Men har hunnit fixa fram lite grejjer som ska fram på bilen
Bla: En ny uppgraderings turbo med programvara, beräknad effekt ca 300 hk Kolfiber panel A50 stolar (skin med mocka inlägg) Tillhörande dörrsidor och mattor och lite annat små pill.
Ska försöka sätta in stolar och dörrsidor i helgen om jag hinner och städa ur bilen
Hade bra så länge, kommer med uppdate o bilder snart igen
Trevligt projekt det här:D Blir ju riktigt bra, Bilen kommer ju se helt ny ut sen när den rullar ut från garaget. Kommer bli skit snyggt med skinn inredningen sen. Vart köpte du kolfiberpanelen vill ha en sån i min också:P
Trevligt projekt det här:D Blir ju riktigt bra, Bilen kommer ju se helt ny ut sen när den rullar ut från garaget. Kommer bli skit snyggt med skinn inredningen sen. Vart köpte du kolfiberpanelen vill ha en sån i min också:P
panelen köpte jag utav bil och dack i falköping, Farsan som äger det. så det underlättar en hel del att få tag i grejjer, han är bla återförsäljare för Ge motorsport, speedparts mm, får tag i delar billig där ifrån iaf.
Trevligt projekt, vart fick du tag i kolfiberpanelerna?
som jag skrev i ett tidigare inlägg:P
spexarn skrev:
panelen köpte jag utav bil och dack i falköping, Farsan som äger det. så det underlättar en hel del att få tag i grejjer, han är bla återförsäljare för Ge motorsport, speedparts mm, får tag i delar billig där ifrån iaf.
Trevligt projekt, vart fick du tag i kolfiberpanelerna?
som jag skrev i ett tidigare inlägg:P
spexarn skrev:
Ahh, missade det Hursom så kommer din 9000 bli grymmt fin!
Glömt att säga att jag även nu fått framrutan bytt, och att dom nya lyktorna i fram med vita blinkers sitter på ska försöka komma med bilder på det idag senare,