Vad retar er i trafiken, vad kan man göra bättre ? skriv gärna.....

evilaudio
13 juni 2008 · 16 195 Inlägg

terazzi skrev:
FOLK SOM INTE BLINKAR ALLS*jävla volvofjant*  man kör ju saab wink
kunde inte låta bli nu, men hade en jävla idiot bakom mig idag.. körde ikapp mig i 90 km/h på 70 väg och jag låg i 70 så tongue o sen låg han mig i röven hela jävla tiden.. fyfan för folk som inte blinkar..

varför ska man blinka för??   du ser väl om nån svänger?? ser du inte att en stor bil svänger så kanske de e dax å gå till en optiker..wink

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
terazzi
13 juni 2008 ·

evilaudio skrev:

terazzi skrev:
FOLK SOM INTE BLINKAR ALLS*jävla volvofjant*  man kör ju saab wink
kunde inte låta bli nu, men hade en jävla idiot bakom mig idag.. körde ikapp mig i 90 km/h på 70 väg och jag låg i 70 så tongue o sen låg han mig i röven hela jävla tiden.. fyfan för folk som inte blinkar..

varför ska man blinka för??   du ser väl om nån svänger?? ser du inte att en stor bil svänger så kanske de e dax å gå till en optiker..wink

haha vet du bara försöker jävlas med folk smile tur jag vet du e trevlig så tar inte det där på allvar evilaudio big_smile hahaha.. haha jo klart ja ser smile men dem kan ju gärna visa det också.. underlättar för alla andra+ ja trodde det va en civilare med ^^ haha..

evilaudio
13 juni 2008 · 16 195 Inlägg

terazzi skrev:

evilaudio skrev:

terazzi skrev:
FOLK SOM INTE BLINKAR ALLS*jävla volvofjant*  man kör ju saab wink
kunde inte låta bli nu, men hade en jävla idiot bakom mig idag.. körde ikapp mig i 90 km/h på 70 väg och jag låg i 70 så tongue o sen låg han mig i röven hela jävla tiden.. fyfan för folk som inte blinkar..

varför ska man blinka för??   du ser väl om nån svänger?? ser du inte att en stor bil svänger så kanske de e dax å gå till en optiker..wink

haha vet du bara försöker jävlas med folk smile tur jag vet du e trevlig så tar inte det där på allvar evilaudio big_smile hahaha.. haha jo klart ja ser smile men dem kan ju gärna visa det också.. underlättar för alla andra+ ja trodde det va en civilare med ^^ haha..

ja blinkar typ aldrig.. typ lika ofta som ja har bilbälte på mig..smile    full fart å håll i ratten så brukar de funka bra ändå..big_smile

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
netmatte
13 juni 2008 · 97 Inlägg

folk som liger i 65-70 på 90 väg, o folk som inte använder blinkers

BMW 320d e91 "e91" (2008)
Skalman
13 juni 2008 · 508 Inlägg

Blinkers använder jag jämt det kan ju stå en snygg tjej och då måste man ju blinka om man skulle missa får man blinka flera gånger nästa gång man svänger där smile

Man ska behålla lungnet i trafiken och köra som om man hade en polis i baksätet smile

jocke_gronberg
13 juni 2008 · 4 586 Inlägg

caz skrev:
Folk som håller 80, på 90-väg och som fortsätter att ligga i 80 trots att det blir 70..

det brukar hända mig rätt ofta iallafall 80 på 70 väg

precision
13 juni 2008 · 2 652 Inlägg

snutar som ligger 80 på 90 väg o bara väntar på att någon som komma o blåsa förbi .

MrKerm Avstängd
13 juni 2008 · 1 557 Inlägg

precision skrev:
snutar som ligger 80 på 90 väg o bara väntar på att någon som komma o blåsa förbi .

Om dom ligger i 80 så e det väl bara o köra om? Värre när dom ligger i precis 90 hmm

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se
Roundcube
13 juni 2008 · 801 Inlägg

folk som alltid ska komma först vid lätta köbildningar, svårt att hitta en vettig plats i ledet? kommit många fula ord ur min mun pga detta.

MrKerm Avstängd
13 juni 2008 · 1 557 Inlägg

danhild skrev:
90-åriga damer/gubbar som ligger i 65-70 km/h på motorväg (110 km/h). Gör B-körkort tidsbegränsat och inför återkommande läkartester efter ~50/60 års ålder?

Det här håller jag med om till 100% Plus hatar dom som leker POLISER på vägarna plus dom som vägrar flytta på sig för man vill om speciellt när dom ligger långt under tillåten hastighet o sikten e bra o fin väggren o ligga på... Fattar att inte lastbilschaufförer vill gå ut för långt typ om dom kör tungt eller om det blåser förjävligt men alla andra kan fan flytta på sig mad

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se
henkebenke
13 juni 2008 · 1 703 Inlägg

Personbilister som SKA förbi när man sitter i långtradarn. Idiotomkörningar markeras vänligt med bestämt med helljus i röven på omkörande idiot. Får tyvärr oftast ett utsträckt långfinger som gensvar. Frågan är inte OM det kommer hända en olycka, utan NÄR.

Det är inte lag på att långtradare ska ständigt ligga på vägrenen. Det är en möjlighet, inte en skyldighet.

Senast redigerat av henkebenke (13 juni 2008)

Volkswagen typ1 "Restolooker" (1962)
pat
13 juni 2008 · 132 Inlägg

Folk som ligger i mittfil på 3-filig motorväg trots att det är fritt längst till höger.

nooky Tidsoptimist
13 juni 2008 · 184 Inlägg

Manga som retar upp sej pa folk som inte anvander blinkers har, men da skulle ni sett har nere i Rom! Galet coolt hur dom klarar alla filbyten och omkorningar mm helt utan att blinka. Taxichaufforen bara stirra na jag fragade om han aldrig anvander den

Jag försöker iaf...
Owzer Rallykalle och kabeltattare
13 juni 2008 · 422 Inlägg

nooky skrev:
Manga som retar upp sej pa folk som inte anvander blinkers har, men da skulle ni sett har nere i Rom! Galet coolt hur dom klarar alla filbyten och omkorningar mm helt utan att blinka. Taxichaufforen bara stirra na jag fragade om han aldrig anvander den

Men italienare är ju idioter i trafiken, väl känt hur de beter sig.

BMW 520i E28 "tvåliters raketen" (1984)
Deliverance
13 juni 2008 · 7 Inlägg

9000_griffin_aero skrev:
jo..folk som blinkar åt vänster när dom ska in till en rondell..fast man ska bara blinka när man ska ut från rondellen...körde igår bakom en "övningkörnings" mc o bakom varande trafikskola bil..o båda blinkade åt vänster när dom körde in till rondellen..när jag för några månader sedan var på handledarutbildning så sa dom att man ska inte blinka när man kör till rondell..om man inte åker till höger...så det är irriterande..speciellt när dom sen inte blinkar när dom ska ut...

Kan bara påpeka direkt att det är olika på körskolor kommun till kommun.
Just denna fråga tog jag upp med min körskolelärare när jag tog körkort förra året, han sa att det finns ingen ''lag'' på hur man ska blinka i en rondell. Här där jag bor ska man blinka till vänster om man ska till vänster, och sen höger när man svänger ur rondellen. Även om jag ska rakt fram ska jag blinka höger när jag ska svänga ur rondellen. Han påpekade dock att om jag körde såhär på en uppkörning här hemma så blev jag godkänd, skulle jag blinka på det viset i t.ex. Dalarna på en uppkörning så skulle jag direkt bli underkänd.

Själv anser jag att det är bättre att blinka för mycket än för lite i en ciruklationsplats, då jag ytterst sällan är själv där.

Mr-A Maharaja!
13 juni 2008 · 207 Inlägg

husvagnar retar upp mej.

Malkurrag
13 juni 2008 · 415 Inlägg

Man får inte köra omotiverat långsamt så är det 70 så kör 70. Och Läs skyltarna är det 30 mellan 7-18 så är det BARA mellan den tiden. Och dom som ska flytta in i bagage luckan kan jag bara säga att ligger ni där en längre tid och jag vill ha en ny lack så tänker jag tvärbromsa kan jag låva!!! OCH LÄR ER BLINKA. Eller har inte BMW och och nya Volvo någon blinkers? Kör gärna med dimljusen gör det eftersom har du k-kortet på prov så ryker det. Och annars är det bara 2000kr böter wink 2000kr som jag hällre hade köpt öl för big_smile

_tedde88_ LaddtrycksMissbrukare
13 juni 2008 · 355 Inlägg

jag retar mig på folk som kör bil när jag gör det.

Den Som Syns Är Aldrig Snabbast
V70Dahlgren
13 juni 2008 · 143 Inlägg

Folk som inte blinkar o de som ligger kloss i kloss med framförvarande fordon trots att de inte ska köra om.

xorox_88 Smack that ass!!
13 juni 2008 · 2 953 Inlägg

stör mig på dom som kör 70 på 110 väg och sånna som ligger 1 meter ifrån bilen å trycker

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang