Tips på vad man kan göra i somar

fegge_89
22 maj 2008 · 1 302 Inlägg

Hej!

Någon som har nån eller några ider på vad man kan göra på somaren fick inte tag på något somar jobb men det fick mina kompisar så de ska jobba hela somarn.

Senast redigerat av fegge_89 (22 maj 2008)

Gulmun * Klåpare
22 maj 2008 · 1 718 Inlägg

Tvätta folks bilar mot betalning så tjänar du lite flis också. Sätt upp den sjysst skylt:

HAND JOB CENTRE
handtvätt av bil 80:-

big_smile cool

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
bmx
22 maj 2008 · 7 100 Inlägg

jag ska iaf sälja gädda,typ 12 kr kilot tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Norde fotointresserad
22 maj 2008 · 2 307 Inlägg

Gulmun skrev:
Tvätta folks bilar mot betalning så tjänar du lite flis också. Sätt upp den sjysst skylt:

HAND JOB CENTRE
handtvätt av bil 80:-

big_smile cool

Undrar hur många som stannar av misstag om dom ser att det står "hand job" hahaha big_smile

Är du ute efter nåt att göra i jobbväg eller bara ha nåt att fördriva tiden med?

själv kommer jag nog ligga en hel del på beachen då jag inte heller har nåt sommarkneg

Gulmun * Klåpare
22 maj 2008 · 1 718 Inlägg

Norde skrev:

Gulmun skrev:
Tvätta folks bilar mot betalning så tjänar du lite flis också. Sätt upp den sjysst skylt:

HAND JOB CENTRE
handtvätt av bil 80:-

big_smile cool

Undrar hur många som stannar av misstag om dom ser att det står "hand job" hahaha big_smile

Är du ute efter nåt att göra i jobbväg eller bara ha nåt att fördriva tiden med?

själv kommer jag nog ligga en hel del på beachen då jag inte heller har nåt sommarkneg

Precis den feltolkningen funkade bra för att få en massa folk till biltvättning i USA. big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/64741/352478_ya6xfe.jpg
Biltvätt i USA

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
camaro67 Meister
22 maj 2008 · 6 763 Inlägg

De har ju funkat förut att typ sova till 2 och sedan kolla på typ sjunde himlen en sväng. Surfa på g.org och sedan ha polarna slutat jobb och då kan ni åka och bada tongue Jag har inte heller något sommarjobb sad

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Epitaph
22 maj 2008 · 835 Inlägg

"Somarskola" tex en svenskakurs wink Näää förlåt skojade bara. Tvätta bilar e ju bra!

FireTraXX DFFL
22 maj 2008 · 9 020 Inlägg

Epitaph skrev:
"Somarskola" tex en svenskakurs wink Näää förlåt skojade bara. Tvätta bilar e ju bra!

Tänkte precis skriva det, men kan ju berätta att du kan ju ta åt dig av det du själv skrev också. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
EvolutionIII
22 maj 2008 · 459 Inlägg

men hallå, är det verkligen nödvändigt att pointera alla stavfel folk gör?, verkligen inte nödvändigt. totalt jävla onödigt!!!

FireTraXX DFFL
22 maj 2008 · 9 020 Inlägg

TicDemp skrev:
men hallå, är det verkligen nödvändigt att pointera alla stavfel folk gör?, verkligen inte nödvändigt. totalt jävla onödigt!!!

haha, lika nödvändigt som att inte hoppa över högstadiet.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
ThimNyberg Janas! lattmask
22 maj 2008 · 177 Inlägg

fan själv önskar man att man kunnde bara slappa men nepp har 2 veckors semester i sommar..sommarlov hade ju inte vart fel hehe^^

den rullar^^
camaro67 Meister
22 maj 2008 · 6 763 Inlägg

ThimNyberg skrev:
fan själv önskar man att man kunnde bara slappa men nepp har 2 veckors semester i sommar..sommarlov hade ju inte vart fel hehe^^

Vi kan byta big_smile

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
ThimNyberg Janas! lattmask
22 maj 2008 · 177 Inlägg

hade vart på om inte det fanns nått som kallas räkningar som ska betalas livet e inte gratis^^

den rullar^^
M3Tim flaggstångsknoppförgyllare
22 maj 2008 · 255 Inlägg

koka sprit och sälj utanför ungdomsgården

varför gå på gatan när man kan krypa på trottoaren
Gonken Fortare än kvickt
22 maj 2008 · 241 Inlägg

klipp gräsmattor för 100:-/timme


tidningsutdelarna brukar ofta ha manfall

Senast redigerat av Gonken (22 maj 2008)

Akta lacken pappskalle!
C-Douglas Hemmasittare
23 maj 2008 · 241 Inlägg

Nått jobb måste det ju finnas. Hör med dina föräldrars bekanta m.m, kanske kan hjälpa dem med något typ måla om ett hus eller liknande. Kolla på www.amv.se om inte redan gjort det. Ring runt till företag där du skulle vilja jobba och hör om det finns nått. Jag lovar att det finns jobb, ge inte upp. Du kommer ruttna av att bara gå hemma hela sommaren när alla dina polare jobbar.

Koolgatta
23 maj 2008 · 104 Inlägg

Våtdräkt + Golfbana på natten = Plocka bollar ur vattenhålen -> Ta hem och tvätta i badkaret, sortera efter märke/skick och gå till valfri golfbutik. Det brukar ge ca 5 kr per boll, mer om ni ställer er på en golfbana o säljer.

Det funkar även utan våtdräkt men är inte att rekommendera (har provat).

Harder Better Faster Stronger
Mack Forum- och sitemoderator
23 maj 2008 · 26 187 Inlägg

pajetbej skrev:
Våtdräkt + Golfbana på natten = Plocka bollar ur vattenhålen -> Ta hem och tvätta i badkaret, sortera efter märke/skick och gå till valfri golfbutik. Det brukar ge ca 5 kr per boll, mer om ni ställer er på en golfbana o säljer.

Det funkar även utan våtdräkt men är inte att rekommendera (har provat).

Hahahah..så jäkla bra ide. Nästan så jag hade hakat på den själv om jag inte haft jobb
i sommar. Själv ska jag dela ut post jag..mycket manfall i sommar så jag har i alla fall fullt upp.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
C-Douglas Hemmasittare
23 maj 2008 · 241 Inlägg

Den där golfbolls grejen finns det seriöst rätt många som håller på med och de har till och med dykartuber och grejer. Världens business big_smile

Emelie_244
23 maj 2008 · 375 Inlägg

Plocka jordgubbar? tongue

Volvo S40 (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang