Inför: ENA-träffen på stora torget i Enköping 6/9

Ali_Coupen
31 augusti 2008 · 19 Inlägg

har du fått min anmäla?

Hyundai coupe "ANACONDA" (2004)
SNap3 JapsRacer!
31 augusti 2008 · 198 Inlägg

ska bli riktigt roligt! big_smile

PLindblom
31 augusti 2008 · 1 200 Inlägg

Ali_Coupen skrev:
har du fått min anmäla?

Alla som anmält sig bör ha fått svar nu. Hojta till om det inte kommit något till dig. Välkommen! smile

SNap3 skrev:
ska bli riktigt roligt! big_smile

Det hoppas jag verkligen. Jag skulle delat ut flyers på SCF igår, men jag hann dessvärre inte trycka upp några. Tipsa gärna era vänner och bekanta med samma intresse smile

Quartermile-man
31 augusti 2008 · 37 Inlägg

...är i Malmö :-( Meeeeeen skickar dit tjejen med bilen

Opel Corsa GSI Turbo Extreme "LILLA BLÅ" (1994)
Nafets86
31 augusti 2008 · 821 Inlägg

Om jag får ledig till helgen så kommer jag absolut dit!
Dock har jag kanske också lite för original bil..
Men det gör nog inget med lite utfyllning wink

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
skogsboo
31 augusti 2008 · 14 Inlägg

om man fått igång bilen kommer man nog och kollar i alla fall;) bor på torget typ så:p

Ford sierra cosworth "cossie" (1988)
PLindblom
31 augusti 2008 · 1 200 Inlägg

Quartermile-man skrev:
...är i Malmö :-( Meeeeeen skickar dit tjejen med bilen

Haha! Ja, det är också en variant smile Vinner du så har du en pokal som väntar när du kommer hem.

sengstr skrev:
Om jag får ledig till helgen så kommer jag absolut dit!
Dock har jag kanske också lite för original bil..
Men det gör nog inget med lite utfyllning wink

Alla är välkomna, anmäl dig gärna via formuläret på hemsidan. Det blir lättare att hålla koll på uppslutningen på det sättet smile

skogsboo skrev:
om man fått igång bilen kommer man nog och kollar i alla fall;) bor på torget typ så:p

Då borde du nästan kunna till träffen, om du bor så nära tongue Din 2002a vore dock kul att ha med.

I kväll har fem nya bilar anmält sig, bland annat två stycken av de nominerade i Sweden's hottest ride-tävlingen. Verkligen kul att det finns intresse, det ger en mer lust att göra något riktigt bra av detta smile

Edit: Jag fick nyligen reda på att det på lördag är den så kallade "Trädgårdsdagen" i Enköping. Låter enormt trist, men det innebär mycket folk i stan smile

Senast redigerat av Minister (31 augusti 2008)

lilla_tingeling Inte riktigt normal!!!
1 september 2008 · 271 Inlägg

Jag har varit på många bilutställningar. Men har aldrig ställt ut en bil förr... Så det ska bli spännande. Och grymt nervöst! cool

// Lena

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
Oge
1 september 2008 ·

Haha vart kommer denna "Trädgårdsdag" att hållas då?..

PLindblom
1 september 2008 · 1 200 Inlägg

Oge skrev:
Haha vart kommer denna "Trädgårdsdag" att hållas då?..

Jag har faktiskt ingen aning var eller vad, men jag vet att allt i Enköping som slutar på "dagen" genererar mycket folk på stan tongue

Nu är 24 bilar anmälda, varav tre stycken från Sweden's hottest ride-tävlingen, så det blir både kvalitet och kvantitet på utställarfronten. Fortsätter anmälningarna trilla in i samma takt kommer nog tyvärr de sista nekas plats. Jag räknar med att ganska precis 40st bilar kan ställa upp sig på ett snyggt sätt. Bland dessa får de åtta som behöver extra mycket plats (för t.ex. pokaler och dylikt) platserna runt fontänen i mitten av torget. På tal om fontänen vill jag fråga er om jag borde stänga av den. Visst blir det lite trevligt med lite vatten i rörelse, men jag tänker på de som lägger ner massor av timmar på att putsa upp sina bilar. Stänk från fontänen borde inte vara välkommet, eller vad tror ni?

Jag har nu bokat gokart-banan i Enköping och för de som vill blir det hyrkart-race efter träffen. Mer info om detta senare. Jag kan tyvärr inte stå för dessa kostnader också, men jag har lyckats få ner priset från 370kr till 250kr/pers för de som vill deltaga i racet. Detta innefattar två stycken kval och en final på 10 varv, med medaljer till de tre bästa smile

Nafets86
1 september 2008 · 821 Inlägg

Du fick ihop det alltså smile Schysst. Det satsar jag på att vinna istället för utställningen wink
Syns på lördag smile

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Antennfixarn Antennfixarn
1 september 2008 · 57 Inlägg

Jag kommer dit smile Hoppas på fint väder bara? cool

Allt som kan lysa SKA lysa, gärna i olika färger!
SC Styling | Creatix | Blueride | Graphicline | Rolles Art
Oge
1 september 2008 ·

Jaaa men jag är lätt på att köra gokart efter utställningen!.. Men det blir väll till att be till vädergudarna som en jävla idiot inför den här helgen också då!.. tongue

FreddeK
2 september 2008 ·

det låter riktigt trevligt detta. men sugigt att bilen är avställd då! kan ju iof alltid kika förbi ändå!

PLindblom
2 september 2008 · 1 200 Inlägg

Freddeponken skrev:
det låter riktigt trevligt detta. men sugigt att bilen är avställd då! kan ju iof alltid kika förbi ändå!

Det vore verkligen suveränt att ha med din bil på utställningen. 635 är en av mina absoluta favoritbilar. Du är förstås välkommen i vilket fall som helst smile

FreddeK
2 september 2008 ·

Minister skrev:

Freddeponken skrev:
det låter riktigt trevligt detta. men sugigt att bilen är avställd då! kan ju iof alltid kika förbi ändå!

Det vore verkligen suveränt att ha med din bil på utställningen. 635 är en av mina absoluta favoritbilar. Du är förstås välkommen i vilket fall som helst smile

Ja jo jag vet..hmm insuget är på lack och jag vet inte om jag hinner få det i veckan..så det är nog kört tyvärr.

Men oavsett så verkar det vara välplanerat och trivsam träff du skakat fram och hoppas vädret är med er! mvh Fredde

Fjellner
2 september 2008 · 245 Inlägg

Låter som att detta kommer bli det bästa i Enköping under min levnadstid iallafall smile
Bara hoppas att det blir bra väder, vore riktigt synd om något såhär bra skulle regna bort.

TFkarlsson Varningar. 36
2 september 2008 · 1 200 Inlägg

Är det ok om jag ställer ut en tom, men cool kaross om jag ställer den på en annan bil? Ja, jag är seriös.

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.
Newman mickenyman.se
2 september 2008 · 687 Inlägg

Fasen ska lira paintball hela dagen annars hade ja kommit

Honda Civic "Team Nyman" (1991)
Honda Crx (1990)
Ford 34 "Nyman Racing" (2014)
mr_worf
2 september 2008 · 12 Inlägg

jag kommer och kollar in alla fina bilar smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang