Åka med tonad framruta

Phaetoon
2 juli 2008 · 8 156 Inlägg

Timp skrev:
trådskaparen är en riktig dumgubbe! jag föreslår lynchmobb!

Att uppmana till brott är inte ok enligt reglerna. Jag vill inte se fler negativa inlägg mot trådskaparen i hans egen tråd.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
sEAMP
2 juli 2008 · 392 Inlägg

Timp skrev:
trådskaparen är en riktig dumgubbe! jag föreslår lynchmobb!

det är en kompis så det är lungt, han ville nog bara påpeka alla löjliga inlägg som skrivs i tråden mot mej ..........

Hellre död o begraven, än bög o bedragen!
Blow_Me
13 augusti 2009 · 44 Inlägg

Jag har tonat alla rutorna, även vindrutan.
Allt annat ser bara löjligt ut. Tonar man inte minst fram till A-stolpen kan man skita i att tona alls.

Xoff Volvo tönt... =)
13 augusti 2009 · 2 344 Inlägg

Jag åker med tonad framruta, dock så är den så lite tonad att jag visste inte om det det första halvåret jag hade bilen, det va först en dag då jag reagerade att det va lite "apelsin" i framrutan jag tog en nyckel å skrapade lite i ett hörn å upptäckte att det låg en film där... men jag har aldrig haft problem med varken polis eller bilprovning, men det kan ju bero på att det är nog den ljusaste film man kan köpa, haha...

Volvo V70 T5 "Ajoli - Den odödliga" (1997)
NMI
13 augusti 2009 · 1 045 Inlägg

har 75% solfilm på fleetwoodens fram ruta,

tänkte lägga mörkare på escaladen, men nu ligger den på annons så blir nog inget..

Ford F250 Superduty "Diesel trucken" (2004)
BMW 740D "V8 Biturbo diesel" (2001)
MelinPerformance Just livin' life - VIP Style
26 december 2009 · 315 Inlägg

anna_catharina skrev:
Karln har kört med tonadade sidorutor fram utan att ha åkt fast en enda gång på över ett år, peppar peppar liksom : ) Fast han fick ju dra bort det när han besiktade o göra om dårå. Men har du bara sidorutorna är det ju bara veva ner rutan när polisen kommer förbi! Ungefär som att folk släcker dimljusen när polisen åker förbi ;D

Fast enligt min åsikt räcker det väl med en board på framrutan bara, det e ju snyggt  : )

Bård är för kärringar, här ska det vara heltoning.

Just live life - VIP Style.
MelinPerformance Just livin' life - VIP Style
26 december 2009 · 315 Inlägg

Blow_Me skrev:
Jag har tonat alla rutorna, även vindrutan.
Allt annat ser bara löjligt ut. Tonar man inte minst fram till A-stolpen kan man skita i att tona alls.

Håller med dig till 100%. Man måste inte tona Vindrutan (Den stora främsta för dem som säger framruta till det). Men tonar man inte bakrutan, och alla sidorutor kan du lika gärna skita i det för det blir skitfult. Fram till A-stolpen eller ingen toning är det som gäller för dem som bryr sig om bilutséendet. Jag har kört så i 10 år ungefär, med Svartonade sidorutor fram och bak, inte blivit stoppad av polisen, kan bero på att jag inte stannar när dem blinkar in mig men det handlar om att det är snyggt. Vill man att bilen ska vara snygg, kan man inte följa alla lagar.

Just live life - VIP Style.
stevett
26 december 2009 · 298 Inlägg

Har också tonade framrutor , har aldrig blivit stoppad på ca 1år, tycker det är riktigt snyggt men tyvärr måste det av vid besiktning:(

Mvh stefan

Black widow
gamlingen
26 december 2009 · 5 198 Inlägg

vad är snyggt med heltonat ? ser enbart töntigt ut. Å andra sidan finns det dom som har tonat för andra skäl än utseendet

MelinPerformance Just livin' life - VIP Style
26 maj 2010 · 315 Inlägg

gamlingen skrev:
vad är snyggt med heltonat ? ser enbart töntigt ut. Å andra sidan finns det dom som har tonat för andra skäl än utseendet

Smaken är som baken.. Jag tonar inte endast för utséendet, utan även för att skydda egendommen innuti bilen & även väldigt effektivt mot solljus, då du kan glo rätt in i solen genom toning utan att ha ont av det. Men att tona bakrutor ser bara fjantigt ut, tonat fram till A-stolpen är det som gäller.

Just live life - VIP Style.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang