Dricker du mkt?

Snoppen
30 juni 2008 · 543 Inlägg

fredde85 skrev:
dricker inte alls mycke de gånger ja gör de brukar de bli för mycket så mår man så dåligt dan efter o somnar före alla andra hur kul är de o dyrt är de med.

Så ja ska nog lägga av me de helt

Du är alltså 23 år och inte har lärt dig hur mycket du klarar av att dricka, fräsigt!

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.
prodrive Avstängd
30 juni 2008 · 962 Inlägg

Alkohol dricker jag aldrig...

Skiftnyckel
30 juni 2008 · 106 Inlägg

Dricker gör man väl nångång emellanåt. Men min bil dricker fan mer.. hmm

Just me.
Hoegwall
30 juni 2008 · 133 Inlägg

Hrm, jag har heller inte haft en vit helg på ganska många månader nu! Men jag skyller på studenten wink
Vad ska man säga, jag dricker med måtta så man fortfarande kommer ihåg det mesta, inte gör sånt man ångrar och man har skitkul hela kvällen smile

If you don't live for something, you'll die for nothing
Germax
30 juni 2008 · 12 086 Inlägg

Jag trodde de här skulkle bli mytomanernas skryttråd smile Men hittills är de ju bara nykterister som skriver  lol

Jag dricker typ var tredje helg/en gång i månaden.
Vill egentligen festa oftare men de blir inte av bara.

Goodis Full gas spar tid! ;)
30 juni 2008 · 284 Inlägg

midsommar va senaste gångne.. innan de va de nyår.. så de e bra långa mellanrum.. å när jag dricker så blir jag inte full.. de e inte roligare för de.. ne trevligt sällskap e den viktigaste ingrediensen i en lyckad kväll... smile

Kesler
30 juni 2008 · 3 650 Inlägg

har ju 75 burkar liggandes här hemma som ska drickas tongue

golf88
30 juni 2008 · 956 Inlägg

har blivit mkt nu den senaste månaderna..nu tänkte jag ta det lugnt nån helg framöver..
Hinner fan inte sova igen så mkt som jag skulle behöva..så blir jäkligt trött i veckorna..
men har iaf turen att aldrig bli bakis

eldus veldus
Audi A6 (2017)
Greatsnyggo saabtok
30 juni 2008 · 1 306 Inlägg

Sista gången ja festa var ca 1 år sedan svensexa och före de hade de nog gott över ett år med , festa på bra när man var yngre. Men idag är de inte värt de blir så dålig o får ågren dagen efter och så kan man inte köra bil på 1 dyngn så de är inte värt de längre  tycker ja ....

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar
Saab 9000 cse "Vinterpulkan" (1997)
ekkin Skogenracing.com
30 juni 2008 · 309 Inlägg

Blir tredje dagen på raken nu tongue Semester smile Sen blir det lungt ett tag tills man sticker iväg på gatebil på Rudskogen big_smile
I vanliga fall brukar det inte bli så ofta, men har man semester så får man ju släppa loss lite tongue

------> www.skogenracing.com <------
BMW 1602 Turbo "1.8L" (1972)
Jansson-
30 juni 2008 · 113 Inlägg

blir väll en kvarting å några bira vajre fre-lör !

Wille
Ford Mondeo (2001)
_Sofie_
30 juni 2008 · 93 Inlägg

Jag dricker alkohol 6-10 gånger om året. Jag är inte så förtjust i att supa. Umgås hellre på riktigt tongue

Det bästa med Malmö är vägen därifrån!
Nissan Micra 1,3 GX "Micke" (1998)
ExXtr3me Kiss my palewhite ass
30 juni 2008 · 1 898 Inlägg

Bettan_Nostdal skrev:
Förr drack jag varje helj och det kunde vara ett flak öl och en flaska vodka. Men sen jag fick körkort har jag druckit två gånger. Min student och förre heljen. På min student drack jag en öl, tre små alkoläsk och en jäger/redbull. Nu förra heljen drack jag bara en jäger/redbull sen var det bra wink

sprit och redbull är väl inte bra ? eller nått ja bara har hört men inte är sant? tongue

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Emelie_244
30 juni 2008 · 375 Inlägg

Dricker inte alls mkt, ser inget nöje i att supa och kanske må dåligt dagen efter..:S Okej kan vara gott med någon, men inte mer. Jag kör hellre med bilen än att sitta och dricka.

Volvo S40 (2008)
TRYIT Teddan
30 juni 2008 · 2 495 Inlägg

är alla här halvnykterister.

jag dricker inte heller så ofta , men någon öl på varma sommarkvällar är ju aldrig fel.

men det ryckten om att jag var riktigt full i lördags,, jag förnekar dock detta

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Rwd
30 juni 2008 · 337 Inlägg

har vad flera tillfällen i mitt liv påträffats nykter.. nedå de har inte blitt av på ett tag nu men de brukar väl bli en dröse med öl när en väl kommer igång smile tycker att de e bättre å satsa på körkort nu när de bara e en månad kvar smile

3 liters diesel, mumma!
Honda Civic MB6 "Vtec" (1998)
Smiley Legitimerad Lamphållare
30 juni 2008 · 369 Inlägg

ExXtr3me skrev:

Bettan_Nostdal skrev:
Förr drack jag varje helj och det kunde vara ett flak öl och en flaska vodka. Men sen jag fick körkort har jag druckit två gånger. Min student och förre heljen. På min student drack jag en öl, tre små alkoläsk och en jäger/redbull. Nu förra heljen drack jag bara en jäger/redbull sen var det bra wink

sprit och redbull är väl inte bra ? eller nått ja bara har hört men inte är sant? tongue

Beror väl på i vilka mängder men jäger och redbull e förjävla gott så de e svårt o avstå även fast det kanske inte är så bra big_smile

" köpa nytt och köpa nytt... här på landet bygger vi om så att de passar! "
Corpze
30 juni 2008 · 1 311 Inlägg

Nope, på vintern kanske en gång varannan månad, mest pga att jag satsat ganska seriöst på träningen, lyfter skrot 4-5 dagar i veckan och har faktiskt ökat 6kg från förra året med samma bf, men nu till helgen blir det en tredagars i samband med arvikafestivalen smile

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze
_fillan_ med lem
30 juni 2008 · 1 925 Inlägg

dricker bara fredagar o lördagar smile visserligen tar jag igen för hela veckan då men endå wink

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !
ichibon mmm, blåbärssoppa.
30 juni 2008 · 616 Inlägg

Max en gång i månaden. Fast ska man dricka så ska man, så när det väl blir av blir det ordentligt. big_smile

Dricker typ uteslutande Sambucca, hade det inte varit alkohol skulle jag druckit det varje dag, det är grymt gott.

/ichi
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang