Bästa xb360 spelet!

Tweak
24 augusti 2008 · 379 Inlägg

Dom spel jag spelat mest på 360 är:
MV vs ATV Untamed
Forza 2
GTA 4
Gears Of War (helt jävla sjukt roligt i co-op, längtar någe grymmt till tvåan släpps den 7e november!)

Tyskstuk är äckligt.
Mr_ChriL Polestar
24 augusti 2008 · 155 Inlägg

dom roligaste spelen är ju: Gears of War, Halo 3, BF Bad company, DIRT, Forza 2 m.m. Men GTA 4 var bara roligt i början tyckte jag sen började man tröttna ganska snabbt. Men Gears of war tröttnar man aldrig på big_smile

Volvo S60 R-design "Black edition" (2014)
xorox_88 Smack that ass!!
24 augusti 2008 · 2 953 Inlägg

army of two och assasins creed är dom roligaste jag har kört

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Volvo Knugen The one and only
24 augusti 2008 · 1 091 Inlägg

1. GTA IV
2. Forza 2
3. Skate
4. Fifa street (roligast om man är några stycken som spelar)

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Hygglo
25 augusti 2008 · 41 Inlägg

Det verkar vara många här som lirar Forza 2.

Jag funderar på att köpa en xbox 360 och kanske spelet Forza 2, men har läst nånstans att det inte fungerar på skärmar som inte stöder 60Hz. Och jag har bara en gammal "tjockteve" att spela på och har inte en aning om den stöder 60HZ.

Är det nån som spelar Forza 2 på "tjockteve" eller nån som kan säga vad som gäller.

Hygglo

Mattman Gammal och grinig
26 augusti 2008 · 362 Inlägg

star wars the force unleashed.

Det är allt jag kommer säga.

Glenn9K Montör
26 augusti 2008 · 664 Inlägg

Verkar vara en hyggligt enad tråd.. Jag instämmer med många. Grid, Dirt, Forza 2, GTA IV... Kungliga saker. Men sen finns det ju många andra spel som inte har så mycket med bilar osv att göra.. Condemned 1/2, Gears of War, Unreal Tournament 3. Också mycket bra spel.

Huvudsaken är att alla i hela världen borde köpa sig en X360! big_smile

Hygglo: Jag körde på tjockteve förr, men jag  kommer tyvärr inte ihåg om jag testade Forza 2 på den...

EDIT: Lånar tråden lite, hoppas det är okej. Ingen som är intresserad av att köpa min X360? Ska köpa mig en elite. Det är en vanlig X360 Premium 20gb HDMI. Flashad med iXtreme 1.41 firmware för BENQ-läsaren. Hade tänkt mig 2200kr.

Senast redigerat av berthelsen (26 augusti 2008)

Offlinebilar jag äger just nu:Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR -96, Saab 9000 CDE 2.3t -95, Saab 9000CSE 2.3T -95, Toyota KE35 -78.
dusty Living in the fastlane
26 augusti 2008 · 2 616 Inlägg

Det spelet som gäller för min del just nu är givetvis Battlefield: Bad Company.

maccswe
26 augusti 2008 · 200 Inlägg

Hygglo skrev:
Det verkar vara många här som lirar Forza 2.

Jag funderar på att köpa en xbox 360 och kanske spelet Forza 2, men har läst nånstans att det inte fungerar på skärmar som inte stöder 60Hz. Och jag har bara en gammal "tjockteve" att spela på och har inte en aning om den stöder 60HZ.

Är det nån som spelar Forza 2 på "tjockteve" eller nån som kan säga vad som gäller.

Hygglo

Har nästan för mig att det inte kommer fungera, men när jag kommer hem kan jag koppla in min box på en gammal tv som inte stöder 60hz och testa.

Glömde nämna Bioshock riktigt läskigt och roligt spel som jag lirat många timmar!

VolvoAnki
26 augusti 2008 · 65 Inlägg

Army of two
GTA IV
Rock band
GuitarHero 3

Volvo 850 (1992)
Volvo 240 (1991)
-Niklas-
26 augusti 2008 · 96 Inlägg

GTA IV är grymt bra. Man kan ju sitta hur länge som helst och bara åka runt, skitkul.
Forza 2 är också riktigt kul, gillar det mer än Gran Turismo 4 till Ps2

Tweak
26 augusti 2008 · 379 Inlägg

Hygglo skrev:
Det verkar vara många här som lirar Forza 2.

Jag funderar på att köpa en xbox 360 och kanske spelet Forza 2, men har läst nånstans att det inte fungerar på skärmar som inte stöder 60Hz. Och jag har bara en gammal "tjockteve" att spela på och har inte en aning om den stöder 60HZ.

Är det nån som spelar Forza 2 på "tjockteve" eller nån som kan säga vad som gäller.

Hygglo

Jag har spelat Forza 2 på två stycken olika 50hz tjock-tv här hemma, funkar fint. Enda skillnaden är att lite ute i kanterna av bilden inte syns på TVn, har jag för mig.

Tyskstuk är äckligt.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang