Gymnasie Inriktning

rough_boy
30 juni 2008 · 811 Inlägg

Ni som gick ut ettan nu i juni  vilken inriktning har ni kommit in på i 2an?

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
nordstromj
30 juni 2008 · 1 772 Inlägg

Personbilsteknik smile

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.
BMW 320d (2007)
-stoffe-
30 juni 2008 · 1 271 Inlägg

Går motorsportsgymnasiet i Anderstorp finns bara en inriktning

Tha_Zack
30 juni 2008 · 190 Inlägg

CNC-operatör wink

"Svajande tomgång, avgasknallar och en ny luftmassemätare per år på en originalare, de e najs!" /Marcus "Mäki" Källström
Audi A4 1,8TQ "A4-S" (1995)
rough_boy
30 juni 2008 · 811 Inlägg

-stoffe- skrev:
Går motorsportsgymnasiet i Anderstorp finns bara en inriktning

Det låter intresant vad är det för något?

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
BESHAN Orginal är för gubbjävlar!
30 juni 2008 · 245 Inlägg

Gick personbils meck i 1an, blir transport i 2an med inriktning maskin.

skjortan Down n`out
30 juni 2008 · 514 Inlägg

blir personbil till hösten big_smile

Down n`out
rough_boy
30 juni 2008 · 811 Inlägg

Vilka ska gå kaross då? smile  är det bara fordonselever här?tongue

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
Skusty
30 juni 2008 · 22 Inlägg

Transport. Valde redan i 9:an. smile

Evil_90 +Uppfinnare+
30 juni 2008 · 643 Inlägg

Stick ut - välj naturbruk wink

ommanstruntariatthamellanrummellan
ordensåspararmannågonsekundnärmanskriversinsignatur
-stoffe-
30 juni 2008 · 1 271 Inlägg

på motorsport i så får vi lära oss massa om tävling bilar och annat i stället för vanliga person bilar. är en as kul inriktning plus att vi får lära oss köra på banan (anderstorps raceway) har inte kört så mkt ännu men kommer mer till 2an

Fiesta_Racing Ford fantast
30 juni 2008 · 1 607 Inlägg

Skusty skrev:
Transport. Valde redan i 9:an. smile

word

mitt projekt http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=260519
spacers.se
katt åt lampa lös i magen
en volvo är som aids när man fått den blir man aldrig av med den
prodrive Avstängd
30 juni 2008 · 962 Inlägg

-stoffe- skrev:
på motorsport i så får vi lära oss massa om tävling bilar och annat i stället för vanliga person bilar. är en as kul inriktning plus att vi får lära oss köra på banan (anderstorps raceway) har inte kört så mkt ännu men kommer mer till 2an

Jag ville egentligen också gå där när jag valde till fordon men det va så jävla långt hemifrån och vad har man för nytta av utbildningen om man inte ska jobba inom racingen?

baj teh wej så har ja gått 2 år fordon personbils teknik men har nu valt om till en IT linje så det blir att börja om ettan igen lol

TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
30 juni 2008 · 3 404 Inlägg

Inriktning i 2an? :S Aja börjar 3an och fundar på marinmotorteknik men fritidsbåtsteknik (skrov, plast osv) vore kul det med smile

Senast redigerat av TenZer (30 juni 2008)

Rock'n Roll
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
ZonaX Svetsare
30 juni 2008 · 3 150 Inlägg

Gick dock ej ut 1:an i juni, utan 2:an, ska börja 3:an på Rosenholm/Karlskrona,  Kan lätt rekomendera Maskin och Lastbilsteknik!   Vi håller på med allt från åkgräsklippare till volvo lastvagnar.  La upp lite klipp när vi startade upp The Bethan, för första gången efter att vi satt ihop motorn (bytt kolver, kolvringar mm mm mm.) i skolan! --> 



Kolla dom andra också ---> http://www.youtube.com/results?search_q … =&aq=f

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
NKM-Chand021
30 juni 2008 · 155 Inlägg

Gick nyligen ut 2:an me inriktning Avancerad Lastbilsteknik. MGiS som de kallar det!  3:an blir till att forts me samma inriktning.

"You wanna drive it, then buy it!"
Mitsubishi Evolution VIII "Turbo Center I Stockholm AB" (2003)
TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
30 juni 2008 · 3 404 Inlägg

ZonaX skrev:
Gick dock ej ut 1:an i juni, utan 2:an, ska börja 3:an på Rosenholm/Karlskrona,  Kan lätt rekomendera Maskin och Lastbilsteknik!   Vi håller på med allt från åkgräsklippare till volvo lastvagnar.  La upp lite klipp när vi startade upp The Bethan, för första gången efter att vi satt ihop motorn (bytt kolver, kolvringar mm mm mm.) i skolan! --> 



Kolla dom andra också ---> http://www.youtube.com/results?search_q … =&aq=f

haha, najjs "det ryker lite där" tongue

Vill inte vara sämmre så langar upp ett klipp jag å smile Det skulle vara navövningar... blev nog messt lekstuga den dagen wink

Rock'n Roll
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
Martin031 Straight G!
1 juli 2008 · 104 Inlägg

börjar 2 a året nu efter sommaren med inriktning karosseri plåt.. fett sköj smile

christofferedil Yellow bug!
1 juli 2008 · 1 640 Inlägg

Valde transport i ettan, så börjar tredje året nu tongue

Valt skog samt tank/bulk som valfria kurser nu till hösten om jag inte minns helt fel tongue

Senast redigerat av Edil_ (1 juli 2008)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
ZonaX Svetsare
1 juli 2008 · 3 150 Inlägg

TenZer skrev:

ZonaX skrev:
Gick dock ej ut 1:an i juni, utan 2:an, ska börja 3:an på Rosenholm/Karlskrona,  Kan lätt rekomendera Maskin och Lastbilsteknik!   Vi håller på med allt från åkgräsklippare till volvo lastvagnar.  La upp lite klipp när vi startade upp The Bethan, för första gången efter att vi satt ihop motorn (bytt kolver, kolvringar mm mm mm.) i skolan! --> 



Kolla dom andra också ---> http://www.youtube.com/results?search_q … =&aq=f

haha, najjs "det ryker lite där" tongue

Vill inte vara sämmre så langar upp ett klipp jag å smile Det skulle vara navövningar... blev nog messt lekstuga den dagen wink

LOOOOOOOOOOOOOL   xDDDDDDDDDDDDDD   HAHAHAAHHAHHAHA    fan va n!ce!   x))



haha  aa den rök som fan!   kolla min andra klipp på youtube när vi kör traktorn, ryker sålligt mycket då också!

Senast redigerat av ZonaX (1 juli 2008)

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang