ja va ska man säga :( FÖRBANNADE RATTFYLLON!!

Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
3 juni 2008 · 5 042 Inlägg

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2599451.ab

Har inget att kommentera. blir bara grymt förbannad

C H E V R O L E T <3
camaro67 Meister
3 juni 2008 · 6 763 Inlägg

Nackskott på sånna. Men man vet ja aldrig med cyklister heller de är ju inte direkt de smartaste..

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Portal Filkörning?
3 juni 2008 · 852 Inlägg

fy helvete va hemskt!
han borde fan skjutas...

USCH!

blir ju bara ledsen att såna här idioter har körkort... rattfylleri/drograttfylleri borde straffas FRUKTANSVÄRT hårt.........

Co_DriverBoy Filmmakare
3 juni 2008 · 175 Inlägg

"Fart dödar", detta kan man läsa om i var och varannan tidning. Visst så ökar chansen att dö om du kör fortare men hur mycket fartkameror eller fartkontroller som åker upp längs vägarna så hjälper dem föga mot detta med rattfyllon.

Blev fly förbannad idag när jag läste en artikel i en tidning där dem jämförde rattfyllon med att köra för fort, artikel författaren menade att båda sakerna var lika hemska brott. ÄR DU DUM I SKRIVFINGRET ELLER !! Så att jag som privatperson åker 110 på en 90 väg ska jag jämföras med samhällets avskrap  rattfyllon?

Visst så sker olyckor för att det gått för fort ibland men ofta är det singelolyckor där föraren själv får ta smällen. Rattfyllon är däremot en samhälls fara, snart börjar man undra om man vågar ge sig ut på vägarna för man vet ju aldrig i vilket tillstånd föraren av den mötande bilen är.

Nej sluta att slänga upp en massa fartkameror som kostar oss skattebetalare pengar och sätt dit alla rattfyllon istället, jag vill att mina framtida barn ska kunna ta en cykeltur längs vägen utan att bli ner mejade av en IDIOT !!

// Johan Melin

Jag har hellre 90 pigga än 200 slöa hästar under huven !!
Volkswagen Jetta "Die weize scheize" (1990)
bmx
3 juni 2008 · 7 100 Inlägg

camaro67 skrev:
Nackskott på sånna. Men man vet ja aldrig med cyklister heller de är ju inte direkt de smartaste..

så jag är alltså inte så smart jag då? yikes
och varför är vi cyklister inte dom smartaste för då????????

till topic:
viken jävla idiot!
fy fan när sånt händer sad

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Mackanol
3 juni 2008 · 2 079 Inlägg

Gärningsmannen, som kommer ifrån samma stad som den omkomne, sitter nu bakom lås och bom i mexikanskt fängelse, uppger kgbt4.com. Enligt uppgift ska han där ha erkänt att han sniffat kokain innan han satte sig bakom ratten.

bra, där kan han fan sitta!!!

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
Oskar_ Avstängd
3 juni 2008 · 124 Inlägg

camaro67 skrev:
Men man vet ja aldrig med cyklister heller de är ju inte direkt de smartaste..

Nej precis, det var säkert cyklisternas fel att dom blev påkörda av ett rattfyllo under tävling med ledarbil och hela skiten, för cyklister kan man ju inte lite på...

Observera att ovanstående är ironi.


Rattfylloäcklet får säkert ett mysigt långt fängelsestraff och får bli någons brud i fängelset.

Jag är en tramsare.
Mackanol
3 juni 2008 · 2 079 Inlägg

bmx skrev:

camaro67 skrev:
Nackskott på sånna. Men man vet ja aldrig med cyklister heller de är ju inte direkt de smartaste..

så jag är alltså inte så smart jag då? yikes
och varför är vi cyklister inte dom smartaste för då????????

jag cyklar också mycket, men jag håller med om att VISSA cyklister (väldigt många) inte är särskilt smarta, ser sig inte för det minsta m.m
men som sagt, detta gäller inte alla smile

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
Co_DriverBoy Filmmakare
3 juni 2008 · 175 Inlägg

Hoppas "rattfyllot" tappar tvålen i duschen !!!

Jag har hellre 90 pigga än 200 slöa hästar under huven !!
Volkswagen Jetta "Die weize scheize" (1990)
Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
3 juni 2008 · 5 042 Inlägg

Co_DriverBoy skrev:
"Fart dödar", detta kan man läsa om i var och varannan tidning. Visst så ökar chansen att dö om du kör fortare men hur mycket fartkameror eller fartkontroller som åker upp längs vägarna så hjälper dem föga mot detta med rattfyllon.

Blev fly förbannad idag när jag läste en artikel i en tidning där dem jämförde rattfyllon med att köra för fort, artikel författaren menade att båda sakerna var lika hemska brott. ÄR DU DUM I SKRIVFINGRET ELLER !! Så att jag som privatperson åker 110 på en 90 väg ska jag jämföras med samhällets avskrap  rattfyllon?

Visst så sker olyckor för att det gått för fort ibland men ofta är det singelolyckor där föraren själv får ta smällen. Rattfyllon är däremot en samhälls fara, snart börjar man undra om man vågar ge sig ut på vägarna för man vet ju aldrig i vilket tillstånd föraren av den mötande bilen är.

Nej sluta att slänga upp en massa fartkameror som kostar oss skattebetalare pengar och sätt dit alla rattfyllon istället, jag vill att mina framtida barn ska kunna ta en cykeltur längs vägen utan att bli ner mejade av en IDIOT !!

// Johan Melin

Word! Läs o lär er sverige

C H E V R O L E T <3
Oskar_ Avstängd
3 juni 2008 · 124 Inlägg

Mackanol skrev:

bmx skrev:

camaro67 skrev:
Nackskott på sånna. Men man vet ja aldrig med cyklister heller de är ju inte direkt de smartaste..

så jag är alltså inte så smart jag då? yikes
och varför är vi cyklister inte dom smartaste för då????????

jag cyklar också mycket, men jag håller med om att VISSA cyklister (väldigt många) inte är särskilt smarta, ser sig inte för det minsta m.m
men som sagt, detta gäller inte alla smile

Det är väll en jävla skillnad på vingliga svenssons som håller gångfart och lvg cyklister som kör i klunga med ledarbil i en tävling???

Senast redigerat av Oskar_ (3 juni 2008)

Jag är en tramsare.
Mackanol
3 juni 2008 · 2 079 Inlägg

Oskar_ skrev:

Mackanol skrev:

bmx skrev:

så jag är alltså inte så smart jag då? yikes
och varför är vi cyklister inte dom smartaste för då????????

jag cyklar också mycket, men jag håller med om att VISSA cyklister (väldigt många) inte är särskilt smarta, ser sig inte för det minsta m.m
men som sagt, detta gäller inte alla smile

Det är väll en jävla skillnad på vingliga svenssons som håller gångfart och lvg cyklister som kör i klunga med ledarbil i en tävling???

edit: läste för snabbt och ser att jag kanske tog i lite för mycket i mitt svar tongue

hehe, nja, jag menade inte att det var cyklisternas fel precis

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
Co_DriverBoy Filmmakare
3 juni 2008 · 175 Inlägg

Varför har denna tråd börjat handla om "cyklister" ?? I denna artikel är det BARA föraren av bilen att skylla på. Det som bör diskuteras är detta med rattfyllon !!

// Johan Melin

Jag har hellre 90 pigga än 200 slöa hästar under huven !!
Volkswagen Jetta "Die weize scheize" (1990)
HOLLELLE
3 juni 2008 · 409 Inlägg

blir så lack. jag ringde och anmälde en lastbilschaffis idag förresten. han körde 100 knyck med släp med containrar på. var nere i diket med släpet och fick upp det på vägen och sen kast över på andra sidan. vette fan hur han redde ut det där egentligen. han låg å vinglade som fan samtidigt som mötande fick hålla sig slickade mot diket. när han blåste på i 70 på en 30sträcka fick jag nog och ringde 112. får la se om polisen hör av sig. fick lämna nummer och var han färdades mot osv. händer väl inget som vanligt.

Emelie_244
3 juni 2008 · 375 Inlägg

h0lle skrev:
blir så lack. jag ringde och anmälde en lastbilschaffis idag förresten. han körde 100 knyck med släp med containrar på. var nere i diket med släpet och fick upp det på vägen och sen kast över på andra sidan. vette fan hur han redde ut det där egentligen. han låg å vinglade som fan samtidigt som mötande fick hålla sig slickade mot diket. när han blåste på i 70 på en 30sträcka fick jag nog och ringde 112. får la se om polisen hör av sig. fick lämna nummer och var han färdades mot osv. händer väl inget som vanligt.

Tyvärr så gör väl inte polisen de.. sad Idioter klarar sig oftast..

Volvo S40 (2008)
Mackanol
3 juni 2008 · 2 079 Inlägg

Co_DriverBoy skrev:
Varför har denna tråd börjat handla om "cyklister" ?? I denna artikel är det BARA föraren av bilen att skylla på. Det som bör diskuteras är detta med rattfyllon !!

// Johan Melin

jepp
jag kan börja, vad jag tycker om rattfyllon:
de borde försvinna
de är det lägsta man kan bli i mina ögon
m.m

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
Crall julgran
3 juni 2008 · 214 Inlägg

Co_DriverBoy skrev:
"Fart dödar", detta kan man läsa om i var och varannan tidning. Visst så ökar chansen att dö om du kör fortare men hur mycket fartkameror eller fartkontroller som åker upp längs vägarna så hjälper dem föga mot detta med rattfyllon.

Blev fly förbannad idag när jag läste en artikel i en tidning där dem jämförde rattfyllon med att köra för fort, artikel författaren menade att båda sakerna var lika hemska brott. ÄR DU DUM I SKRIVFINGRET ELLER !! Så att jag som privatperson åker 110 på en 90 väg ska jag jämföras med samhällets avskrap  rattfyllon?

Visst så sker olyckor för att det gått för fort ibland men ofta är det singelolyckor där föraren själv får ta smällen. Rattfyllon är däremot en samhälls fara, snart börjar man undra om man vågar ge sig ut på vägarna för man vet ju aldrig i vilket tillstånd föraren av den mötande bilen är.

Nej sluta att slänga upp en massa fartkameror som kostar oss skattebetalare pengar och sätt dit alla rattfyllon istället, jag vill att mina framtida barn ska kunna ta en cykeltur längs vägen utan att bli ner mejade av en IDIOT !!

// Johan Melin

ord.

E30Tompa Rörpulare
3 juni 2008 · 1 453 Inlägg

Tyvärr e de ju inte farten som dödar utan de plötsliga stoppet... bra jävla onödigt =/

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Chevrolet Impala ss "White trash lowrider" (1964)
BMW E30 M3 "Barnfind" (1988)
BMW 325im-tech II "M-tech Maddsan" (1989)
Co_DriverBoy Filmmakare
3 juni 2008 · 175 Inlägg

h0lle skrev:
blir så lack. jag ringde och anmälde en lastbilschaffis idag förresten. han körde 100 knyck med släp med containrar på. var nere i diket med släpet och fick upp det på vägen och sen kast över på andra sidan. vette fan hur han redde ut det där egentligen. han låg å vinglade som fan samtidigt som mötande fick hålla sig slickade mot diket. när han blåste på i 70 på en 30sträcka fick jag nog och ringde 112. får la se om polisen hör av sig. fick lämna nummer och var han färdades mot osv. händer väl inget som vanligt.

Det är detta jag tycker polisen ska lägga ner mer krut på !! Lyssna på vad vi som färdas på vägarna säger och ta dessa anmälningar på allvar.

Klockrent att du ringde polisen, hoppas bara dem sätter dit honom !!

// Johan Melin

Jag har hellre 90 pigga än 200 slöa hästar under huven !!
Volkswagen Jetta "Die weize scheize" (1990)
alexbenhard Hemlig Agent
3 juni 2008 · 1 115 Inlägg

Co_DriverBoy skrev:
Hoppas "rattfyllot" tappar tvålen i duschen !!!

Hahaha

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang