Volvo 960.behöver råd och tips om vad jag ska göra med den förslag?

okkar
30 januari 2006 · 694 Inlägg

smile hmm är det snyggt att sätta in dvd i en sådan här bil eller blir det bara fult? någon som vet hör av er.. mvh oscar

SpeedOfLight
30 januari 2006 · 1 432 Inlägg

Visst är det snyggt.. Om du tar dig tiden att göra en väldigt seriös installation med försänkt skärm mm, men Kan du ta en bild på inredningen så ska jag säga hur jag skulle göra det som smile Om du nu vart nöjd med mina tankar om utsidan kanske jag kan hjälpa dig på insidan likaväl...

Jag har en tanke redan nu men vill gärna se en bild på intregören först...
Mne vi kan ta detta på MSN om du vill smile

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
okkar
30 januari 2006 · 694 Inlägg

ska göra detta... är ju trä inredning och den "stora sterion i" asså bigfront eller va skiten heter.. ska riva ut den ialf.. har kollat lite grejer finns ju en del dvd spelare med ingybbd skärm? kanske är något? slipper man att den blir så stöldbegärlig.. ska ta kort och skicka till dig.. Men har skickat ett pm till dig så bara att adda mig på msn.. så tar vi det dåsmile tack på förhand:) mvh oscar

SpeedOfLight
30 januari 2006 · 1 432 Inlägg

Har inte fått något PM....

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
okkar
30 januari 2006 · 694 Inlägg

assåsad aja kom la fel:D

940_Sebbe Bilmekaniker
31 januari 2006 · 84 Inlägg

Tjenna smile Det e gutt med dvd i bilen. Specielt när man har tv också. Synd bara att dom håller på att digitalisera det. Får väl skaffa boxer då smile hehe.. Men som sagt, det e klart att du skall ha en dvd i bilen. Jäkligt schysst när man åker långt eller bara med polarna.

Ha en bra kväll...

Mercedes 500E - Called the "Wolf in Sheep's Clothing" by the press.....
Mercedes 500E "Wolf in Sheep-s Clothing" (1992)
okkar
5 februari 2006 · 694 Inlägg

Får allt bli något sådant.. kolla på ett ganska ok system för 5000 kr med inbyggd skärm sattsar nog på det för att det blir inte lika stöld begärligt då.. eller är det skit? någon som vet?
Någon annan styling som skulle vara snyggt? skriv med härsmile tacksam för allt:)

Någon som vet vartman kan köpa 960 säten helst skin:)? eller något som har liggande för gärna höra av sig

mvh oscar

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang