Inför: GBrt (Gbg&Borås) i sammarbete men Malmö & Halmstad den 10 Maj! Över 200 bilar anmälda!

fransman Avstängd
11 maj 2008 · 210 Inlägg

jag tyckte att det va väldigt tomt igår

arguing on the internet is like compeeting in the specials olympics
if you win you are still a retard
Mackanol
11 maj 2008 · 2 079 Inlägg

tomt!? var va du nånstans då?

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
MrKerm Avstängd
11 maj 2008 · 1 557 Inlägg

loudness skrev:

akakaboto skrev:

MrKerm skrev:

Mm jag med smile Hoppas du får bort sanden o att alla delar sitter kvar wink
Samma gäller (vet tyvärr inte namnet) saffran v70 med bling fälgarna smile

hehe mmm men ja ska tvätta av den senare tror jag big_smile hahaha
men de va riktigt kul att få ett nytt smeknamn nu med. pellefant, elefanten. .D hhaha

ja syftar du på

http://www1.garaget.org/gallery/archive/5675/341020_u9f5oz.jpg
akakaboto aka fjanten+elefanten:P

Ha ha ja det va lite kul smile

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se
MrKerm Avstängd
11 maj 2008 · 1 557 Inlägg

babyblue242 skrev:

fransman skrev:
riktigt roligt... detta får göras oftare...

men då kan vi la köra träffen direkt på stranden istället för micro.....

lägga upp strand konkörning

mm mm

GRILLNING IKVÄLL KOLLA LÄNKEN  http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=85620

Trist att hela stranden är 30 sträcka och att den befolkas av 4miljarder badjävlar från nu till September......

Som jag skrivit innan eller det kanske va i den andra tråden men håller med om att träffen skulle vart där från början smile
Men vet någon vem som äger stranden ? Är det Halmstad kommun eller??

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se
P-H-G Utbildad proffsamatör
11 maj 2008 · 782 Inlägg

Har tagit ett antal bilder, finns här:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=52426

nicke_34 Yrkesförare
11 maj 2008 · 1 267 Inlägg
GBrt (Göteborg Borås Race Team)
Tuhkanen
11 maj 2008 · 582 Inlägg

när kommer bliderna som togs på nervägen då smile

Echelon
11 maj 2008 · 186 Inlägg

mrKerm, tror det är Laholms kommun som äger stranden, det är iaf vad jag vet inte privatpersoner.

Mamma bor ca 300meter i från den stranden, dock lite längre ner vid skummeslövstrand (även där får man köra på stranden)

Måste tacka arrangörerna för en mycket lyckad träff, dock skulle den hållt på lite längre och kanske vid mellby/skummeslövstrand nästa gång? smile

Den största njutningen i livet är att gör det andra säger att man inte får göra
Volvo XC90 (2006)
christofferedil Yellow bug!
11 maj 2008 · 1 640 Inlägg

Läste här att några klagade på "buskörningen" på stranden och nån som även tog reg-nr, jag känner mig skyldig, för peppade nog upp 4/5 av de som "buskörde" iochmed att jag bad dom göra detta för att få lite fina bilder, men tyckte vi var tillräckligt långt ifrån andras bilar (var i stort sett bara våra egna bilar längst bort), men är det någon som stör sig på detta så ber jag, och givetvis mina kompisar, så hemskt mycket om ursäkt!

Jag fick mina bilder iallafall, och dom blev bra, så jag är nöjd roll



ALLA mina bilder uppladdade:

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=52498

Senast redigerat av Edil_ (11 maj 2008)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
loudness
11 maj 2008 · 4 554 Inlägg

Edil_ skrev:
Läste här att några klagade på "buskörningen" på stranden och nån som även tog reg-nr, jag känner mig skyldig, för peppade nog upp 4/5 av de som "buskörde" iochmed att jag bad dom göra detta för att få lite fina bilder, men tyckte vi var tillräckligt långt ifrån andras bilar (var i stort sett bara våra egna bilar längst bort), men är det någon som stör sig på detta så ber jag, och givetvis mina kompisar, så hemskt mycket om ursäkt!

Jag fick mina bilder iallafall, och dom blev bra, så jag är nöjd roll



ALLA mina bilder uppladdade:

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=52498

hade inget emot att dom busade men ja vet inte va avståd från andra va men kanppt 10meter från min och kompisens är inte för mig acceptabelt då de från vissa öste sant bra många meter kors och tvärs med tanke på att inget som tr va hände så är ni givetvis förlåtna men bra att tänka på längre fram att hålla sig på ett idiotsäkert avstånd itället för lite vid sidan

mvh rickard

MrKerm Avstängd
12 maj 2008 · 1 557 Inlägg

Echelon skrev:
mrKerm, tror det är Laholms kommun som äger stranden, det är iaf vad jag vet inte privatpersoner.

Mamma bor ca 300meter i från den stranden, dock lite längre ner vid skummeslövstrand (även där får man köra på stranden)

Måste tacka arrangörerna för en mycket lyckad träff, dock skulle den hållt på lite längre och kanske vid mellby/skummeslövstrand nästa gång? smile

Hmm fasen e så svårt/jobbigt att få tag på rätt person när det gäller kommuner men jag skall göra ett försök smile
Det måste varit den stranden vi va på först för vi va en jäla bit typ söder om alla andra :S
Tänkte kolla om vi kan få tillstånd o vra där nere kanske till och med stanna över o avlysa en del av stranden till oss smile Hade ju vart skit ball smile

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se
brillmongo
12 maj 2008 · 874 Inlägg

nu ligger mina bilder uppe har inte laddat upp alla, men väl de bästa, typ. Jag har medvetet skalat ner dem 800x600 om nån vill ha den riktiga bilden så går det säkert att ordna.

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=52601

mvh//brillmongo

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
Audi A4 2.8 V6 quattro "bea II" (1997)
nicke_34 Yrkesförare
12 maj 2008 · 1 267 Inlägg

brillmongo skrev:
nu ligger mina bilder uppe har inte laddat upp alla, men väl de bästa, typ. Jag har medvetet skalat ner dem 800x600 om nån vill ha den riktiga bilden så går det säkert att ordna.

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=52601

mvh//brillmongo

Nice Bilder Brillmongo big_smile

GBrt (Göteborg Borås Race Team)
christofferedil Yellow bug!
12 maj 2008 · 1 640 Inlägg

loudness skrev:

Edil_ skrev:
Läste här att några klagade på "buskörningen" på stranden och nån som även tog reg-nr, jag känner mig skyldig, för peppade nog upp 4/5 av de som "buskörde" iochmed att jag bad dom göra detta för att få lite fina bilder, men tyckte vi var tillräckligt långt ifrån andras bilar (var i stort sett bara våra egna bilar längst bort), men är det någon som stör sig på detta så ber jag, och givetvis mina kompisar, så hemskt mycket om ursäkt!

Jag fick mina bilder iallafall, och dom blev bra, så jag är nöjd roll



ALLA mina bilder uppladdade:

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=52498

hade inget emot att dom busade men ja vet inte va avståd från andra va men kanppt 10meter från min och kompisens är inte för mig acceptabelt då de från vissa öste sant bra många meter kors och tvärs med tanke på att inget som tr va hände så är ni givetvis förlåtna men bra att tänka på längre fram att hålla sig på ett idiotsäkert avstånd itället för lite vid sidan

mvh rickard

Okej, då tar jag inte åt mig längre, för då kan det inte varit vi ^^ För där vi var längst bort var det enbart våra bilar och nån moped tongue Måste vart fler som upptäckte det där med att sladda i sand tongue

Fina bilder Johnnie! big_smile

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
giggi100
23 juli 2008 · 10 Inlägg

tjena läget detta e giggi med extra ljusen    undrar  kan vi ses innan träffen idag några stycken vid focus huset 4 våning så kan vi  åka tillsammans in till träffen när den börjar kl 7 kan du kolla med folk å säg att vi ses 1 timma innan träffen börjar     säg till  eller ring mej   0739377845 från den lilla bilen med extra ljusen ha de

Volvo s40 "volvo racer" (2004)
dabby född blåvit
23 juli 2008 · 624 Inlägg

öh va denna tråden handlade om träffen den 10 Maj wink

zijaa Bilmekaniker
23 juli 2008 · 1 354 Inlägg

ska det vara poängpromenad igen eller? hehe

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!
nicke_34 Yrkesförare
23 juli 2008 · 1 267 Inlägg

zijaa skrev:
ska det vara poängpromenad igen eller? hehe

Detta har inget med GBrt att göra yikes

GBrt (Göteborg Borås Race Team)
zijaa Bilmekaniker
23 juli 2008 · 1 354 Inlägg

nicke_34 skrev:

zijaa skrev:
ska det vara poängpromenad igen eller? hehe

Detta har inget med GBrt att göra yikes

ok big_smile

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!
Erick
23 juli 2008 · 4 767 Inlägg

Denna tråden har väl ändå tjänat sitt syfte. wink

Tråd låst.

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang