akvariefirrar

nosferato
11 april 2008 · 439 Inlägg

någon som har några balla firrar som e aggresiva el udda+
införskaffade ett 300 l akvarie med fengädda blandannat.attackerar den hand som föder den.

old,low and slow....
bmx
11 april 2008 · 7 100 Inlägg

tigergäddor skulle ja vilja ha smile

Senast redigerat av bmx (11 april 2008)

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
fegge_89
11 april 2008 · 1 302 Inlägg

Mini hajar skulle jag vilja ha. smile

Hee-Maan
11 april 2008 · 3 113 Inlägg

Pirayor? Dom kan man ju mata med frukt.. wink

Semper Fi
Racso Dr Snuggles
11 april 2008 · 956 Inlägg

Pirayor som man har i akvarium är inte ett dugg aggressiva, mest livrädda hela tiden, iallafall för människan. Men om man släpper ner lite mat, då blir det fart på dom . wink

Senast redigerat av Racso (11 april 2008)

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"
nosferato
11 april 2008 · 439 Inlägg

cebT skrev:
Pirayor? Dom kan man ju mata med frukt.. wink

finns olika sorters pirayor,varav en sort är fruktätare.

old,low and slow....
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
11 april 2008 · 1 300 Inlägg
I do it my way
Hee-Maan
11 april 2008 · 3 113 Inlägg

nosferato skrev:

cebT skrev:
Pirayor? Dom kan man ju mata med frukt.. wink

finns olika sorters pirayor,varav en sort är fruktätare.

sorry, jag är inte Jonas Wahlström precis..

Semper Fi
Darkie dARKiE
11 april 2008 · 5 031 Inlägg

SweetBabyDoll skrev:
http://www.blocket.se/vi/14459458.htm?ca=13_s&last=1

Där har ni en riktig sötnos.


wink

ja, den var lite små sexig!

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Superdtm i övrigt värdelös.
11 april 2008 · 613 Inlägg

Darkie skrev:

SweetBabyDoll skrev:
http://www.blocket.se/vi/14459458.htm?ca=13_s&last=1

Där har ni en riktig sötnos.


wink

ja, den var lite små sexig!

fy satan en sån skulle man fan ha!!big_smile

Lady_Milla Alecci's fästmö
11 april 2008 · 708 Inlägg

Mina e la inte precis evildivil men coola som fn big_smile dom lever länge och om man tar hand om dom väl kan dom bli 90cm långa och lära känna igen dig big_smile dom är köttätare och är lite som fladdermusen då de sänder ut "ekovågor" för att lokalisera byten och hur omgivningen ser ut..simmar huller om buller uppåner på sidan och lite hur som och kan få en väldans fart...nyfikna är dom med, gillar mörker alltså nattaktiva och älska "duscha" när man fyller på vatten i akvariet...Dom kan vara aggresiva mot sin egen artfränder men dom dom har varsin sida av akvariet e de lugnt...Coola är dom i vilket fall och bör ses wink

Black ghost e deras artnamn cool Har video på dom på min sida big_smile

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
Racso Dr Snuggles
11 april 2008 · 956 Inlägg

Lady_Milla skrev:
Mina e la inte precis evildivil men coola som fn big_smile dom lever länge och om man tar hand om dom väl kan dom bli 90cm långa och lära känna igen dig big_smile dom är köttätare och är lite som fladdermusen då de sänder ut "ekovågor" för att lokalisera byten och hur omgivningen ser ut..simmar huller om buller uppåner på sidan och lite hur som och kan få en väldans fart...nyfikna är dom med, gillar mörker alltså nattaktiva och älska "duscha" när man fyller på vatten i akvariet...Dom kan vara aggresiva mot sin egen artfränder men dom dom har varsin sida av akvariet e de lugnt...Coola är dom i vilket fall och bör ses wink

Black ghost e deras artnamn cool Har video på dom på min sida big_smile

Haha, där la du fram det bra du .

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"
Lady_Milla Alecci's fästmö
11 april 2008 · 708 Inlägg

Racso skrev:

Lady_Milla skrev:
Mina e la inte precis evildivil men coola som fn big_smile dom lever länge och om man tar hand om dom väl kan dom bli 90cm långa och lära känna igen dig big_smile dom är köttätare och är lite som fladdermusen då de sänder ut "ekovågor" för att lokalisera byten och hur omgivningen ser ut..simmar huller om buller uppåner på sidan och lite hur som och kan få en väldans fart...nyfikna är dom med, gillar mörker alltså nattaktiva och älska "duscha" när man fyller på vatten i akvariet...Dom kan vara aggresiva mot sin egen artfränder men dom dom har varsin sida av akvariet e de lugnt...Coola är dom i vilket fall och bör ses wink

Black ghost e deras artnamn cool Har video på dom på min sida big_smile

Haha, där la du fram det bra du .

absolut älskar dom små glinen wink e ju bara bebisar än hihi å båda är runt 25-30cm nu wink

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
gloudarck the greatest
11 april 2008 · 121 Inlägg

sötvatten muräna är min favorit. kan bli till en meter om man har tur.

The Mödd
ghost_boy83 CREW
11 april 2008 · 2 594 Inlägg

har haft en gädda å några abborrar i ett akvarium när jag va mindre sen har jag haft pirayor dom va fan inte å leka me hade andra firrar i akvariumet me mini hajar guppys osv men dom käkade upp allt även fast dom va mindre, hade dom i två år men dom blev som stora grisar till slut mata dom me kött å räkor men fick sälja dom för dom gav sig på inredningen på akvariet mm


här är monstren här va dom ca 28cm och 3cm när jag fick dom


https://www1.garaget.org/gallery/archive/12158/311920_03k73o.jpg

Lady_Milla Alecci's fästmö
11 april 2008 · 708 Inlägg

ghost_boy83 skrev:
har haft en gädda å några abborrar i ett akvarium när jag va mindre sen har jag haft pirayor dom va fan inte å leka me hade andra firrar i akvariumet me mini hajar guppys osv men dom käkade upp allt även fast dom va mindre, hade dom i två år men dom blev som stora grisar till slut mata dom me kött å räkor men fick sälja dom för dom gav sig på inredningen på akvariet mm


här är monstren här va dom ca 28cm och 3cm när jag fick dom


http://www1.garaget.org/gallery/archive/12158/311920_03k73o.jpg

hahaha varför ha man pirayor?Dom e väl inget kul..man kan ju inte ens stoppa ner handen till dom förren dom gnager på den tongue åså ha jag för mig dom luktar en del? och kände en som hade såna när dom kollade i karet en morgon låg de ett huvud å andades :S och pirayor e ju såna att dom överlever de mesta och kroppen växer ut igen..de e däremot lite coolt..

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
ghost_boy83 CREW
11 april 2008 · 2 594 Inlägg

Lady_Milla skrev:

ghost_boy83 skrev:
har haft en gädda å några abborrar i ett akvarium när jag va mindre sen har jag haft pirayor dom va fan inte å leka me hade andra firrar i akvariumet me mini hajar guppys osv men dom käkade upp allt även fast dom va mindre, hade dom i två år men dom blev som stora grisar till slut mata dom me kött å räkor men fick sälja dom för dom gav sig på inredningen på akvariet mm


här är monstren här va dom ca 28cm och 3cm när jag fick dom


http://www1.garaget.org/gallery/archive/12158/311920_03k73o.jpg

hahaha varför ha man pirayor?Dom e väl inget kul..man kan ju inte ens stoppa ner handen till dom förren dom gnager på den tongue åså ha jag för mig dom luktar en del? och kände en som hade såna när dom kollade i karet en morgon låg de ett huvud å andades :S och pirayor e ju såna att dom överlever de mesta och kroppen växer ut igen..de e däremot lite coolt..

nä dom va inge kul höll på att bli av me finger topparna ett antal ggr men du vet vi killar ska ju alltid ha de värsta hade en perjod där jag hade en jätte stor tarantella med som jag matade med levante möss och min bästa polare had eskorpioner å ormar de va ingen brud som våga va hemma hos oss hade me mig den där spindeln lite överallt va hur tam som hellst  wink

Mangeman Mr.RoadRage
11 april 2008 · 428 Inlägg

gloudarck skrev:
sötvatten muräna är min favorit. kan bli till en meter om man har tur.

Polaren hade en sån jävel, men den hoppade ur akvariet! big_smile 60cm har jag för mig hans var, lång uta helvete! :-)

Köp inte en hajmal iallafall, as tråkiga fiskar..........

Mangeman a.k.a Mr.Roadrage.
Lady_Milla Alecci's fästmö
11 april 2008 · 708 Inlägg

ghost_boy83 skrev:

Lady_Milla skrev:

ghost_boy83 skrev:
har haft en gädda å några abborrar i ett akvarium när jag va mindre sen har jag haft pirayor dom va fan inte å leka me hade andra firrar i akvariumet me mini hajar guppys osv men dom käkade upp allt även fast dom va mindre, hade dom i två år men dom blev som stora grisar till slut mata dom me kött å räkor men fick sälja dom för dom gav sig på inredningen på akvariet mm


här är monstren här va dom ca 28cm och 3cm när jag fick dom


http://www1.garaget.org/gallery/archive/12158/311920_03k73o.jpg

hahaha varför ha man pirayor?Dom e väl inget kul..man kan ju inte ens stoppa ner handen till dom förren dom gnager på den tongue åså ha jag för mig dom luktar en del? och kände en som hade såna när dom kollade i karet en morgon låg de ett huvud å andades :S och pirayor e ju såna att dom överlever de mesta och kroppen växer ut igen..de e däremot lite coolt..

nä dom va inge kul höll på att bli av me finger topparna ett antal ggr men du vet vi killar ska ju alltid ha de värsta hade en perjod där jag hade en jätte stor tarantella med som jag matade med levante möss och min bästa polare had eskorpioner å ormar de va ingen brud som våga va hemma hos oss hade me mig den där spindeln lite överallt va hur tam som hellst  wink

hahahaha ok tongue då kanske de inte va så värst coolt då tss

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
nosferato
12 april 2008 · 439 Inlägg

verkar som det finns lite balla firrar

old,low and slow....
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang