Gymnasie Inriktning

Reeplayed Vi lever i en orättvis värld..
1 juli 2008 · 560 Inlägg

Ska börja 3an men valde Fotografisk bild som inriktning när vi började 2an. Hade hellre gått Fordon med Transportteknik som inriktning..

Even fools they say, can find a way out of the dark.
Superdtm i övrigt värdelös.
1 juli 2008 · 613 Inlägg

rough_boy skrev:
Vilka ska gå kaross då? smile  är det bara fordonselever här?tongue

går karosseri/plåt redan så jag behöver inte välja smile

ZonaX Svetsare
1 juli 2008 · 3 150 Inlägg

Reeplayed skrev:
Ska börja 3an men valde Fotografisk bild som inriktning när vi började 2an. Hade hellre gått Fordon med Transportteknik som inriktning..

Ha   Ha       smile        Jag hade fett med jävla turjävel, dom råkade ta in 1 elev för mycket, jag tog din plats axa tongue

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Reeplayed Vi lever i en orättvis värld..
1 juli 2008 · 560 Inlägg

ZonaX skrev:

Reeplayed skrev:
Ska börja 3an men valde Fotografisk bild som inriktning när vi började 2an. Hade hellre gått Fordon med Transportteknik som inriktning..

Ha   Ha       smile        Jag hade fett med jävla turjävel, dom råkade ta in 1 elev för mycket, jag tog din plats axa tongue

Haha ja men alltså du fick ju den platsen jag tackade Nej till, fick platsen på MP två dagar innan skolan började :S

Even fools they say, can find a way out of the dark.
Honken_ Klyphuggare
1 juli 2008 · 328 Inlägg

chand021 skrev:
Gick nyligen ut 2:an me inriktning Avancerad Lastbilsteknik. MGiS som de kallar det!  3:an blir till att forts me samma inriktning.

Och vad menas med "Avancerad lastbilsteknik"? jag gissar på ett försök att få bort lortpittsstämpeln från maskin och lastbil kan det stämma?

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt
ZonaX Svetsare
1 juli 2008 · 3 150 Inlägg

Reeplayed skrev:

ZonaX skrev:

Reeplayed skrev:
Ska börja 3an men valde Fotografisk bild som inriktning när vi började 2an. Hade hellre gått Fordon med Transportteknik som inriktning..

Ha   Ha       smile        Jag hade fett med jävla turjävel, dom råkade ta in 1 elev för mycket, jag tog din plats axa tongue

Haha ja men alltså du fick ju den platsen jag tackade Nej till, fick platsen på MP två dagar innan skolan började :S

^^   Gick på IV typ 3 månader, sen kom jag in på Fordon ^^

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Kurisuchianu
1 juli 2008 · 47 Inlägg

Börjar 3:an på lokala Energiprogrammet inriktning VVS och Kylteknik till hösten. Har redan fått anställning efter studenten, så jao.. Man kan väl säga att det finns gott om jobb för rörmokare wink

Bettan_Nostdal
1 juli 2008 · 204 Inlägg

Jag tog studenten den 5 juni som Lackerare (motiv) på fordon smile

Volvo V70 gen1 2,5T "Silverpilen" (1999)
hewra Hydraulik "mekaniker" samt Fordonare
1 juli 2008 · 744 Inlägg

har gått el. naturprogramet.Iv i 2 år och nu är jag inne på Fordons ( personbils teknik ) orka inte gå maskin läraren där sög _ _ _ .. höhö

Hee-Maan
1 juli 2008 · 3 113 Inlägg

hmmm Naturvetenskaps-linjen här.. ångrar mig bittert men efter studenten nästa år så blire andra vägar wink

Semper Fi
_Rydberg Weber frälst!
1 juli 2008 · 223 Inlägg

Ska börja 2:an på Transport här i nyköping...

ahlan Avstängd
1 juli 2008 · 46 Inlägg

hade ett val mellan design eller arkitektur så det fick bli arkitektur

Pierre_r Lastbilsmekaniker
2 juli 2008 · 729 Inlägg

jag tog studenten som lastbilsmekaniker

exoop
2 juli 2008 · 469 Inlägg

jag tog studenten iårtongue gick fordonsprogramet med inriktning på grävmaskinist:P värt att satsa på kan jag säga

"tänk på att även världens starkaste man får ta i när han skiter!"
rough_boy
4 juli 2008 · 811 Inlägg

Jag har kommit in på  flyplansteknik i både  uppsala och västerås + kaross på gotland   men det får bli kaross big_smile

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
lisautanz
28 juni 2009 · 71 Inlägg

Blir transport till hösten på Strömbacka big_smile

Kita
28 juni 2009 · 234 Inlägg

Mc- teknik går ja. Apu nu heeela hösten. Gött som faan cool

Motorcyklar <3
Skoda Fabia "Gröna faran" (2002)
Honda Accord "Röda Rebellen" (1991)
Iam2fast4U
28 juni 2009 · 1 534 Inlägg

går inriktning karosseri - lackering
börjar 3:an i höst tongue

BMW E34 "538" (1990)
Kita
29 juni 2009 · 234 Inlägg

SAAB__9000 skrev:
Ingen här som har sökt Tävlingstekniker i Svalöv/ Ring Knutstorp??

Hade gärna gjort, men kändes inte klönt att börja om tongue

Motorcyklar <3
Skoda Fabia "Gröna faran" (2002)
Honda Accord "Röda Rebellen" (1991)
Fimp3n Random
29 juni 2009 · 480 Inlägg

IT-Linjen med inriktning på Nätverk. Börjar 3:an nu. Ångrar mig lite dock. Hade hellre valt nått med bilar. Men kanske blir det efter studenten.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang