Nissan Micra är världens bästa bil!

baca Os Difuntos
24 april 2008 · 1 822 Inlägg

Vilken jävla dagisplats Garaget.org har blivit. Det e ju för fan skrämmande att se. Älskade Gorg när det startade då det var en seriös mötesplats för folk som älskar allt som har med bilar att göra, utan att vara pretantiös på något sätt. Men att se denna comunety (stavning) bli nån slags nytt lunarstorm gör mig grymt jävla besviken när man tänker på hur mkt tid Chrizz och Moderatorerna lägger här för att det skall vara ett använbart forum för dom med passion till bilar.

Senast redigerat av baca (25 april 2008)

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
MicraPower
25 april 2008 · 26 Inlägg

_Glenne_ skrev:

MicraPower skrev:

_Glenne_ skrev:

haha men lilla vän.. det verkar vara du som är dum... för du verkar tro att alla blir sur.. du inser inte att vi allihopa bara sitter och skrattar åt dig med dina patetiska försök att reta upp oss på gorg lol

Jaha så bara för att du blev sur och ägd så försöker du få det låta som att alla tycker som du och skrattar åt mig ? smile

vafasen har du fått ifrån att jag blev sur... krävs med än nån toffel på ett forum för att få mig sur tongue

Bra! Jag hoppas att du inte blev sur smile För att då är du fan blåst. Men ska jag vara ärlig så har du en jävligt ful bil wink Inget illa menat dock smile

Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
25 april 2008 · 5 042 Inlägg

baca skrev:
Vilken jävla dagisplats Garaget.org har blivit. Det e ju för fan skrämmande att se. Älskade Gorg när det startade då det var en seriös mötesplats för folk som älskar allt som har med bilar att göra, utan att vara pretantiös på något sätt. Men att se denna comunety (stavning) bli nån slags nytt lunarstorm gör mig grymt jävla besviken när man tänker på hur mkt tid Chrizz och Moderatorerna lägger här för att det skall vara ett använbart forum för dom med passion till bilar.

Även sveriges kung käftar ibland. Shit happens. Dock så får man ju förvänta sig sånt här när en Communety blir större & större o mer folk hittar hit

C H E V R O L E T <3
MRapollo
25 april 2008 · 400 Inlägg

FET BIL wink hihi

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
25 april 2008 · 5 753 Inlägg

MicraPower skrev:

_Glenne_ skrev:

MicraPower skrev:

Jaha så bara för att du blev sur och ägd så försöker du få det låta som att alla tycker som du och skrattar åt mig ? smile

vafasen har du fått ifrån att jag blev sur... krävs med än nån toffel på ett forum för att få mig sur tongue

Bra! Jag hoppas att du inte blev sur smile För att då är du fan blåst. Men ska jag vara ärlig så har du en jävligt ful bil wink Inget illa menat dock smile

nope jag blev inte sur... fan va kul att du tycker det för hur skulle världen se ut om alla tyckte lika wink

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Navkapsel
25 april 2008 · 4 637 Inlägg

baca skrev:
Vilken jävla dagisplats Garaget.org har blivit. Det e ju för fan skrämmande att se. Älskade Gorg när det startade då det var en seriös mötesplats för folk som älskar allt som har med bilar att göra, utan att vara pretantiös på något sätt. Men att se denna comunety (stavning) bli nån slags nytt lunarstorm gör mig grymt jävla besviken när man tänker på hur mkt tid Chrizz och Moderatorerna lägger här för att det skall vara ett använbart forum för dom med passion till bilar.

Håller med dig, det är trist! Och ännu tråkigare måste det ju vara för moderatorerna. Snart känns LunarStorm mer moget än Garaget, tråkigt men sant.

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
25 april 2008 · 5 753 Inlägg

näe nu ska jag ge mig ur diskutionen och sova lite


puss hej

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
xorox_88 Smack that ass!!
25 april 2008 · 2 953 Inlägg

vet ni skillnaden mellan en banan låda och en en micra?

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
MicraPower
25 april 2008 · 26 Inlägg

xorox_88 skrev:
vet ni skillnaden mellan en banan låda och en en micra?

Ja micran är världens bästa bil och bananlådan är skitkass!

Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
25 april 2008 · 5 042 Inlägg

_Glenne_ skrev:
näe nu ska jag ge mig ur diskutionen och sova lite


puss hej

Pusspuss. Glöm nu inte att borsta tänderna   big_smile  lol

C H E V R O L E T <3
xorox_88 Smack that ass!!
25 april 2008 · 2 953 Inlägg

MicraPower skrev:

xorox_88 skrev:
vet ni skillnaden mellan en banan låda och en en micra?

Ja micran är världens bästa bil och bananlådan är skitkass!

de skulle man kunna tro men har sett nått som ser ut som hjul på en micra så de måste vara skillnaden

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
alex_side Neerd
25 april 2008 · 1 596 Inlägg

min mormor kör micra:S

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
MicraPower
25 april 2008 · 26 Inlägg

God natt allihopa det var faktist skitkul det här! Dröm sött

Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
25 april 2008 · 5 042 Inlägg

MicraPower skrev:
God natt allihopa det var faktist skitkul det här! Dröm sött

Sweet dreams

C H E V R O L E T <3
Phaetoon
25 april 2008 · 8 156 Inlägg

Nu drar jag ner rullgardinen och låser tråden. Chattning är ju inte tillåten här som ni vet. Finns en IRC-chatt för sådant wink

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang