Derbi Supermotard

Rallyhalle
28 juni 2008 · 4 299 Inlägg

Manhunt skrev:
http://forum.moppenet.com <- Där får du nog mer vettiga svar och dom är betydligt mer haj på mopedrelaterade frågor där.

moppe.org finns de typ också, om dom nu finns kvar vill säg.

De e nog din enda chans till ett vettigt svar.

miniontis Avstängd
28 juni 2008 · 53 Inlägg

prodrive skrev:

Friberg-Lundin skrev:
Och du Prodrive, det där med hummern är så jävla onödigt sagt så det finns inte

Så säger du bara för att du inte fattade att det var på skämt, men 15 åringar brukar ju inte förstå ironi så det gör inget, du lär dig med tiden! wink

jo man börjar tro att du e 12..

miniontis Avstängd
28 juni 2008 · 53 Inlägg

Men en grej jag tycker att alla ska Rapportera prodrive FÖR ATT HAN ÄR EN IDIOT..? någon som håller med?

Friberg-Lundin
28 juni 2008 · 57 Inlägg

miniontis skrev:

prodrive skrev:

Friberg-Lundin skrev:
Och du Prodrive, det där med hummern är så jävla onödigt sagt så det finns inte

Så säger du bara för att du inte fattade att det var på skämt, men 15 åringar brukar ju inte förstå ironi så det gör inget, du lär dig med tiden! wink

jo man börjar tro att du e 12..

att du prodrive som då är 18 år och så jävla vuxen ens orkar sitta och skämta såhär med alla vi andra som är så unga?
du måste ju ha förbannat lite att göra i ditt liv eftersom du nu sitter och skojar så mkt med såhär unga personer som enligt dig inte fattar ett skit

Micksson
28 juni 2008 · 343 Inlägg

Ignorera alla inlägg om åldern och ta emot dom vettiga svaren ni får istället.

miniontis Avstängd
28 juni 2008 · 53 Inlägg

Friberg-Lundin skrev:

miniontis skrev:

prodrive skrev:

Så säger du bara för att du inte fattade att det var på skämt, men 15 åringar brukar ju inte förstå ironi så det gör inget, du lär dig med tiden! wink

jo man börjar tro att du e 12..

att du prodrive som då är 18 år och så jävla vuxen ens orkar sitta och skämta såhär med alla vi andra som är så unga?
du måste ju ha förbannat lite att göra i ditt liv eftersom du nu sitter och skojar så mkt med såhär unga personer som enligt dig inte fattar ett skit

nu blev prodrive tyst(hoppas jag)

Izual
28 juni 2008 · 4 571 Inlägg

Skärpning!

Ser jag mer sandlåde-beteende så blir det fler synliga varningar.
Bara för man åker moped har ni ingen rätt att förolämpa personen i fråga.

Sedan låser jag denna tråden enligt reglerna, föreslår att ni läser igenom dem allihopa.
http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=rules


§1 Sundhet och "netiketten"

• Diskussioner rörande mopeder, epa-traktorer och annat som normalt brukas av personer under 18 år hör inte hemma här.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang