Vilka har varit i Usa?

MrSpeed
30 maj 2008 · 242 Inlägg

Jovisst har man varit det, var i New York. Tycker att amerikanare är väldigt schyssta och lätta att prata med. Dock inte lika sjukt trevliga som folket i Kanada, schysstare folk får man leta länge efter.

Ford Focus (2012)
ErskPersk Svindåre
30 maj 2008 · 1 433 Inlägg

jag var 2 veckor i Florida, närmare bestämt Tampa bay. otroligt trevligt land! vill dit igen, fasst då blir det nog Californ-i-a big_smile

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
Opelmadness German cars, quality and beyond
30 maj 2008 · 8 197 Inlägg

Jag var där en månad ifjol. Farsan och jag var dit och hälsade på en drös släktingar.
VILL dit igen!!! big_smile Älskar Arizona!

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
P-O Putsnisse
30 maj 2008 · 265 Inlägg

Har varit i New Orleans två gånger (Mardi Gras)och en gång i Mobile, Alabama och så har jag åkt runt i Texas lite grann...mycket trevligt

Sued
30 maj 2008 · 238 Inlägg

Varit och besökt släkten i florida några gånger, rätt mysigt land om man befinner sig på de "rätta" ställena.

Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.
volvo740mannen Fritidssysslande elektriker/Volvo doktor
30 maj 2008 · 695 Inlägg

7ggr totalt .. blir eventuellt i sommar igen.. är ett ganska stort elvisfan så de blir Memphis till Sommaren igen..
Har varit överallt utom SydAmerika och Texas/Mexico

Volvo-power, vad står annars V-power för?(:
Volvo S70 "ArtiskGRÖN" (1997)
Volvo V70 "Classic" (2008)
bobbab
30 maj 2008 · 67 Inlägg

MrSpeed skrev:
Jovisst har man varit det, var i New York. Tycker att amerikanare är väldigt schyssta och lätta att prata med. Dock inte lika sjukt trevliga som folket i Kanada, schysstare folk får man leta länge efter.

Kan hålla med om att folket i Kanada är trevliga.. Bott i Kanada i 2 år.. så sett en del o mött en massa trevliga människor..

Självklart vart i USA  ett x antal gånger..T.ex L.A. med omnejd, Detroit och Niagra Falls för att nämna några ställen.. Nästa resa blir till Florida förhoppningsvis.. smile

golf88
30 maj 2008 · 956 Inlägg

aldrig vart där...men skulle vilja åka dit..

eldus veldus
Audi A6 (2017)
Malm3n Fotograf @ Team Insane Racing
30 maj 2008 · 1 781 Inlägg

syrran ska dit i 6 månader och jobba på nå hästställe.. ska bara ta lastbilskort så fixar hon jobb till mig:)

Team Insane Racing
OverBoosted AUTOBAHNRASER
30 maj 2008 · 3 804 Inlägg

Jag skulle gärna vilja åka dit, finns många ställen där som intresserar mig, hoppas man kommer iväg någon gång bara. Varför frågor du?


Bmw osv..
P-G Säl-Tämjare...
30 maj 2008 · 1 024 Inlägg

ewrs skrev:
Jag skulle absolut vilja åka dit. Hade planerat en resa efter gymnasiet men det blev ju inte av. Tänkte då ta en roadtrip genom Route 66 i en fin hyrbil. tongue Drömmen lever kvar!

jag och några kompisar har samma idée tongue



har inte varit där än, men blir att åka och hälsa på min kusin som bor där till hösten/vintern

Vilket jävla drag :)
Alphasonic Piratpartiet
31 maj 2008 · 339 Inlägg

Var på en skolresa till san diego, californien för ganska precis 2 år sen.

Bjork OEM <3
31 maj 2008 · 6 957 Inlägg

Jodå där har man vart, hade kusiner där.

Dom bodde i Florida (Orlando) så de vart ju att vi va där sen
så var vi även nere i Miami.

Ja ska åka dit igen! smile

OEM <3
Germax
31 maj 2008 · 12 086 Inlägg

Är de bara jag som tycker Pamela ska visa mer hud? smile

ghost_boy83 CREW
31 maj 2008 · 2 594 Inlägg

vart i Florida och Miami fint land men mycket ytligt folk tongue dom dära amerikanerna ska verka så trevlig men i skälva verket är det bara ett skal tyvär

juliet
31 maj 2008 · 118 Inlägg

ja å en polare bilade i usa förra året. från miami till LA och San Fran och sedan tillbaka! riktigt fint va det! man såg jävligt mycket och alla amerikaner är trevliga! särskilt folk från texas!!

Rock´N Roll
lindell90
31 maj 2008 · 876 Inlägg

juliet skrev:
ja å en polare bilade i usa förra året. från miami till LA och San Fran och sedan tillbaka! riktigt fint va det! man såg jävligt mycket och alla amerikaner är trevliga! särskilt folk från texas!!

jag och ett par kompisar hade planerat att göra en sådan resa om ett par år. Vad kostar en sån resa på ett ungefär? smile

j0hanna
31 maj 2008 · 95 Inlägg

alseryd skrev:
Om du far till Florida. Stanna då till i Orlando och gå till oldtown (kissimee) fredag och lördag kväll.
Dom har bil träffar på kvällen!!! Hur läckert som helst!
Vi har många foton på vår sida därifrån!
En kall öl och titta på alla roliga och fina bilar är inte fel!!!
Mvh Eva.

Lät som ett bra förslag smile Dit får vi försöka ta oss när vi åker över igen i höst smile

a3an
31 maj 2008 · 24 Inlägg

jag ska dit i sommar och hämta hem en bil hade jag tänkt. det vill säga om jag får bilen såld....

pamela
31 maj 2008 · 9 Inlägg

Oskar_ skrev:

JapMax skrev:

Oskar_ skrev:

Puss på dig också!

Är du änns moppemyndig?

Nej, jag är en tramsare! roll

Pamela, varför kan du inte fråga killen din hur det är i USA, om du nu aldrig varit där?

Sen vill jag se den carreran med 22" fälgar, valsade skärmkanter någon?

Jag har varit i Usa och är nyss hemkommen därifrån. Så det du skriver måste du fått på bakfoten iallafall.
Carreran kan du få se någon dag, men då får du vänta tills mitt nästa tur dit, men det lär inte dröja alltför länge. Inte "killen" vi är gifta!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang