2177 besökare just nu
Sida: 1 / 6 | Föregående | Nästa

Ändrade riktlinjer vad gäller "åldersgräns" (18+) och hårdare tag mot "trams".

chrizz
Administratör
Från: Eskilstuna
Registrerad: 2004-02-01
Webbsida

Ändrade riktlinjer vad gäller "åldersgräns" (18+) och hårdare tag mot "trams".

Garaget är en community som riktar sig till vuxna, varför jag idag har lagt till en riktlinje i huvudreglerna som förtydligar just det.

"Garagets målgrupp är personer över 18 år. Är du under 18 år bör du överväga att inte registrera dig."

Är du under 18 år och vill ha kvar ditt konto på Garaget så måste du se till att sköta dig och bete dig vuxet. Även personer över 18 som inte kan uppföra sig kommer det att vidtas åtgärder mot utan förvarning. Användare långt under 18 hänvisas till någon annan för åldern mer lämplig community.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Racso
Dr Snuggles
Från: Vara
Registrerad: 2006-04-07

Re: Ändrade riktlinjer vad gäller "åldersgräns" (18+) och hårdare tag mot "trams".

Äntligen .

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"

Ksj
Medlem
Från: Någonstans i Sverige
Registrerad: 2007-05-01
Saab 900 "2.1an"

Re: Ändrade riktlinjer vad gäller "åldersgräns" (18+) och hårdare tag mot "trams".

Låter super-bra smile Då slipper man förhoppningsvis en del meningslösa trådar i forumet framöver då smile

chrizz
Administratör
Webbsida

Ksj skrev:

Låter super-bra smile Då slipper man förhoppningsvis en del meningslösa trådar i forumet framöver då smile

Kanske inte helt, men jag ska försöka minska det. Ska uppmana moderatorerna att göra likadant.

azid
Det som inte dödar gör ont
Registrerad: 2007-07-06

bra bra bra

2slow

discokapten
Kapten på disco!
Från: Stockholm
Registrerad: 2007-02-28

Big Up!

Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.

Snelhest
Hertig
Registrerad: 2006-05-21

Skicka bort alla epa o moppebarn, när det är gjort borde man ta bort alla skitfilmer som laddas upp, allt med mobilkvalite (t.o.m bra mobilkvalite) borde gå fetbort och alla vidriga "740 börn" som också alltid är max 8 sekunder långa och skitkvalite. Det är inget intressant att titta på, det låter förjävligt, känns som att 60& av hela filmarkivet bara är dynga.

Kontrolleras filmerna innan de läggs upp?

chrizz
Administratör
Webbsida

TP_ skrev:

Skicka bort alla epa o moppebarn, när det är gjort borde man ta bort alla skitfilmer som laddas upp, allt med mobilkvalite (t.o.m bra mobilkvalite) borde gå fetbort och alla vidriga "740 börn" som också alltid är max 8 sekunder långa och skitkvalite. Det är inget intressant att titta på, det låter förjävligt, känns som att 60& av hela filmarkivet bara är dynga.

Nej. Det kontrolleras i efterhand, precis som allt annat här (förutom annonserna som kontrolleras i förhand). Däremot kommer det ske förändringar i videosektionen också snart, men det tar vi då och i en annan tråd.

Snelhest
Hertig

Önskemål vore ju att filmerna läggs i kö tills ett antal utvalda (söka på forumet efter vettigt folk) får godkänna dem.

chrizz
Administratör
Webbsida

TP_ skrev:

Önskemål vore ju att filmerna läggs i kö tills ett antal utvalda (söka på forumet efter vettigt folk) får godkänna dem.

Läste du vad jag just skrev eller? smile

Geiros
Low is a lifestyle
Från: Tranemo
Registrerad: 2006-08-08
Audi A4 "Bagged"
Honda Civic Vti "Bagged Autopilot V2"

underbart..

då vi alla veta att garaget är den bästa bilcommunity i sverige..

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

Bodegan
Lastbilschaufför
Från: Hudiksvall
Registrerad: 2007-02-18

great! smile

Snelhest
Hertig

Ja att det kommer ske förändringar, och att det ska tas i en annan tråd men tråden finns ännu inte därför skrev jag vad jag anser skulle kunna vara nyttigt här där någon läser.

mbfidde
Medlem
Från: Markaryd
Registrerad: 2008-02-26

TP_ skrev:

det finns ju faktiskt en filmkategori som heter BURNOUT så där passar väl alla börnar tycker jag, men visst det finns ju film med dålig kvalite, dock tror jag att alla som filmar gör så gott dom kan just då.

Annars kanske dom kunde starta en filmkatgori för bara er med"feta"bilar så att ni slapp se vår skit.

MVH/ Fredrik

Det Gäller Att Dö Ung Så Sent Som Möjligt=)
NISSAN MOTORS=NISMO, HONDA MOTORS=HOMO.
rost(hål) är lättare än kolfiber.

_MaCCe_
Majestas
Från: Norrköping
Registrerad: 2006-02-13
Webbsida

Bara bra tycker jag, bra jobb Chrizz.

Team VeboTrim

Ertiyed
Medlem
Från: Kristianstad
Registrerad: 2007-05-04

Ja... Detta låter fruktansvärt bra måste jag säga. smile tummen upp!

Firejennifer
Gäst

Bra initiativ måste jag säga. smile

Hur hårda kommer ni bli, egentligen? Jag menar, det är väldigt många som bloggar hos er, och alla handlar inte alltid om bilar (jag erkänner, alla mina bloggar handlar inte om min Dak Drakken osv, men försöker ju så gott man kan). Kommer ni då att ge ut någon varning eller liknande till de som inte bloggar om bilar?

Jag bloggar på Garaget.org för att här är 'mitt folk', mina vänner och folk som förstår mig - alltså bilfolk. Det är därför jag valt att blogga här. Men hade ni tänkt att förbjuda detta får jag väl helt enkelt se mig om efter någon annan sida att blogga på.  smile Mina bloggar har i alla fall ett innehåll, vilket just nu många bloggar här inne inte har. sad

Tack för en kanonsida!! smile

_MaCCe_
Majestas
Från: Norrköping
Registrerad: 2006-02-13
Webbsida

Firejennifer skrev:

Bra initiativ måste jag säga. smile

Hur hårda kommer ni bli, egentligen? Jag menar, det är väldigt många som bloggar hos er, och alla handlar inte alltid om bilar (jag erkänner, alla mina bloggar handlar inte om min Dak Drakken osv, men försöker ju så gott man kan). Kommer ni då att ge ut någon varning eller liknande till de som inte bloggar om bilar?

Jag bloggar på Garaget.org för att här är 'mitt folk', mina vänner och folk som förstår mig - alltså bilfolk. Det är därför jag valt att blogga här. Men hade ni tänkt att förbjuda detta får jag väl helt enkelt se mig om efter någon annan sida att blogga på.  smile Mina bloggar har i alla fall ett innehåll, vilket just nu många bloggar här inne inte har. sad

Tack för en kanonsida!! smile

Just Bloggen är väl din egen ?
Där måste du ju få skriva om vad du vill?

Fast jag vet inte riktigt, har ju inte läst reglerna för bloggen ( om det finns regler för den ) roll

Team VeboTrim

terazzi
Gäst

Kan inte göra mer än och hålla med dig jennifer smile
e d fel om jag skulle blogga om tex min flickvän lr o sen bloggar jag ju mkt om planerna med och det är alltid ngt med bilen där då?

Så glad man kan få uttrycka sig lixom smile här läser folk med lixom och är trevliga (okej inte alla) men dem flesta smile fått många vänner via denna sidan!

Tackar med som jennifer smile

TLO
Medlem
Från: Stockholm
Registrerad: 2006-07-03
Webbsida

Bra!  Fixa även krav att avataren visar ägaren själv!

Senast redigerat av TLO (2008-07-31 00:47)

"You Go, we go!"

Index » Nyheter » Ändrade riktlinjer vad gäller "åldersgräns" (18+) och hårdare tag mot "trams".

Tråd låst
    1   2   3   4   5   6    
Forumet just nu

Diskussionsforum

Evenemangsforum

Nissan 200sx s13
Skapades för 11 minuter sedan
Audi S4 c4 "S4 4.2"
Skapades för 11 minuter sedan
Ford Mondeo ST220
Skapades för 3 timmar sedan
Honda civic typeR