
Detsamma gäller den peronen du rejsade med.... MYCKET omoget gjort...

Men men.. tack för en lyckad kväll smile
// Martin (Fotobilen)

Sump Runk Rätt O Slätt!
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
11 maj 2008 · 2 258 Inlägg

FordEsci skrev:
Överreklamerat som vanligt eller? Tyckte inte det såg ut att vara så mycket bilar, kanske tur man inte slösa pengarna på soppa och söp istället.

300.. sen slutade vi räkna

Sump Runk Rätt O Slätt!
H40GST
11 maj 2008 · 297 Inlägg

loudness skrev:
helt okej träff är lite grinig för att folk har ett taskigt respektlöst beteende syftar på stranden som jag antar va utöver träffen men det stod en silvrig a4 som åstakomm en nersmutsning på en strand som för övrigt va fin tycker det är så jävla illa så dom borde fan åka tillbaka och plocka upp efter sig(vet vilka de är)
sen va de givetvis skoj att busköra i sanden men för i helvete dänk er för de är inte kul att ha sin bil blästrad ! stranden va ju cp lång varför ska ni köra så nära bilar som inte är intresserade av att va med i en blästerlek! har även koll på vilka dessa va med regnummer osv 

aja nog me kritik har en hel del bilder med på skojigheter och bilar som dyker uppp senare

http://www1.garaget.org/gallery/archive/5675/340447_pw8zo9.jpg
respektlös lokal nersmutsning

Det är jag som är ägaren till A4an och jag hade ingen aning om att "vi" hade skräpat ner efter oss på stranden.
Ber värkligen om ursäkt för detta och jag ska ta ett snack med mina passagerare!!

Jag vill annars tacka för en trevlig träff och hoppas att det kan annordnas en liknande träff senare i sommar.

FWD drar bilen, RWD trycker på och Quattro bara sticker
Akakapukko
11 maj 2008 · 1 779 Inlägg

MrKerm skrev:

akakaboto skrev:
hade gärna  velat se alla "in action" bilder på vägen ner till halmstad..

Mm jag med smile Hoppas du får bort sanden o att alla delar sitter kvar wink
Samma gäller (vet tyvärr inte namnet) saffran v70 med bling fälgarna smile

hehe mmm men ja ska tvätta av den senare tror jag big_smile hahaha
men de va riktigt kul att få ett nytt smeknamn nu med. pellefant, elefanten. .D hhaha

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
loudness
11 maj 2008 · 4 554 Inlägg

akakaboto skrev:

MrKerm skrev:

akakaboto skrev:
hade gärna  velat se alla "in action" bilder på vägen ner till halmstad..

Mm jag med smile Hoppas du får bort sanden o att alla delar sitter kvar wink
Samma gäller (vet tyvärr inte namnet) saffran v70 med bling fälgarna smile

hehe mmm men ja ska tvätta av den senare tror jag big_smile hahaha
men de va riktigt kul att få ett nytt smeknamn nu med. pellefant, elefanten. .D hhaha

ja syftar du på

https://www1.garaget.org/gallery/archive/5675/341020_u9f5oz.jpg
akakaboto aka fjanten+elefanten:P

fransman Avstängd
11 maj 2008 · 210 Inlägg

riktigt roligt... detta får göras oftare...

men då kan vi la köra träffen direkt på stranden istället för micro.....

lägga upp strand konkörning

mm mm

GRILLNING IKVÄLL KOLLA LÄNKEN  http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=85620

arguing on the internet is like compeeting in the specials olympics
if you win you are still a retard
loudness
11 maj 2008 · 4 554 Inlägg

sådär nu finns de lite bilder uppladdade: http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=341054

mer bilder gommer men har inte hunnit redigera bort alla regnummer än

babyblue242 Save a horse,ride a jeep...
11 maj 2008 · 258 Inlägg

fransman skrev:
riktigt roligt... detta får göras oftare...

men då kan vi la köra träffen direkt på stranden istället för micro.....

lägga upp strand konkörning

mm mm

GRILLNING IKVÄLL KOLLA LÄNKEN  http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=85620

Trist att hela stranden är 30 sträcka och att den befolkas av 4miljarder badjävlar från nu till September......

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang