Zlatans fälgar stulna I Malmö värda 100 000 :-

FreddeK
29 maj 2008 ·

trött jag blir på era kommentarer som tex. känns som han har råd att köpa nya osv...va fan är dte för jävla inställning?? man ska ge fan i andras grejor...så enkelt är det! och det spelar ingen roll vem som äger dem. less jag blir!

Hamilton
29 maj 2008 · 8 872 Inlägg

Frozen1985 skrev:
skadeglädje!! hahah! han har råd att köpa nya! för han är det väl en droppe i havet.

Fan vad tragist att läsa inlägg av folk med den inställningen du har....
Hoppas då att någon med mindre pengar än dig snor dina fälgar lol

Fotograf på tierpidag.se
TRYIT Teddan
29 maj 2008 · 2 495 Inlägg

Frozen1985 skrev:
skadeglädje!! hahah! han har råd att köpa nya! för han är det väl en droppe i havet.

du är ett praktexempel på hur den svenska avundsjukan fungerar.

Hur fan i helvetes jävlar är du funtad eller, hoppas någon slår sönder din bil å ollar din brevlåda ..... han kanske var fattigare än dig så då gör det inget

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Fleshwound Skeppsmäklare
29 maj 2008 · 19 Inlägg

Vilket jävla svamlande och antagande det var i denna tråd.. Fälgarna är borta, förmodligen sitter det redan nya på bilen. Zlatan är några kronor fattigare. Tjuvarna kommer att klara sig och ha fälgarna som sittplatser när de dricker folköl i någon källare. Punkt! smile

Fear the A4rce.
TRYIT Teddan
29 maj 2008 · 2 495 Inlägg

Å sen får jag tacka den där jävla tjackpundaren som inte klara av sanningen om att det är fel att sno från folk med pengar ... ja just det tack för ettan på min ferrari den värmer och jag njuter av doften av avundssjuka.


skit på er.

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
Lardi SQ
29 maj 2008 · 1 343 Inlägg

fälgar som är värda 100k är lika mkt för tant agda med 2400kr i pension som för zlatan..
aldrig okej att stjäla! visserligen kan han ta ut de på försäkringen med de är juh fortfarande inte gratis, och oönskade pengar som går till spillo!

Ljudnörd!
FreddeK
29 maj 2008 ·

r-ted skrev:
Å sen får jag tacka den där jävla tjackpundaren som inte klara av sanningen om att det är fel att sno från folk med pengar ... ja just det tack för ettan på min ferrari den värmer och jag njuter av doften av avundssjuka.


skit på er.

Håller fan med dig! det är riktigt skamligt och sen läsa folks inlägg här gör ju inte saken bättre men när dom själva blir av med något så blir det ett jäkla gnäll...å dom tog min R-vinge bla bla bla det är så synd om mig!

Att stjäla är så jäkla fel och tragiskt som sagt att se folks kommentarer här!

FreddeK
29 maj 2008 ·

Sen att man kan ju ta det på försäkringen...jojo men vad kostar försäkringar då? inte gratis precis. om det inte fanns så mycket klåfingrit folk så hade försäkringarna vart halva priset mot idag!

TRYIT Teddan
29 maj 2008 · 2 495 Inlägg

precis folk lipar över sina r-vingar och annat billigt tjafs men när en kille med pengar blir av med nått då gör det fan inget för han har råd.....

sen är ju frågan vad han har för försäkring och självrisk på den bilen... jag förmodar att det är vagnskadegaranti på bilen ifråga och den självrisken är inte att leka med

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
TRYIT Teddan
29 maj 2008 · 2 495 Inlägg

närmare eftertanke så går det på stöldförsäkringen .... men på en sådan bil så har man säkert 12 000kr i självrisk + att många bolag inte försäkrar hur dyra fälgar som hellst

men skit i det han har ju så mycket pengar....... ingen som funderar på om han har slitit för att få sina pengar, det är ju inte som att spela fotboll i korpen-laget

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
FreddeK
29 maj 2008 ·

r-ted skrev:
precis folk lipar över sina r-vingar och annat billigt tjafs men när en kille med pengar blir av med nått då gör det fan inget för han har råd.....

sen är ju frågan vad han har för försäkring och självrisk på den bilen... jag förmodar att det är vagnskadegaranti på bilen ifråga och den självrisken är inte att leka med

precis och om vi bortser från pengar lite snabbt så blir man nog rätt vissen och uppgiven av att se sin pärla så på backen eller under domkrafter. Blir ju rätt mycket extrajobb för den enskilde när man blir bestulen på sina ägodelar.

staffan_88
29 maj 2008 · 20 Inlägg

det spelar väl ingen roll hur jävla mycket pengar man har. känslan av att någon har tagit det som är mitt är väl densamma? det är förjävligt att någon tagit hans fälgar. oavsett om han har råd att köpa tio uppsättingar och lägga på lager.

Jolle87
29 maj 2008 · 1 585 Inlägg

Tråkigt när sånt här händer. Visst han har pengar men det handlar inte om det, utan att folk inte kan låta bli att sno saker från andra. Han hade säkert låsbultar på fälgarna men tjuvarna ligger alltid ett steg före alla andra så dom bryter säkert upp en låsbult på ett par minuter. Det jag tycker är konsigt är fans det inget larm på bilen?? En bil för flera miljoner men larmet går inte när man hissar upp hela bilen:S Eller tjuvarna kanske inte bryr sig längre om ett larm gårtongue

Senast redigerat av Jolle87 (29 maj 2008)

Hexon
29 maj 2008 · 113 Inlägg

rätt åt han. fint ordspråk..de drabbar ingen fattig.

Mvh Hexon
Volvo 240 V8 "Supercharged" (1985)
Xuri One Man Clan
29 maj 2008 · 4 287 Inlägg

hahahaha klockrent ..synd dom inte snodde huse för han också

Volvo v70 D5 "Ocean race" (2006)
Volvo s40 (2001)
Brandis Diktator
29 maj 2008 · 968 Inlägg

borde inte den där bilen vara utrustad med svindyra larm med exempelvis nivå larm? så den känner av när man lyfter bilen... aja, iallafall så är det drygt, men samtdigt så är det ingen direkt stor förlust, försäkring är nog säkert en speciallare, som täcker sånt..

för övrigt så har folk som snott lärt sig av staten, dom snor bäst dom vill, varför kan inte vi göra det då?

erixon89
29 maj 2008 ·

ronne skrev:
det bästa borde vara att sänka bilen så pass mycket att man inte får under en domkraft

haha det funkar:D

Spexc
29 maj 2008 · 7 Inlägg

Vafan har alla med hans fälgar och göra?
Jo visst är det dumt och sno dom av honom

Senast redigerat av Spexc (29 maj 2008)

Skaune
29 maj 2008 ·

Undrar om alla fortfarande tycker det e rätt åt honom när han kanske sätter ett avgörande EM mål nu i sommar? hmm kvittar vad du har på kontot, man snor inte, vare sig från fattiga eller rika!

Jimm
29 maj 2008 · 1 661 Inlägg

Brandis skrev:
borde inte den där bilen vara utrustad med svindyra larm med exempelvis nivå larm? så den känner av när man lyfter bilen... aja, iallafall så är det drygt, men samtdigt så är det ingen direkt stor förlust, försäkring är nog säkert en speciallare, som täcker sånt..

för övrigt så har folk som snott lärt sig av staten, dom snor bäst dom vill, varför kan inte vi göra det då?

Vad hjälper ett nivålarm när tjuvarna använde 2st domkrafter om jag får fråga?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang