Var ett tag sen jag tog en redig fotorunda så igår kväll tog jag caij Bilfakta i kragen å plåta lite Ett par bilder som vi tog kommer här!! De som kanske vill ha bilder som bakgrund så finns dee på min sida, bara ta för er!!
1. Testa mitt nya 70-200mm här, gillar det skarpt faktiskt 2. 3. 4. 5. Denna bilden har jag ljusat upp bakgrunden lite men den e i stort sett överexponerad i grunden!! Han står precis innanför garageporten!!
Enjoy!!
Senast redigerat av nightstalker (21 augusti 2008)
Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!
Eller öka ljusstyrkan på din skärm. Bilderna är alldeles lagom på både min skärm och min projje.
Mm kanske får göra det men det sjuka e att i PS så e bilderna mörkare å när man öppnar dom me visningsprogrammet så blir de ljusare å mindre kontrast/skärpa men när man ser tumben så e den som i PS har aldrig vart såhär innan men får väl dra nån inställning i grafikkortet/skärmen..men som du säger de ser bra ut när jag lagt upp dom, ett evigt problem
Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!