Dumma saker ni trodde på när ni var små?

Mr_Redbull Evolution Garage
9 juli 2008 · 478 Inlägg

Läste en rätt rolig tråd på ett annat forum som avhandlar just detta eminenta ämne.
Kommer inte på ngt just nu som jag trodde specifikt på när jag var lite.
Men ni som läser får mer än gärna dela med er av era ungdomens dåraktigheter som ni trodde på smile

Jo kom på en sak, att det var farligt att svälja kärnorna på ett äpple för om man gjorde det skulle dte växa äppelträd ur öronen på en hmm
//mr-r

Senast redigerat av Mr_Redbull (9 juli 2008)

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
9 juli 2008 · 5 753 Inlägg

haha jag trodde nog inte på nånting... jag hade inte tid, jag hade fullt upp med att äta, skita och sova när jag var liten tongue... jaa jag var en liten latis som inte gjort nå annat typ tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
decib3L Körv
9 juli 2008 · 3 535 Inlägg

hm.. Trodde att om man åt snö så fick man mask i magen.. Kanske är delvis sant.. hm..

Men det med kärnorna är man ju tydligen inte ensam om tongue Förresten, du hänger på flashback va? smile

Truckdriving Man
Mr_Redbull Evolution Garage
9 juli 2008 · 478 Inlägg

jajamensan det gör jag smile
alldeles för mycket big_smile

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
Digital_Kicker
9 juli 2008 · 3 721 Inlägg

trodde på den tjockisen som kom med julklappar.

RedEyeMS3
9 juli 2008 · 355 Inlägg

Digital_Kicker skrev:
trodde på den tjockisen som kom med julklappar.

Hehe, vem gjorde inte det:D Ända tills han var min fulla farbror en gång:| Men kommer fasen inte på något annat man var insnöad på, måste höra med föräldrarna imorn.

Volkswagen Passat 1.8T "Greyhound Taxin" (2000)
Casy vinnarskalle!
9 juli 2008 · 907 Inlägg

En kompis till farsans ex påstod att hon hade tänder i röven. Så jag vågade aldrig sitta bredvid henne ifall hennes stora ärsle skulle äta upp min hand. Låter skitdumt, med faktiskt sant! tongue

BMW M3 "Crisis" (2002)
Digital_Kicker
9 juli 2008 · 3 721 Inlägg

Casy skrev:
En kompis till farsans ex påstod att hon hade tänder i röven. Så jag vågade aldrig sitta bredvid henne ifall hennes stora ärsle skulle äta upp min hand. Låter skitdumt, med faktiskt sant! tongue

hahaha

RedEyeMS3
9 juli 2008 · 355 Inlägg

Digital_Kicker skrev:

Casy skrev:
En kompis till farsans ex påstod att hon hade tänder i röven. Så jag vågade aldrig sitta bredvid henne ifall hennes stora ärsle skulle äta upp min hand. Låter skitdumt, med faktiskt sant! tongue

hahaha

Hahaha, ja henne satt man nog inte nära vid matbordet:O

Volkswagen Passat 1.8T "Greyhound Taxin" (2000)
Mr_Redbull Evolution Garage
9 juli 2008 · 478 Inlägg

Casy skrev:
En kompis till farsans ex påstod att hon hade tänder i röven. Så jag vågade aldrig sitta bredvid henne ifall hennes stora ärsle skulle äta upp min hand. Låter skitdumt, med faktiskt sant! tongue

haha min mage, o stackars skärm spruta kaffe överallt :s

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
_MaCCe_ Majestas
9 juli 2008 · 1 319 Inlägg

När jag var typ i 10 års åldern såg jag en person som såg lite lustig ut i min hemstad.
Tiden går och jag ser samma person någon annanstans, hehe sammanträffande tänker jag.
Nu är vi på Cran Canaria och jag ser samma person igen! Helt sjukt!! 

Fick dock senare förklarat för mig att dessa personer lider av Dawnsydrom.
Haha, jag var så jävla säker på att jag sett samma person!

Team VeboTrim
Ford Sierra Laser M30b35 Turbo "The Senior six" (1986)
RedEyeMS3
9 juli 2008 · 355 Inlägg

_MaCCe_ skrev:
När jag var typ i 10 års åldern såg jag en person som såg lite lustig ut i min hemstad.
Tiden går och jag ser samma person någon annanstans, hehe sammanträffande tänker jag.
Nu är vi på Cran Canaria och jag ser samma person igen! Helt sjukt!! 

Fick dock senare förklarat för mig att dessa personer lider av Dawnsydrom.
Haha, jag var så jävla säker på att jag sett samma person!

Haha, den var så klockren!! Satte fan ölen i halsen:lol:

Volkswagen Passat 1.8T "Greyhound Taxin" (2000)
Digital_Kicker
9 juli 2008 · 3 721 Inlägg

_MaCCe_ skrev:
När jag var typ i 10 års åldern såg jag en person som såg lite lustig ut i min hemstad.
Tiden går och jag ser samma person någon annanstans, hehe sammanträffande tänker jag.
Nu är vi på Cran Canaria och jag ser samma person igen! Helt sjukt!! 

Fick dock senare förklarat för mig att dessa personer lider av Dawnsydrom.
Haha, jag var så jävla säker på att jag sett samma person!

hahahaha

sEAMP
9 juli 2008 · 392 Inlägg

wrestling trodde jag va heellt 100% på riktigt,, kmr ihåg att ja tkte morsan o farsan va dumma i huvvet som försökte övertala mej att det var fejk, men ICKE, wrestling var för mej så real som det kunde bli,
men nu idag är det ju så sjukt fjantigt o fattar inte hur jag kunde tro sådant big_smile

sen finns det en gubbe här i byn som jag var livrädd för föratt jjag var heeelt säker på att han åt barn, trodde han var lasermannen, fast åt barn, hade fått för mig att ja sett honom på nyheterna.

Hellre död o begraven, än bög o bedragen!
_MaCCe_ Majestas
9 juli 2008 · 1 319 Inlägg

RedEyeMS3 skrev:

_MaCCe_ skrev:
När jag var typ i 10 års åldern såg jag en person som såg lite lustig ut i min hemstad.
Tiden går och jag ser samma person någon annanstans, hehe sammanträffande tänker jag.
Nu är vi på Cran Canaria och jag ser samma person igen! Helt sjukt!! 

Fick dock senare förklarat för mig att dessa personer lider av Dawnsydrom.
Haha, jag var så jävla säker på att jag sett samma person!

Haha, den var så klockren!! Satte fan ölen i halsen:lol:

Haha roligt att du känner så!!

Men sen har man ju trott tills man var typ i 15 års åldern att en Manet i vattnet stavas och utalas Magnet, och en Missil hette Vissil wink

Team VeboTrim
Ford Sierra Laser M30b35 Turbo "The Senior six" (1986)
Opelmadness German cars, quality and beyond
9 juli 2008 · 8 197 Inlägg

Jag sprang och gömde mig när det flög jetplan över där jag var. Trodde dom skulle skjuta mig, plus att jag var livrädd för oväsen. hmm
Var halvvägs under morfars taxi en gång..

JO! Just det ja. Nån jävel lurade i mig att Näcken fanns! I brunnar. Antagligen för att hålla mig från dom.
Men så fort jag kom nära en brunn blev jag skitnervig.

Sen fick jag förm mig att jag sov bättre på nätterna om jag svor när vi åkte förbi kyrkor. Så jag drog en jävla ramsa varje gång vi passerad en. Farsan garvade och morsan tycket det var pinsamt. Särskilt om nån annan var med. tongue

Senast redigerat av Irmscher Vectra (9 juli 2008)

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
_MaCCe_ Majestas
9 juli 2008 · 1 319 Inlägg

Irmscher Vectra skrev:
Jag sprang och gömde mig när det flög jetplan över där jag var. Trodde dom skulle skjuta mig, plus att jag var livrädd för oväsen. hmm
Var halvvägs under morfars taxi en gång..

Hehe.. videovåld ?

Team VeboTrim
Ford Sierra Laser M30b35 Turbo "The Senior six" (1986)
Opelmadness German cars, quality and beyond
9 juli 2008 · 8 197 Inlägg

_MaCCe_ skrev:

Irmscher Vectra skrev:
Jag sprang och gömde mig när det flög jetplan över där jag var. Trodde dom skulle skjuta mig, plus att jag var livrädd för oväsen. hmm
Var halvvägs under morfars taxi en gång..

Hehe.. videovåld ?

På åttiotalet?? Njaa...  tongue

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Sushikocken Sleeper
9 juli 2008 · 3 084 Inlägg

Jag trodde på en grej rätt länge faktiskt. Det var att om man hoppade från 5:an (5 meter) på vårt badhus och fick magplask skulle magen sprättas upp och inälvorna rinna ut och att det hade hänt en kille haha! big_smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
9 juli 2008 · 5 753 Inlägg

Sushikocken skrev:
Jag trodde på en grej rätt länge faktiskt. Det var att om man hoppade från 5:an (5 meter) på vårt badhus och fick magplask skulle magen sprättas upp och inälvorna rinna ut och att det hade hänt en kille haha! big_smile

haha det trodde faktiskt jag med kom jag på nu tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang