WeDo skrev:
Fina bilder och en kanon kväll... smile Synd bara at alla enbart verkar tagit kort på bilarna som var med och tävla...
Tack WeDo, uppskattas. Vad gäller ditt påstående så har du rätt men för min del fanns det inte tid, var tvungen att välja vilka jag skulle fota. Då det var mörkt så tar det sin lilla tid att få till inställningarna, samt en del besökare som oförhappandes kom framför kameran och kom emot stativet samt en gnutta skit bakom avtryckaren. *asg*
akakaboto skrev:
jag tar dom två bilderna på min bil om ja inte behöver strida om livet för dom..

Hehe, knappast. PM:a mig din E-mail addy så får du dom där. Enda förbehållet jag har är om de skulle komma och användas i någon form av tidning eller liknande, så kom ihåg att ange fotografens namn. Kungälv förresten är ett trevligt ställe. X:et kommer från Ytterby.
Alla övriga vänliga kommentarer: Tackar å det varmaste, värmer gott i hjärtetrakten!

Fotografen_Micke skrev:
Här kommer även mina bilder från träffen.
Kommentera bilderna mer än gärna!
Tur att du var på hugget och tog lite mer ute på själva träffområdet. Kul att jämnföra våra stilar på fotona, inte sant

Nice work, men det vet du ju redan

Väntar med spänning på Sweedie:s också. Glöm inte heller bort Talvis alster från träffen =>
EXTERN LÄNK