Blockering av bensinmackar, Någon som gjorde de?

ExXtr3me Kiss my palewhite ass
27 maj 2008 · 1 898 Inlägg

Nå, Var de någon som gjorde det då? och isåfall blev de nå bättre ? Inte vad jag vet iallafall....
Eftersom att de var sånt tjaffs i flera tusentals trådar och de skickades sms och hela köret...

Någon som gjorde de? Eller såg någon göra det?

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Lardi SQ
27 maj 2008 · 1 343 Inlägg

ja såg ingen som gjorde de i eskilstuna området iaf.. tomt på bilar.. väntade med att tanka tills igår, men de va juh för ja hade soppa kvar tongue

Ljudnörd!
MrLego Volvonörd
27 maj 2008 · 1 187 Inlägg

ExXtr3me skrev:
Nå, Var de någon som gjorde det då? och isåfall blev de nå bättre ? Inte vad jag vet iallafall....
Eftersom att de var sånt tjaffs i flera tusentals trådar och de skickades sms och hela köret...

Någon som gjorde de? Eller såg någon göra det?

Här i Söderhamn var det ingen som jag såg iaf.

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Volvo V70 2,4D "Evil Pain Garage Taxi" (2008)
GurraG INGET ANNAT!!
27 maj 2008 · 1 725 Inlägg

nej det va väldigt klent med det vad jag vet

mrfillefjong
27 maj 2008 · 70 Inlägg

såg ingen häller ... men dom höjde dieslen med 10 öre för att visa att dom inte bryr sig i mariannelund

Du ska få fett med dingdong :)
Volvo 855/V70 T5 "Töööbon" (1994)
Jakobsson86 Billjudgruppen.se
27 maj 2008 · 787 Inlägg

Man måste väl ha det lite mer planerat än att bara skicka runt sms och nåt inlägg. Man får satsa lite större, som stor strejk, gå ut i radio m,m tongue

mrfillefjong
27 maj 2008 · 70 Inlägg

_BLOOD_ skrev:
Man måste väl ha det lite mer planerat än att bara skicka runt sms och nåt inlägg. Man får satsa lite större, som stor strejk, gå ut i radio m,m tongue

Håller med !... snart måste något hända ... det var ju tal om att eu skulle lägga sig i ocg dubbla priset ...

Du ska få fett med dingdong :)
Volvo 855/V70 T5 "Töööbon" (1994)
CarpeDiem German Engineering
27 maj 2008 · 9 081 Inlägg

Såg inte nån som blockerade här i Sthlm tongue

//Sam

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
bmx
27 maj 2008 · 7 100 Inlägg

jag såg ingen ja heller!
dom kanske äntligen fattade att de inte var värt de!!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Darkie dARKiE
27 maj 2008 · 5 031 Inlägg

Körde hem från norrköping den helgen te skåne igen, (hade bensin) och alla tankade som vanligt på alla stationer jag körde förbi, även när jag kom hem var det som vanligt. Sveriges invånare vågar inte strejka så är det bara. Sen tyckte jag inte det var rätt sätt att strejka på heller, så det var kanske lika bra att det inte blev nåt.

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Norde fotointresserad
27 maj 2008 · 2 307 Inlägg

märkte iaf inte av nån form av blockad.. däremot var det nog ett gäng som passade på att tanka istället då bensinpriset låg nere på 12.84:-

Bjork OEM <3
27 maj 2008 · 6 957 Inlägg

Såg inte ngt...mkt snack å liten verkstad, jo ja tackar ja!

OEM <3
Super_Micke Bildrulle
27 maj 2008 · 499 Inlägg

Typiskt Svenskt... Alla gapar och skriker men ingen vågar göra något...

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se
Mortalis VW-nörd?
27 maj 2008 · 4 332 Inlägg

Såg ingen blockad, men smsen ja fick handlade iaf om att man inte skulle handla hos mackarna, inte blockera, å handla vet ja att många avstod ifrån iaf..

moose46019 study
27 maj 2008 · 772 Inlägg

seriöst och blockera en mack det är ju som att säga beställ inte mc feat då den innehåller hästkött eller vad det nu är som är specifikt.

de som blockerade mackarna fattar inte hur det styrs med priser och sådant.
då bensinpriset inte är så högt men det finns faktorer som höjer det vilket de ej har tagit hänsyntill.

Kroon_
27 maj 2008 · 12 Inlägg

om alla i sverige skulle ställa bilen en vecka, skulle det gå åt helvete med alla bensin stationer:P

peter_1976 JDM
27 maj 2008 · 2 201 Inlägg

http://www.zatzy.com/attachments/allmae … inkrig.pdf

nog en bättre ide att bara låta bli att tanka på speciella mackar, då dom vet att det du inte tankar idag, tankar du imorgon osv

Android
27 maj 2008 · 892 Inlägg

Fick SMS om att inte handla på macken helgen i fråga. Skickade vidare det och följde det. Nåja, fram till kl 23.00 på Söndagen. smile
Men nån blockad varken hörde jag eller märkte nått av...

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd
ExXtr3me Kiss my palewhite ass
27 maj 2008 · 1 898 Inlägg

Fan va löjligt då... Allt snack om bensintrådar hit och dit på garaget i flera veckor, gjordes till och med flera trådar om att man skulle blockera någon bensinmack (för att man trodde att de skulle hjälpa)
Och INGEN blockerade ? HAHAHAH. Vilket fiasko smile

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
J-FORSGREN Dä ä bare o åk
27 maj 2008 · 798 Inlägg

Mortalis skrev:
Såg ingen blockad, men smsen ja fick handlade iaf om att man inte skulle handla hos mackarna, inte blockera, å handla vet ja att många avstod ifrån iaf..

Vad spelar det för roll om ingen handlar om endå ingen vet varför dom inte har några kunder hmm
Kan säga det hur många gånger som helst, ska man göra något så gör det så att regeringen märker av det direkt istället!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang