Inför: SWEDEN'S HOTTEST RIDE 2008 @ SCF Barkarby 30-31 aug. 2008

4ntr4x Legitimerad bilfantast
4 augusti 2008 · 223 Inlägg

Jag, frugan och Volvon kommer också, inte för att ställa ut, men titta iallafall smile Volvon är för orginal för att ställas ut än. Men nästa år kanske smile

Laserblue
4 augusti 2008 · 239 Inlägg

Jag kommer med min Lazerblue R Volvo.

Jag ställde ut bilen i Gävle på SCF 5:e juli.

Jag tycker att domarjuryns arbete där var mycket imponerande!

Bilkunniga, mkt bra protokoll 1-10 och ärliga bedömningar.

För övrigt ett fint arrangemang med bra tempo.

Då ska ni veta att jag besökt ett stort antal utställningar/event under många år.

Vi ses sista helgen i augusti/Hasse Larsson

iceman_21
5 augusti 2008 ·

sugen på komma..... får se hur jag gör.

Ellemark
5 augusti 2008 · 340 Inlägg

iceman_21 skrev:
sugen på komma..... får se hur jag gör.

Klart att du ska komma!!! smile

/Ellemark
www.oepmedia.se
Bil: Audi TTS
Goli
5 augusti 2008 · 793 Inlägg

Jensi skrev:

Goli skrev:
Med tanke på vilka SKIT dommare de har haft på vissa utställningar så hoppas jag verkligen för deras egna skull att de skaffar riktiga dommare till detta event. Annars kommer det blir många bojjkottningar av scf nästa år.

Det vore mycket intressant om du ville utveckla det du påstår. Fortfarande besviken över att du inte vann något pris i Borås tidigare i år? Eller vad grundar du ditt påstående på? Gäller ditt missnöje alla våra domare eller någon speciell? Det vore kanon om du ville utveckla ditt rätt så onyanserade påstående ovan.

Nu vill inte jag starta en tråkig diskussion, men varför skall jag vidareutveckla mina påståenden när ni inte kunde vidareutveckla era förklarningar till vinnarna tex i borås? Jag är inte sur över att jag inte vann något, utan är mest sur över att man inte fick förklarning på varför man inte fick någon placering osv, eran motivation helt enkelt. Jag fick många kommentarer om att min bil var den med den mest tilltalande och tilldragande lack, mest påkostade och genomtänkta motorummet, den bil det skrek mest race om osv. Jag har fått priser på andra utställningar (har endast varit o ställt ut 4 ggr, resten har ja kört) i bästa lack, bästa toyota, rookie, Best streetracecar o motorrum. då är det även bilsports event jag pratar om där man vet att dommarna är mer än kvalificerade. Men som sagt, inte alla event har varit dåliga, långt ifrån.

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36
Hi-Tek200
5 augusti 2008 · 33 Inlägg

ja tar me mig lilla nissen och kommer och ställer ut, alltid kul att ställa ut lite även fast de e mycket kvar att göras.

Fit for fight
/ Hi-Tek
Nissan 200sx s13 "Hi-Tek" (1990)
RIGO-ROD
5 augusti 2008 · 684 Inlägg

Jensi skrev:

Goli skrev:
Med tanke på vilka SKIT dommare de har haft på vissa utställningar så hoppas jag verkligen för deras egna skull att de skaffar riktiga dommare till detta event. Annars kommer det blir många bojjkottningar av scf nästa år.

Det vore mycket intressant om du ville utveckla det du påstår. Fortfarande besviken över att du inte vann något pris i Borås tidigare i år? Eller vad grundar du ditt påstående på? Gäller ditt missnöje alla våra domare eller någon speciell? Det vore kanon om du ville utveckla ditt rätt så onyanserade påstående ovan.

Tjenare jensi

kan ni inte ha en 201M strecka där man kan köra race mot varandra och samt ta tid:P ?

MVH
Rodde

iceman_21
5 augusti 2008 ·

RIGO-ROD skrev:

Jensi skrev:

Goli skrev:
Med tanke på vilka SKIT dommare de har haft på vissa utställningar så hoppas jag verkligen för deras egna skull att de skaffar riktiga dommare till detta event. Annars kommer det blir många bojjkottningar av scf nästa år.

Det vore mycket intressant om du ville utveckla det du påstår. Fortfarande besviken över att du inte vann något pris i Borås tidigare i år? Eller vad grundar du ditt påstående på? Gäller ditt missnöje alla våra domare eller någon speciell? Det vore kanon om du ville utveckla ditt rätt så onyanserade påstående ovan.

Tjenare jensi

kan ni inte ha en 201M strecka där man kan köra race mot varandra och samt ta tid:P ?

MVH
Rodde

jaa..... d vore väl intressant.....
eller kanske nånting på kvällen  ;-)

TLO
5 augusti 2008 · 1 062 Inlägg

Kan man se anmälda bilar någonstans så man vet om det ens är ide att anmäla sin egen bil?

"You Go, we go!"
RIGO-ROD
5 augusti 2008 · 684 Inlägg

Bara Hoppas att dom nappar på Idén 201M Race kul grej.

Jensi
5 augusti 2008 · 394 Inlägg

Det är INGEN FÖRANMÄLAN till Street Cars Summer Fest - BARA ATT KOMMA! Därför kommer vi inte att kunna lägga ut några anmälningslistor. ANMÄLAN TILL UTSTÄLLNINGEN SKER PÅ PLATS! När du kommer in på evenemanget anmäler du dig till utställningen i Informationstältet. Piece of cake!

Beträffande 201 m: Låter spontant som en skitkul idé. Har varit inne på den själv och snackade med Lelle Olsson om det i vintras på Bilsportmässan. Men nu vet jag inte om det är praktiskt genomförbart i det här sammanhanget. Start- och landningsbanan är redan full med aktiviteter och jag är tveksam till om det finns utrymme för mer. Men jag lovar att  jag ska kolla med några i nätverket imorgon.

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
Ellemark
5 augusti 2008 · 340 Inlägg

TLO skrev:
Kan man se anmälda bilar någonstans så man vet om det ens är ide att anmäla sin egen bil?

Det är alltid idé att att ställa ut sin bil, man ska visa upp bilen om man är stolt över den! Tävlingsmomentet kommer i andra hand!

/Ellemark
www.oepmedia.se
Bil: Audi TTS
evilaudio
5 augusti 2008 · 16 195 Inlägg

om allt går som de ska så kommer ja dit å visar nya bygget smile

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Masterworks
5 augusti 2008 ·

evilaudio skrev:
om allt går som de ska så kommer ja dit å visar nya bygget smile

Grymt, tänkte ställa ut min där oxå!

Mät hur bred din bil är så vi vet om vi får in den i trailern?  cool

RIGO-ROD
5 augusti 2008 · 684 Inlägg

Jensi skrev:
Det är INGEN FÖRANMÄLAN till Street Cars Summer Fest - BARA ATT KOMMA! Därför kommer vi inte att kunna lägga ut några anmälningslistor. ANMÄLAN TILL UTSTÄLLNINGEN SKER PÅ PLATS! När du kommer in på evenemanget anmäler du dig till utställningen i Informationstältet. Piece of cake!

Beträffande 201 m: Låter spontant som en skitkul idé. Har varit inne på den själv och snackade med Lelle Olsson om det i vintras på Bilsportmässan. Men nu vet jag inte om det är praktiskt genomförbart i det här sammanhanget. Start- och landningsbanan är redan full med aktiviteter och jag är tveksam till om det finns utrymme för mer. Men jag lovar att  jag ska kolla med några i nätverket imorgon.

Riktigt nice håller tummarna på en 201M strecka hihih tongue

MVH
Rodde

Jensi
5 augusti 2008 · 394 Inlägg

evilaudio skrev:
om allt går som de ska så kommer ja dit å visar nya bygget smile

Det är en av många saker som jag ser extra mycket fram emot denna helg. Det är klart att det kommer att gå som det ska. Försök bara att undvika att köra på något på vägen till Barkarby... har ett svagt minne av att vissas bilar inte alltid är i samma skick när de lämnar garaget som när de kommer fram...

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
mulleri
5 augusti 2008 · 508 Inlägg

man kanske ska pallra sig dit på sin födelsedag;D

evilaudio
5 augusti 2008 · 16 195 Inlägg

Jensi skrev:

evilaudio skrev:
om allt går som de ska så kommer ja dit å visar nya bygget smile

Det är en av många saker som jag ser extra mycket fram emot denna helg. Det är klart att det kommer att gå som det ska. Försök bara att undvika att köra på något på vägen till Barkarby... har ett svagt minne av att vissas bilar inte alltid är i samma skick när de lämnar garaget som när de kommer fram...

haha.. de e sånt som händer..

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
badder_
6 augusti 2008 · 139 Inlägg

evilaudio skrev:
om allt går som de ska så kommer ja dit å visar nya bygget smile

lätt att du ska det!
Vi ses där!

Akay!
liddan Oldschool
6 augusti 2008 · 299 Inlägg

Jag bor i Norrland så orkar inte köra bil ända dit men jag hade kommit om jag bodde lite närmare cool

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang