Garaget.org dekal mm!

djalex
24 juni 2008 · 36 Inlägg

Tjena!

Har sett att folk klistrar på en sån dekal lite varstans på sina bilar.. vart köper man dom?!

WaoW ClubJDM
24 juni 2008 · 531 Inlägg

dekaltrim om jag inte har helt fel. man kan även få dom gratis åp garaget träffarna

Mitsubishi Evolution X "Work Meister" (2008)
MilleN
24 juni 2008 · 9 108 Inlägg

www.dekaltrim.nu ja, tryck på klubbar och Garaget.org. Alla som är med på någon topplista får även gratis märken smile

djalex
24 juni 2008 · 36 Inlägg

Åfan. tack för svaren! smile
Undra vilken färg som passar bäst på svart bil. hmm. tror de blir vit då smile

Corpze
24 juni 2008 · 1 311 Inlägg

MilleN skrev:
www.dekaltrim.nu ja, tryck på klubbar och Garaget.org. Alla som är med på någon topplista får även gratis märken smile

nej det verkar inte funka sad har varit med flera gånger på top 250 men så fort min 740 är inne på listan blir den lika fort utröstad och ingen dekal kommer tongue

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze
MilleN
24 juni 2008 · 9 108 Inlägg

Corpze skrev:

MilleN skrev:
www.dekaltrim.nu ja, tryck på klubbar och Garaget.org. Alla som är med på någon topplista får även gratis märken smile

nej det verkar inte funka sad har varit med flera gånger på top 250 men så fort min 740 är inne på listan blir den lika fort utröstad och ingen dekal kommer tongue

Men hehe... Tror du det sker automatiskt och att Chrizz har alla medlemmars adresser? roll

Denna texten står ovanför topplistorna:

Vill du stödja Garaget.org? Finns din bil med i någon topplista? Då kan du få gratis dekaler för din bil. Standarddekalerna är 250x15mm stora och finns i svart, vitt, silver och krom. Skriv till dekaler@garaget.org och bifoga länk till din bil, adress och färg på önskad dekal så skickar vi dem gratis. Erbjudandet är ett samarbete mellan Garaget och www.dekaltrim.nu

Ser att du har varit på flera topplistor så gör som det står bara så blir du nog glad och nöjd till slut tongue

Corpze
24 juni 2008 · 1 311 Inlägg

Känns rätt tight att tajma mailet precis när man ligger på topplistan tongue det går nog till slut, har ju iaf fått gatbilar.se dekaler och grejer smile

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze
chrizz Administratör
24 juni 2008 · 11 783 Inlägg

Corpze skrev:
Känns rätt tight att tajma mailet precis när man ligger på topplistan tongue det går nog till slut, har ju iaf fått gatbilar.se dekaler och grejer smile

Du behöver inte tajma, har du varit i topp 250 så har du förmodligen en utmärkelse för det. Bara och skicka iväg ett mail till dekaler@garaget.org så dimper det ned dekaler med posten så småningom.

Jag har dock fler arbetsuppgifter än att posta dekaler, men jag gör mitt bästa för att hinna med alla så snabbt som möjligt smile

Varför vill man ha gatbilar.se-dekaler förresten? Garaget-dekaler är ju så mycket coolare wink

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Mr_Nicce
24 juni 2008 · 143 Inlägg

el så skickar du typsnitt t dekaltrim.nu o ber dom printa ut 2st t dej.. wink

mina kostade 111:- me porto o brev i lådan..

OT.
skall tvätta min bil innan dom kommer på men silver ble d o blir no snyggt på blå bil för min del..

chrizz Administratör
24 juni 2008 · 11 783 Inlägg

Mr_Nicce skrev:
el så skickar du typsnitt t dekaltrim.nu o ber dom printa ut 2st t dej.. wink

mina kostade 111:- me porto o brev i lådan..

OT.
skall tvätta min bil innan dom kommer på men silver ble d o blir no snyggt på blå bil för min del..

De har ju redan dekalerna i shoppen, så varför krångla? smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
isak90
24 juni 2008 · 1 997 Inlägg

Chrizz, jag undrar vilken färg man ska fylla i för att få garageti vitt och .org i rött? Som längst upp på sidan?
// Fredrik

Mycket bra fråga. jag vet inte om de erbjuder det, skicka ett mail till de och fråga om de inte kan lägga upp det alternativet i shoppen?

Senast redigerat av isak90 (24 juni 2008)

Mr_Nicce
24 juni 2008 · 143 Inlägg

chrizz skrev:

Mr_Nicce skrev:
el så skickar du typsnitt t dekaltrim.nu o ber dom printa ut 2st t dej.. wink

mina kostade 111:- me porto o brev i lådan..

OT.
skall tvätta min bil innan dom kommer på men silver ble d o blir no snyggt på blå bil för min del..

De har ju redan dekalerna i shoppen, så varför krångla? smile

big_smile ah vet d me.. nyckelband med??  wink

Hodell
24 juni 2008 · 60 Inlägg

isak90 skrev:
Chrizz, jag undrar vilken färg man ska fylla i för att få garageti vitt och .org i rött? Som längst upp på sidan?
// Fredrik

Jag tror nog du kan skriva det I meddelande eller något liknande när du beställer.

isak90
24 juni 2008 · 1 997 Inlägg

Hodell skrev:

isak90 skrev:
Chrizz, jag undrar vilken färg man ska fylla i för att få garageti vitt och .org i rött? Som längst upp på sidan?
// Fredrik

Jag tror nog du kan skriva det I meddelande eller något liknande när du beställer.

Okej, ska kolla på det. De e ju den färgen man skall ha isf wink

Corpze
24 juni 2008 · 1 311 Inlägg

chrizz skrev:

Corpze skrev:
Känns rätt tight att tajma mailet precis när man ligger på topplistan tongue det går nog till slut, har ju iaf fått gatbilar.se dekaler och grejer smile

Du behöver inte tajma, har du varit i topp 250 så har du förmodligen en utmärkelse för det. Bara och skicka iväg ett mail till dekaler@garaget.org så dimper det ned dekaler med posten så småningom.

Jag har dock fler arbetsuppgifter än att posta dekaler, men jag gör mitt bästa för att hinna med alla så snabbt som möjligt smile

Varför vill man ha gatbilar.se-dekaler förresten? Garaget-dekaler är ju så mycket coolare wink

Var ser man vilka utmärkelser man fått? är många funktioner på denna site big_smile

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze
bmx
24 juni 2008 · 7 100 Inlägg

ange även garaget.org som rabatt kod!
får 15% rabatt tror jag att de var!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
FireTraXX DFFL
24 juni 2008 · 9 020 Inlägg

Vad betyder MM i rubriken?

Det är ju bara dekalerna du frågar om. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Izual
24 juni 2008 · 4 571 Inlägg

isak90 skrev:

Hodell skrev:

isak90 skrev:
Chrizz, jag undrar vilken färg man ska fylla i för att få garageti vitt och .org i rött? Som längst upp på sidan?
// Fredrik

Jag tror nog du kan skriva det I meddelande eller något liknande när du beställer.

Okej, ska kolla på det. De e ju den färgen man skall ha isf wink

Ja det skulle vara nice om du kunde fixa garaget i vitt samt .org i rött som på loggan i shoppen, ser bra mkt finare ut smile

Larsson_Power Saabvilde!
24 juni 2008 · 1 708 Inlägg

Eller så köper man en Piké tröja som ja gjorde. Då fick jag 2 dekaler och 2 nyckelband. Åh va najs tänkte jag, nu har jag två ifall ett går sönder, men min flickvän behövde det andra mer än mej tyckte hon smile

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Saab 9000 CC T16 "Lapptäcket" (1988)
Dragonbreath
24 juni 2008 · 326 Inlägg

jag kan ordna ALL SORTS styling dekor.. sponsor loggos.. stripes.. märkes logos.. osv osv.. bara hör av er vid frågor..

"Sweet Insane Road Maniac"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang