Raggare, rasist eller invandrargäng

Wallen Auditok
10 juni 2008 · 169 Inlägg

_Glenne_ skrev:

Wallen skrev:

Niklas1987 skrev:

Han är avensjuk för att han inte tillhör nån av grupperna, så enkelt ä det

Sagt av en som är billös och antagligen kallar sig för raggare. Som antagligen inte kan nämna namn på hälften av Rock'n'roll legenderna han har som avatar. Jag behöver inte tillhöra någon utav grupperna för att känna mig bekräftad, jag är den jag är.

jag tror han menade trådskaparen tongue

haha ja jävlar där har du rätt, jag tände till för fort tongue och tar tillbaka allt mot niklas1987 om det var så han menade.

Jag får nog gå och vila upp huvudet lite istället....

rideharddiefree Höbonde
10 juni 2008 · 228 Inlägg

Lätt raggare! Men det beror ju på vad du menar för raggare också, dom som åker runt i totalt drett skruttna bilar och är fulla och odrägliga eller dom riktiga "raggarna"/rockabilly grabbarna som åker runt i sina fina bilar!

Alla ggr raggare!

Allt över 5 liter i motorstorlek är manligt!
Bengt Alsterlind, Sveriges svar på McGyver
Einar89
10 juni 2008 · 143 Inlägg

Raggare såklart, men inte den raggaren du beskriver. Det du beskriver är en Volvo raggare. Plus att en raggares största intresse är inte alkohol utan bilarna och musiken. Plus att alkohol dricker väl i stort sett dem flesta när man t.ex festar och dyligt. Varför kan man då inte blanda in sitt största intresse (bilar och musik) när man festar? Kan väl knappast bli roligare än så eller har jag fel?

BMW E34 "M5 Ombyggd bil" (1991)
BMW 540i (1996)
Muttley
10 juni 2008 ·

jag hade nog skjötit mig s jälv om jag vart tvungen att välja smile

Niklas1987 NO
10 juni 2008 · 2 182 Inlägg

Wallen skrev:

Niklas1987 skrev:

Wallen skrev:
Nu kanske alla tycker jag tog i för mycket, men Jag försöker bara förstå mig på den här meningslösa tråden....

Han är avensjuk för att han inte tillhör nån av grupperna, så enkelt ä det

Sagt av en som är billös och antagligen kallar sig för raggare. Som antagligen inte kan nämna namn på hälften av Rock'n'roll legenderna han har som avatar. Jag behöver inte tillhöra någon utav grupperna för att känna mig bekräftad, jag är den jag är.

Jag sålde min gamla häck för att köpa V8, och nej kan inte alla legender på min avatar.
Men från vänster Jerry Lee Lewis,Buddy Holly och Elvis Presley.

Och föresten, de ä lungt wink

Senast redigerat av Niklas1987 (10 juni 2008)

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
Volvo Knugen The one and only
10 juni 2008 · 1 091 Inlägg

Turkar och rasister är det värsta jag vet.... Så det får bli raggare för min del wink

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Hamilton
10 juni 2008 · 8 873 Inlägg

hedley skrev:
Inget jävla bönrullar-tunga boys wannabe gäng iallafall.

hehe..den var klockren.

Fotograf på tierpidag.se
Wallen Auditok
10 juni 2008 · 169 Inlägg

Niklas1987 skrev:

Wallen skrev:

Niklas1987 skrev:

Han är avensjuk för att han inte tillhör nån av grupperna, så enkelt ä det

Sagt av en som är billös och antagligen kallar sig för raggare. Som antagligen inte kan nämna namn på hälften av Rock'n'roll legenderna han har som avatar. Jag behöver inte tillhöra någon utav grupperna för att känna mig bekräftad, jag är den jag är.

Jag sålde min gamla häck för att köpa V8, och nej kan inte alla legender på min avatar.
Men från vänster Jerry Lee Lewis,Buddy Holly och Elvis Presley.

Och föresten, de ä lungt wink

Och som sagt så förhastade jag mig när jag missuppfattade vad du skrev, och bad dig om ursäkt.

Niklas1987 NO
10 juni 2008 · 2 182 Inlägg

Wallen skrev:

Niklas1987 skrev:

Wallen skrev:

Sagt av en som är billös och antagligen kallar sig för raggare. Som antagligen inte kan nämna namn på hälften av Rock'n'roll legenderna han har som avatar. Jag behöver inte tillhöra någon utav grupperna för att känna mig bekräftad, jag är den jag är.

Jag sålde min gamla häck för att köpa V8, och nej kan inte alla legender på min avatar.
Men från vänster Jerry Lee Lewis,Buddy Holly och Elvis Presley.

Och föresten, de ä lungt wink

Och som sagt så förhastade jag mig när jag missuppfattade vad du skrev, och bad dig om ursäkt.

Hehe, jag var slö med posta mitt inlägg så det kom liksom lite efter ursäkten smile

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
Einar89
10 juni 2008 · 143 Inlägg

Dem på bilden är Jerry Lee Lewis, Buddy Holley, Elvis Presley, Carl Perkins, Johnny Cash och Roy Orbison:P

BMW E34 "M5 Ombyggd bil" (1991)
BMW 540i (1996)
Niklas1987 NO
10 juni 2008 · 2 182 Inlägg

Einar89 skrev:
Dem på bilden är Jerry Lee Lewis, Buddy Holley, Elvis Presley, Carl Perkins, Johnny Cash och Roy Orbison:P

Så det ä Johnny Cash på bilden yikes tack då vet ja allaihopp smile cool

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
rockabilly_v
10 juni 2008 · 124 Inlägg

jag föredrar att vara RAGGARE absolut inge fel med de.. framför allt så har vi förbannat kul och är därför inte omöjliga.. skulle hellre avlivas än att bli en bönrullare

volvo är som aids, lätt att skaffa men svårt att bli av med
Einar89
10 juni 2008 · 143 Inlägg

Hehe va så lite såsmile

BMW E34 "M5 Ombyggd bil" (1991)
BMW 540i (1996)
PH_
10 juni 2008 · 310 Inlägg

Invandrargänget. Som invandrare kan man tycka illa om personer från andra folkgrupper hur som helst utan att bli tillrättavisade av moraltanter och annat löst folk från extremvänstern.

Mercedes 190E 2.5 16v "Cosworth" (1991)
BESHAN Orginal är för gubbjävlar!
10 juni 2008 · 245 Inlägg

raggare heltklart, hur roligt är det att springa runt och hata hela tiden? raggar har iaf roligt, sen det finns ju raggar och de finns raggare. Man kan inte dra alla över en kamm. Precis som någon ovanför skrev, raggarna gör de roligaste dom vet så varför inte dricka alkohol? De finns folk som super sig redlösa under en fotbollsmatch te.x? Så jag tycker bara att den här tråden kan låsas och kastas iväg.

FireTraXX DFFL
10 juni 2008 · 9 020 Inlägg

Volvo Knugen skrev:
Turkar och rasister är det värsta jag vet.... Så det får bli raggare för min del wink

Det värsta jag vet är fördomar och utlänningar brukar en kompis säga. tongue

Senast redigerat av FireTraXX (10 juni 2008)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
driveman
10 juni 2008 · 70 Inlägg

rasist skulle jag välja

volvo=vi orkar lite vi ochså
BeR3aL
10 juni 2008 · 27 Inlägg

inte större lust att vara en whigger och jag är nykterist så raggar platsar man väl inte som..

Få bli en rasse som är nykter och pysslar med sina bilar.

elvisp Ninja
10 juni 2008 · 174 Inlägg

varför sitta å välja va man helst skulle vara man är den man är å den som inte gillar att man är den man är har problemen

LIVINL0UD
10 juni 2008 · 1 582 Inlägg

elvisp skrev:
varför sitta å välja va man helst skulle vara man är den man är å den som inte gillar att man är den man är har problemen

shuti jebote caca wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang