Förstår inte grejen med att sätta upp sin flickvän som foto

gamlingen
23 juni 2008 · 5 198 Inlägg

falsk marknadsföring... cool

ichibon mmm, blåbärssoppa.
23 juni 2008 · 616 Inlägg

Men killarna siom har tjejer som avatar väljer ju oftast ngn silikonpumpad blondin dom hittat på google, det kan väl inte vara så svårt att genomskåda?

Har man sin flickvän som avatar tror jag det är av samma anledning som man vill visa upp sina bilar. smile

Personligen kan jag verkligen inte meka. Och jag har för övrigt ett 4x4- och ett V8-märke här hemma som jag funderar på att klistra fast på forden och sen sälja den dyrt till någon som kan ännu mindre än jag...

/ichi
Liner
23 juni 2008 · 583 Inlägg

Konstigt att de bara är killar som har tjejer som avatar... inte tjejer som har killar... wink

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"
Jojje_ F-14 Tomcat Fighterpilot
24 juni 2008 · 887 Inlägg

Skyline_dennis skrev:
Konstigt att de bara är killar som har tjejer som avatar... inte tjejer som har killar... wink

Kanske för att dom (tjejerna) vill ha besökare på sin sida... wink

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
ts33518
5 januari 2009 · 33 Inlägg

känns som att dom flesta killarna på denna sida ser sina "vackra fina flickor" som deras ägodelar likväl som deras bilar, har jag fel? rätta mig isåfall.
Man vill visa upp sin flickvän för alla andra och impa med ens bil. För att bräcka alla andra.
Jag tycker det är väldigt barnsligt då många av dessa är runt 30 år, som små pojkar som stannat i växten.  klassikern är ju den där med pil      tjejfoto   (-------------- detta är min underbara tjej, vi är gifta

haha patetiskt

iTact
5 januari 2009 · 115 Inlägg

förstår inte vad tjejer gör här öht. ska dom inte va i köket?

T16_AeRo
5 januari 2009 · 712 Inlägg

Provade en gång att ladda upp nån brud som avatar.. o jäklar vad besök jag hade på min sida efter det lol

ts33518
5 januari 2009 · 33 Inlägg

iTact skrev:
förstår inte vad tjejer gör här öht. ska dom inte va i köket?

Det där var väl inte så moget sagt? smile Vi lever ju i ett jämnställt samhälle nu ju

iTact
5 januari 2009 · 115 Inlägg

tycker inte att det är vidare jämnställt.. visst kan man sträva åt det hållet men vi killar har ju oftast högre löner och bättre jobb..

Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
5 januari 2009 · 1 874 Inlägg

Freddeponken skrev:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=79190

haha jag hade visst en åsikt om detta för ett tag sedan=)

Helt korrekt, till och med. ;O)

ts33518
5 januari 2009 · 33 Inlägg

iTact skrev:
tycker inte att det är vidare jämnställt.. visst kan man sträva åt det hållet men vi killar har ju oftast högre löner och bättre jobb..

Ja på det sättet har det ju inte blivit så mycket bättre. Men vad gäller dom flesta hushållen så tror jag nog att mkt av sysslorna blivit mer uppdelade på senaste tiden. Jag tror det finns mkt killar i köken nuförtiden

ts33518
5 januari 2009 · 33 Inlägg

ts33518 skrev:

iTact skrev:
tycker inte att det är vidare jämnställt.. visst kan man sträva åt det hållet men vi killar har ju oftast högre löner och bättre jobb..

Ja på det sättet har det ju inte blivit så mycket bättre. Men vad gäller dom flesta hushållen så tror jag nog att mkt av sysslorna blivit mer uppdelade på senaste tiden. Jag tror det finns mkt killar i köken nuförtiden

aja byta forum nu kanske? big_smile off topic

M103
5 januari 2009 · 1 570 Inlägg

Vem behöver tjejbilder som avatar när man kan ha en Mercedes? lol

jocket4
5 januari 2009 · 189 Inlägg

Ähh vem bryr sig om vad folk har för bild på sin sida, det är väl bilen man är ute efter att kolla på om man besöker någons sida.. Annars finns det mycket bättre sidor att kolla på tjejer på om det nu är de man är ute efter... Låt folk ha vad de vill för bilder på sin sida, gillar du inte att folk laddar upp bilder på sina flickvänner så är det väl bara att ignorera dem och surfa vidare...

decib3L skrev:
Det är som till exempel en 850 T5 som någon har kletat på ett R-märke på = Fake.

(nu kommer jag säkert få massa 1:or) big_smile

Om folk nu vill sätta ett R på sin volvo 850 för att de tycker de är snyggt så låt dom göra det, det är väl ändå inte du som ska köra runt med den bilen ändå? och som sagt, gillar du det inte ignorera det istället för att klaga på dem! Man gör ju inte saker med sin bil för att andra ska tycka det är snyggt, man grejar ju med den för att man själv ska bli nöjd!

ts33518
5 januari 2009 · 33 Inlägg

jocket4 skrev:
Ähh vem bryr sig om vad folk har för bild på sin sida, det är väl bilen man är ute efter att kolla på om man besöker någons sida.. Annars finns det mycket bättre sidor att kolla på tjejer på om det nu är de man är ute efter... Låt folk ha vad de vill för bilder på sin sida, gillar du inte att folk laddar upp bilder på sina flickvänner så är det väl bara att ignorera dem och surfa vidare...

decib3L skrev:
Det är som till exempel en 850 T5 som någon har kletat på ett R-märke på = Fake.

(nu kommer jag säkert få massa 1:or) big_smile

Om folk nu vill sätta ett R på sin volvo 850 för att de tycker de är snyggt så låt dom göra det, det är väl ändå inte du som ska köra runt med den bilen ändå? och som sagt, gillar du det inte ignorera det istället för att klaga på dem! Man gör ju inte saker med sin bil för att andra ska tycka det är snyggt, man grejar ju med den för att man själv ska bli nöjd!

Jag tycker bara det är intressant disskusionsämne. That's it! På forum måste man ju få disskutera annars vore det ju ingen mening att ha forum öht.

jocket4
5 januari 2009 · 189 Inlägg

ts33518 skrev:

jocket4 skrev:
Ähh vem bryr sig om vad folk har för bild på sin sida, det är väl bilen man är ute efter att kolla på om man besöker någons sida.. Annars finns det mycket bättre sidor att kolla på tjejer på om det nu är de man är ute efter... Låt folk ha vad de vill för bilder på sin sida, gillar du inte att folk laddar upp bilder på sina flickvänner så är det väl bara att ignorera dem och surfa vidare...

decib3L skrev:
Det är som till exempel en 850 T5 som någon har kletat på ett R-märke på = Fake.

(nu kommer jag säkert få massa 1:or) big_smile

Om folk nu vill sätta ett R på sin volvo 850 för att de tycker de är snyggt så låt dom göra det, det är väl ändå inte du som ska köra runt med den bilen ändå? och som sagt, gillar du det inte ignorera det istället för att klaga på dem! Man gör ju inte saker med sin bil för att andra ska tycka det är snyggt, man grejar ju med den för att man själv ska bli nöjd!

Jag tycker bara det är intressant disskusionsämne. That's it! På forum måste man ju få disskutera annars vore det ju ingen mening att ha forum öht.

Visst ska man diskutera på ett forum, men jag menar tongue Då kan man ställa frågan varför har folk bilder på sina bilar som bild på sin profil? eller en bild på en bil de inte ens äger...
Folk väljer bild efter vad de själva gillar, har man en drömbil som man önskar att man ägde kanske man lägger upp den som profilbild, man kanske har en underbar flickvän som man tycker om och väljer att ha en bild på henne, man kanske tycker att man själv är underbar och grymt snygg så man lägger upp en bild på sig själv...

Känns nästan som att de som klagar är de som lider av SA (svensk avundsjuka) wink

Rquired Allmänt envis
5 januari 2009 · 12 512 Inlägg

ts33518 skrev:

jocket4 skrev:
Ähh vem bryr sig om vad folk har för bild på sin sida, det är väl bilen man är ute efter att kolla på om man besöker någons sida.. Annars finns det mycket bättre sidor att kolla på tjejer på om det nu är de man är ute efter... Låt folk ha vad de vill för bilder på sin sida, gillar du inte att folk laddar upp bilder på sina flickvänner så är det väl bara att ignorera dem och surfa vidare...

decib3L skrev:
Det är som till exempel en 850 T5 som någon har kletat på ett R-märke på = Fake.

(nu kommer jag säkert få massa 1:or) big_smile

Om folk nu vill sätta ett R på sin volvo 850 för att de tycker de är snyggt så låt dom göra det, det är väl ändå inte du som ska köra runt med den bilen ändå? och som sagt, gillar du det inte ignorera det istället för att klaga på dem! Man gör ju inte saker med sin bil för att andra ska tycka det är snyggt, man grejar ju med den för att man själv ska bli nöjd!

Jag tycker bara det är intressant disskusionsämne. That's it! På forum måste man ju få disskutera annars vore det ju ingen mening att ha forum öht.

Är väl onödigt att sätta R-märke på en "vanlig" 850 oavsett om ägaren tkr det är snyggt eller inte. Vattnar ju ut varumärket av en R-Volvo om varenda 850 rullar runt med det. Samma sak som med alla 318 med M3 emblem hmm

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Bjork OEM <3
5 januari 2009 · 6 957 Inlägg

Rquired skrev:

ts33518 skrev:

jocket4 skrev:
Ähh vem bryr sig om vad folk har för bild på sin sida, det är väl bilen man är ute efter att kolla på om man besöker någons sida.. Annars finns det mycket bättre sidor att kolla på tjejer på om det nu är de man är ute efter... Låt folk ha vad de vill för bilder på sin sida, gillar du inte att folk laddar upp bilder på sina flickvänner så är det väl bara att ignorera dem och surfa vidare...


Om folk nu vill sätta ett R på sin volvo 850 för att de tycker de är snyggt så låt dom göra det, det är väl ändå inte du som ska köra runt med den bilen ändå? och som sagt, gillar du det inte ignorera det istället för att klaga på dem! Man gör ju inte saker med sin bil för att andra ska tycka det är snyggt, man grejar ju med den för att man själv ska bli nöjd!

Jag tycker bara det är intressant disskusionsämne. That's it! På forum måste man ju få disskutera annars vore det ju ingen mening att ha forum öht.

Är väl onödigt att sätta R-märke på en "vanlig" 850 oavsett om ägaren tkr det är snyggt eller inte. Vattnar ju ut varumärket av en R-Volvo om varenda 850 rullar runt med det. Samma sak som med alla 318 med M3 emblem hmm

Kul att klicka in hit..tråden handlar om töser på avatar (som ja sj tkr ha försvunnit avsevärt mkt numera)
å så hamnar man i en disk. om R emblem tonguetongue

OEM <3
Rquired Allmänt envis
6 januari 2009 · 12 512 Inlägg

Bjork skrev:

Rquired skrev:

ts33518 skrev:

Jag tycker bara det är intressant disskusionsämne. That's it! På forum måste man ju få disskutera annars vore det ju ingen mening att ha forum öht.

Är väl onödigt att sätta R-märke på en "vanlig" 850 oavsett om ägaren tkr det är snyggt eller inte. Vattnar ju ut varumärket av en R-Volvo om varenda 850 rullar runt med det. Samma sak som med alla 318 med M3 emblem hmm

Kul att klicka in hit..tråden handlar om töser på avatar (som ja sj tkr ha försvunnit avsevärt mkt numera)
å så hamnar man i en disk. om R emblem tonguetongue

Du får bredda dina vyer cool
Finns säkert nått samband... nånstans...krävs kanske ett par öl för att finna det, men men roll

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang