Zlobban´s ljudbygge :) 135,7 DB + (till salu)

zlobban
4 augusti 2008 · 328 Inlägg

birka76 skrev:
häfftigt ... men rockar de något då ??????

tackar smile jodå de spelar allt på tongue men ska i me dämpmattor i taket nu så tongue hoppas på att de gör något iaf smile å ett t batteri inom kort smile

Volvo V70 (2010)
zlobban
8 januari 2009 · 328 Inlägg

Nu är ljudet till salu iaf, Tänkte höra runt lite här och fråga hur mkt ni tror att de kan vara värt???

tacksam för svar!!

Volvo V70 (2010)
-Mackan- Fire And Silk
8 januari 2009 · 2 254 Inlägg

Ja köparen bör ju ha en 7/900 bil, för att du skall kunna sälja lådan/lådorna överhuvudtaget, sen vet jag inte riktigt komponenternas värde, men det är inga jätte-värstings komponenter, men  det var snyggt gjort!


/Markus

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Mercedes Benz 500E W124 "Fire And Silk" (1992)
Mercedes 300 TDT "Superturbodiesel" (1993)
zlobban
8 januari 2009 · 328 Inlägg

-Mackan- skrev:
Ja köparen bör ju ha en 7/900 bil, för att du skall kunna sälja lådan/lådorna överhuvudtaget, sen vet jag inte riktigt komponenternas värde, men det är inga jätte-värstings komponenter, men  det var snyggt gjort!


/Markus

jojo själv klart.. jodå de mesta e bra grejer.. de ända som e nåt år e ju basarna,, de andra e köpt sent i somras så de e ju inte mycke spelat så, alla kablar som behövs följer ju med så, de e även isatt portar nu så de ska spela över 135,7 å så e steget uppställt mer nu så tongue

Volvo V70 (2010)
Polara
9 januari 2009 · 430 Inlägg

men du måste väl spela högre än så?? jag menar jag hade 1st jbl gti 12" å spelade 137,8db med den...

Mopar or no car!
Renault scenic "VM Bilen" (2001)
Chevrolet Caprice "Bonny" (1970)
zlobban
9 januari 2009 · 328 Inlägg

Polara skrev:
men du måste väl spela högre än så?? jag menar jag hade 1st jbl gti 12" å spelade 137,8db med den...

jo nu gör de ju de eftersom steget e uppställt å så 1st 4'' aero port i varje låda smile

Volvo V70 (2010)
rwider
9 januari 2009 · 50 Inlägg

Nu är det ju viss skillnad på en riktig bas och 4 billiga GAS basar... roll


Polara skrev:
men du måste väl spela högre än så?? jag menar jag hade 1st jbl gti 12" å spelade 137,8db med den...

KenLaRock
9 januari 2009 · 42 Inlägg

zlobban skrev:

birka76 skrev:
häfftigt ... men rockar de något då ??????

tackar smile jodå de spelar allt på tongue men ska i me dämpmattor i taket nu så tongue hoppas på att de gör något iaf smile å ett t batteri inom kort smile

Vad är det för absorbenter?

zlobban
10 januari 2009 · 328 Inlägg

KenLaRock skrev:

zlobban skrev:

birka76 skrev:
häfftigt ... men rockar de något då ??????

tackar smile jodå de spelar allt på tongue men ska i me dämpmattor i taket nu så tongue hoppas på att de gör något iaf smile å ett t batteri inom kort smile

Vad är det för absorbenter?

vet inte va de hette tongue men köpt på brl iaf tongue

Volvo V70 (2010)
zlobban
10 januari 2009 · 328 Inlägg

rwider skrev:
Nu är det ju viss skillnad på en riktig bas och 4 billiga GAS basar... roll


Polara skrev:
men du måste väl spela högre än så?? jag menar jag hade 1st jbl gti 12" å spelade 137,8db med den...

men de e nog skillnad på priser å så nu  med lr? jag tycker då iaf att dom spelar jävligt bra för de priset dom ligger på bara så du vet wink

Volvo V70 (2010)
zlobban
11 januari 2009 · 328 Inlägg

va tror ni ja kan få för de?

Volvo V70 (2010)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang