Fartdårar?? Varför?

forzasteken
1 maj 2008 · 63 Inlägg

själv skiter jag i vad folk tycker när jag gasar på lite. vill jag göra det är det ändå för att jag själv gillar det o inte för att nån ska säga "wow"... tongue

odiladi odiladi hoppsan vilken dag
Euroman
1 maj 2008 · 493 Inlägg

Batta skrev:

Garic skrev:
och om man kör lugnt mellan bilträffar, var får man köra brutalt??

på bana?
industriområden nattetid brukar också fungera ^^
Strippen?

Nej fy *** industri områden skulle *** döda dem som kör där bor precis bredvid och där sladdas det burnas gasas hela nätterna ganska jobbigt när man ska upp 6 på morgonen och till jobbet ush inte nätterna hatar d. gasar där man inte vet att det är folk mitt i natten och ingen som stör sig då säger jag inget  big_smile

Senast redigerat av Euroman (1 maj 2008)

R1kard V-Power
1 maj 2008 · 1 186 Inlägg

Ingen som har tänkt på att folk kanske tycker det är roligt att gasa på lite med kompisar. Sen om det är smart eller genomtänkt är en annan sak, lev ni gärna ert liv på ett perfekt sätt utan några som helst risker eller buskörningar så får vi se hur kul ni kommer ha.

Man blir så trött på alla jävla moralkärringar.

/ ///______]
.) . /(_)
/__/
SatansWrath Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
1 maj 2008 · 661 Inlägg

Konbanan skrev:
Ingen som har tänkt på att folk kanske tycker det är roligt att gasa på lite med kompisar. Sen om det är smart eller genomtänkt är en annan sak, lev ni gärna ert liv på ett perfekt sätt utan några som helst risker eller buskörningar så får vi se hur kul ni kommer ha.

Man blir så trött på alla jävla moralkärringar.

Indeed... and agreed...

300+ hp = snabbt= roligt= härligt glöm dock ej att addera att du måsta ha liten k*k om du har över 300 hästar... undrar om Rocco kör runt i en volvo 240? tongue

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Ford Mustang Mach 1 "Trinity" (2003)
R1kard V-Power
1 maj 2008 · 1 186 Inlägg

SatansWrath skrev:

Konbanan skrev:
Ingen som har tänkt på att folk kanske tycker det är roligt att gasa på lite med kompisar. Sen om det är smart eller genomtänkt är en annan sak, lev ni gärna ert liv på ett perfekt sätt utan några som helst risker eller buskörningar så får vi se hur kul ni kommer ha.

Man blir så trött på alla jävla moralkärringar.

Indeed... and agreed...

300+ hp = snabbt= roligt= härligt glöm dock ej att addera att du måsta ha liten k*k om du har över 300 hästar... undrar om Rocco kör runt i en volvo 240? tongue

Jag undrar mest om de som kör Formel 1 har en k*k över huvud taget tongue

/ ///______]
.) . /(_)
/__/
terazzi
1 maj 2008 ·

Konbanan skrev:
Ingen som har tänkt på att folk kanske tycker det är roligt att gasa på lite med kompisar. Sen om det är smart eller genomtänkt är en annan sak, lev ni gärna ert liv på ett perfekt sätt utan några som helst risker eller buskörningar så får vi se hur kul ni kommer ha.

Man blir så trött på alla jävla moralkärringar.

Håller med dig helt konbanan!

Germax
1 maj 2008 · 12 086 Inlägg

Att på ett sånt här forum gnälla varför folk gasar med sina trimmade bilar på bilträffar känns så jävla töntigt!  vill du köra lugnt åt en sväng med raggarna på söndag lr annordna en lugna favoriter för tråkiga orginalbilar där hastighetsgräns 30km/h gäller hela kvällen så blir du ju nöjd.

Aerodynamik ...
1 maj 2008 · 7 120 Inlägg

Håller helt med dem sista skribenterna här i tråden smile

R1kard V-Power
1 maj 2008 · 1 186 Inlägg

JapMax skrev:
Att på ett sånt här forum gnälla varför folk gasar med sina trimmade bilar på bilträffar känns så jävla töntigt!  vill du köra lugnt åt en sväng med raggarna på söndag lr annordna en lugna favoriter för tråkiga orginalbilar där hastighetsgräns 30km/h gäller hela kvällen så blir du ju nöjd.

Det är precis det jag menar, här är vi bilintresserade och inga hobbypoliser!

/ ///______]
.) . /(_)
/__/
gamlingen
1 maj 2008 · 5 198 Inlägg

Åsså sitter ni å gnäller å kan inte förstå varför byligen är så intresserad av alla  bilträffar,, tacka för det när andra bilister ringer å klagar på buskörning *s*

Ni kan ju prova å vara laglydiga 1 säsong så kanske bilburen ungdom får bättre rykte.

Senast redigerat av gamlingen (1 maj 2008)

evilaudio
1 maj 2008 · 16 195 Inlägg

de e väl klart som fan att man ska gasa.. varför har man annars en bil me MASSA effekt??  inte för att slököra i snigelfart som så många andra gör..

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Piraten
1 maj 2008 · 166 Inlägg

Tommy_P skrev:
haha, är du lärare också? grejen är att de flesta kör max _överallt_ nån nördig träff förändrar ju knappast saken.

men visst vore det lämpligare att köra försiktigt, men så är inte världen fylld av rosa fluff och luktar jordgubbar heller för den delen.

HAHA så jävla sant

Rwd
1 maj 2008 · 337 Inlägg

Konbanan skrev:

SatansWrath skrev:

Konbanan skrev:
Ingen som har tänkt på att folk kanske tycker det är roligt att gasa på lite med kompisar. Sen om det är smart eller genomtänkt är en annan sak, lev ni gärna ert liv på ett perfekt sätt utan några som helst risker eller buskörningar så får vi se hur kul ni kommer ha.

Man blir så trött på alla jävla moralkärringar.

Indeed... and agreed...

300+ hp = snabbt= roligt= härligt glöm dock ej att addera att du måsta ha liten k*k om du har över 300 hästar... undrar om Rocco kör runt i en volvo 240? tongue

Jag undrar mest om de som kör Formel 1 har en k*k över huvud taget tongue

Ne dom får nog kapa bort den för den väger för mö wink men stallet sponsrar med en dildo i kolfiber ist big_smile

3 liters diesel, mumma!
Honda Civic MB6 "Vtec" (1998)
Pikey
1 maj 2008 · 2 283 Inlägg

Batta skrev:

Garic skrev:
och om man kör lugnt mellan bilträffar, var får man köra brutalt??

på bana?
industriområden nattetid brukar också fungera ^^
Strippen?

Det är ju just så det går till, visst det går lite fort till stället men det är sånt man får leva med.

R.I.P. Michael Jackson!
steifan DR!FTT3KN!K3R
1 maj 2008 · 10 427 Inlägg

'dopamin' big_smile

Volvo 740 GLT 16 VALVE "Der goldene Schwede" (1988)
BMW 323 Ci "Der schwarze Deutsche" (2000)
Casy vinnarskalle!
1 maj 2008 · 907 Inlägg

Ibland är de kul att rejsa, ibland kul att glida. Det beror helt på humör. Jag personligen glider mer på dagarna, skönt med solen i ansiktet!

Obnoxious
1 maj 2008 · 103 Inlägg

Vet inte om jag missuppfattat det hela, men jag förstår det såsom att TS inte tycker att det är speciellt klyftigt när man kör från bilträffen till den bestämda platsen där de mindre lagliga aktiviteterna skall hålla till, i en åt helvete för hög hastighet. Detta tillkallar i de flesta fallen både uppmärksamhet och i och med det även länsman?

Någon kan ju hojta på mig om jag missförstått det hela, men jag tycker inte heller det är särskilt genomtänkt heller.

Mr_Nicce
1 maj 2008 · 143 Inlägg

Konbanan skrev:

JapMax skrev:
Att på ett sånt här forum gnälla varför folk gasar med sina trimmade bilar på bilträffar känns så jävla töntigt!  vill du köra lugnt åt en sväng med raggarna på söndag lr annordna en lugna favoriter för tråkiga orginalbilar där hastighetsgräns 30km/h gäller hela kvällen så blir du ju nöjd.

Det är precis det jag menar, här är vi bilintresserade och inga hobbypoliser!

en tråd om.. 

syndpoliser finnes redan..
en om gnällande på olika saker...

denne om att folk vill gasa litte mellan stan o nåe raka ute i skogen..

låt dom

annars kanske en tråd om moraltanteri kommer också snart el finns den redan?

rideharddiefree Höbonde
1 maj 2008 · 228 Inlägg

Varför köpa en bil med 300 hk om du bara får köra 30,50,70,90 och 110 km/h? Du köper ju en sportbil för att du gillar farten?! big_smile

Allt över 5 liter i motorstorlek är manligt!
Bengt Alsterlind, Sveriges svar på McGyver
maco
1 maj 2008 · 1 207 Inlägg

Jag bryr mig absolut inte om när folk kör fort, där det inte anses som vårdslöst.

Med detta menar jag att man kan gott och väl ligga i runt 200km/h på motorvägar sålänge man gör förnuftiga omkörningar, håller ned hastigheten där det absolut kan behövas och akta medtrafikanter (mm.).

Jag tycker dock att man skall ta det lugnt i samhällen. Det finns en skillnad på fort och fort enligt mig, Om jag ligger i 160 km/h på en lång raksträcka (på 90/110 väg) med god sikt och väglag tycker jag att det är mer acceptabelt än att köra 60 km/h på 30 väg.

Men varför jag kör fort är helt enkelt för att jag gillar känslan. Punkt.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang