Borås: "ovanlig" bil sökes till bal den 3e Juni 2008, runt 1700.

Hmm.
9 maj 2008 ·

Hej.

Den tredje juni om lite drygt en månad ska min skola ha studentbal.
Vissa åker häst och vagn, andra limousine, och en liten skara åker Rolls Royce och liknande smile. En av mina vänner sökte till och med landningstillstånd för helikopter, men fick aldrig det.


Ja det jag söker är alltså: En veteranare eller annan ovanlig fordon. (Den behöver inte vara lika ovanlig som en Rolls Royce från 55, kom med förslag, även nyare bilar givetvis) måste dock ha baksäte.

Du kommer köra bilen själv smile. på en totalsträcka på runt 4-5 mil.(Alltså, du hämtar upp mig, kör till henne, hämtar upp henne, cruisar i borås ett tag på typ 3-5km, sen släpper du av oss vid Grand Hotell wink och där är det finito )


vi ska vara där kl 17.30.. om jag minns rätt...

Pengar och sådant tar vi senare, till en summa vi gemensamt bestämmer.

och en sak till, vill ha en trevlig chaufför, ingen sur jävel...No offence smile.

Får se om man lyckas hitta en sådan bil med intresserad ägare på ett bilforum med >70k pers.

MVH.

EDIT: jag vet att det finns sidor på nätet som hyr ut bilar.

Senast redigerat av Hmm. (11 maj 2008)

Opelmadness German cars, quality and beyond
9 maj 2008 · 8 197 Inlägg

Fan va synd att du inte var närmare häråt. Känner ett helt gäng med fina bilar, både eurpoéer och amerikanare...
Annars åkte jag och tjejen limousine i Göteborg för någon vecka sen. Det var ganska häftigt..
http://www.bfm.nu/goteborg2.htm Scrolla ner till den svarta Limon. smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Opelmadness German cars, quality and beyond
9 maj 2008 · 8 197 Inlägg

Fan va synd att du inte var närmare häråt. Känner ett helt gäng med fina bilar, både eurpoéer och amerikanare...
Annars åkte jag och tjejen limousine i Göteborg för någon vecka sen. Det var ganska häftigt..
http://www.bfm.nu/goteborg2.htm Scrolla ner till den svarta Limon. smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
Hmm.
10 maj 2008 ·

attans då=/... någon vecka sen? hände då?=p

BiggerDigger
10 maj 2008 · 288 Inlägg

Ett år lånade jag ut min Jeep till studenten, i utbyte fick jag den tvättad. Men den e såld, tyvärr. men det finns många andra jeepåkare i Borås.

Hmm.
11 maj 2008 ·

BiggerDigger skrev:
Ett år lånade jag ut min Jeep till studenten, i utbyte fick jag den tvättad. Men den e såld, tyvärr. men det finns många andra jeepåkare i Borås.

vad för jeep ? smile

Hmm.
26 maj 2008 ·

OKEJ. en bump är olaglig som fan så denna tråden kommer nog låsas efter detta.. men börjar bli lite desperat...

Men annars går nog tullenbussen(tvåan) att ta dit lika bra...

kraven på ovanlighet sänks... till hyfsat lågt =P

Senast redigerat av Hmm. (26 maj 2008)

Hmm.
4 juni 2008 ·

Åkte en dodge charger, vet ej årsmodell men den gick riktigt fint smile... nästan så jag blev sugen på en...smile


tråden: lås och släng smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang