Golf 2:a CL 1,6L projektet.

Fluff_91 Team 53
16 januari 2008 · 150 Inlägg

jaa ni det känns ju rätt segt.. när man inte kommer någon stanns.. men nu har jag skaffat hjälp av emn kompis som ska hjälpa mig med spaklandet.. ska bli en hel dag i garaget på söndag.. kommer att bli en uppdatering när spaklingen är klar efter söndagen..

men vi hörs tonguetonguebig_smilebig_smile

Audi S2 coupé -92
BMW 325 e36 -92
Lundin240
26 januari 2008 · 30 Inlägg

Där fanns det rost tror jag;) Mvh Lundin:)

Henrik Lundin
Team Sideway Monkeys
BamZe84
26 januari 2008 ·

Tjenare!
Alltså vilken energi och lust och ork. Det är så imponerande att se. Jag har varit med om samma på min golf. Men det är utan tvekan INGET jag skulle göra om de kan jag lugnt säga. Jag hoppas allt går väl för dig och önskar dig all lycka till. Du kan räkna med att jag följer denna tråd.

/ vänliga häls BamZE

Fluff_91 Team 53
1 februari 2008 · 150 Inlägg

Lundin240 skrev:
Där fanns det rost tror jag;) Mvh Lundin:)

hahaha joo det vart det tonguebig_smile

Audi S2 coupé -92
BMW 325 e36 -92
Fluff_91 Team 53
1 februari 2008 · 150 Inlägg

BamZe84 skrev:
Tjenare!
Alltså vilken energi och lust och ork. Det är så imponerande att se. Jag har varit med om samma på min golf. Men det är utan tvekan INGET jag skulle göra om de kan jag lugnt säga. Jag hoppas allt går väl för dig och önskar dig all lycka till. Du kan räkna med att jag följer denna tråd.

/ vänliga häls BamZE

Haha joo det är ett jävla jobba det är det:D hoppas bara att jag ror i land med den ocksåbig_smile tack så mycke!!

Audi S2 coupé -92
BMW 325 e36 -92
Lindgren_
23 februari 2008 · 2 644 Inlägg

Sha grabben!

Jag hörde det som hände med din bror.. Sjukt att det kan gå så fort sad Men han får det nog jävligt bra där uppe han var en klockren kille!

Hoppas allt är bra med dig och att du har det bra!

Sen projektet första gången jag såg golfen tänkte jag "va fan ger han sig in på det här går ju aldrig" men du har bevisat tvärtom ser skitbra ut grabben! blir verkligen bra smile forsätt såhär, lycka till !

Johan Lindgren
Owzer Rallykalle och kabeltattare
16 mars 2008 · 422 Inlägg

Håller själv på att rostlaga min goffe, har dock inte lika mycket rost som din. Men fan vad sånt här jobb tar på krafterna.

Jobba på nu smile

BMW 520i E28 "tvåliters raketen" (1984)
Pettzon
14 maj 2008 · 224 Inlägg

oj vilket imponerade arbete, fortsätt i samma stil:), ska göra samma sak på min fast ja har inte lika mkt rost som du hade

"det är ju inte lätt att förklara för någon som inte begriper"
Fluff_91 Team 53
18 maj 2008 · 150 Inlägg

ÄNDRADE PLANER!!!!!!!! RALLY GOLF PROJEKT tonguebig_smile

Nu har jag och två kompisar kommit med en idee att vi ska göra en rally bil av golfen big_smile så jävla kul.. så jävla inne jag är på detta nu big_smile hoppas på att det blir ett roligt projekt big_smile

Audi S2 coupé -92
BMW 325 e36 -92
Lindgren_
18 maj 2008 · 2 644 Inlägg

Fluff_91 skrev:
ÄNDRADE PLANER!!!!!!!! RALLY GOLF PROJEKT tonguebig_smile

Nu har jag och två kompisar kommit med en idee att vi ska göra en rally bil av golfen big_smile så jävla kul.. så jävla inne jag är på detta nu big_smile hoppas på att det blir ett roligt projekt big_smile

Såja! Lycka till nu smile

Och så fort du behöver hjälp med nått eller inte får tag på nått som du behöver.. säg till direkt så ska jag försöka hjälpa dig!!!

Johan Lindgren
Fluff_91 Team 53
20 maj 2008 · 150 Inlägg

PROJEKT NERLAGT!!

Detta på grund av att för det första den rosten som lagats börjar att titta fram och för att ekonomin inte räcker till... Ekonomin sparas till bilen som kommer efter sommaren... Golfen har fått en enkel biljett till skroten av mig...

Men jag tackar för allt stöd på golfen det har varit till hjälp många gånger... hoppas på samma stöd efter sommaren då nästa projekt startar....

HA DET BRA ALLA FINA MÄNNISKOR!! big_smile big_smile

tjoo

Audi S2 coupé -92
BMW 325 e36 -92
_Fredrik
23 maj 2008 · 2 788 Inlägg

Fluff_91 skrev:
PROJEKT NERLAGT!!

Detta på grund av att för det första den rosten som lagats börjar att titta fram och för att ekonomin inte räcker till... Ekonomin sparas till bilen som kommer efter sommaren... Golfen har fått en enkel biljett till skroten av mig...

Men jag tackar för allt stöd på golfen det har varit till hjälp många gånger... hoppas på samma stöd efter sommaren då nästa projekt startar....

HA DET BRA ALLA FINA MÄNNISKOR!! big_smile big_smile

tjoo

neeej du skojjar med mig sadhmm den som började bli så fin wink

Volkswagen Polo 9N3 "Polo-Yolo" (2005)
henkepenke
24 maj 2008 · 2 Inlägg

du är då ingen mäster svetsare wink

Fluff_91 Team 53
30 juni 2008 · 150 Inlägg

henkepenke skrev:
du är då ingen mäster svetsare wink

hahahaha naee då har ingen påstått hoppas jag:Pbig_smile

Audi S2 coupé -92
BMW 325 e36 -92
Fluff_91 Team 53
30 juni 2008 · 150 Inlägg

_Fredrik skrev:

Fluff_91 skrev:
PROJEKT NERLAGT!!

Detta på grund av att för det första den rosten som lagats börjar att titta fram och för att ekonomin inte räcker till... Ekonomin sparas till bilen som kommer efter sommaren... Golfen har fått en enkel biljett till skroten av mig...

Men jag tackar för allt stöd på golfen det har varit till hjälp många gånger... hoppas på samma stöd efter sommaren då nästa projekt startar....

HA DET BRA ALLA FINA MÄNNISKOR!! big_smile big_smile

tjoo

neeej du skojjar med mig sadhmm den som började bli så fin wink

joo tyvärr... men det är också på grund av att det kommer bli för dyrt för mig.... har ingen ekonomi men annars så har golfen varit något av det mest lärorika projektet som jag har hållt på med tonguesmile så jag går inte fattig ifrån golfen.... om sanningen ska fram så står den här hemma fortfarande för den som är intresserad av att köpa lr något i den stilen tongue

Audi S2 coupé -92
BMW 325 e36 -92
Fernicus Kejsare
30 juni 2008 · 547 Inlägg

Grymt projekt! Önskar jag hade samma tålamod med min Golf tongue
Jag har en liten fråga bara, och ta inte illa upp nu, men pratar du som du skriver? tongue

Tighten it until you hear a crack, and then back off a quarter turn.
Fluff_91 Team 53
30 juni 2008 · 150 Inlägg

Fernicus skrev:
Grymt projekt! Önskar jag hade samma tålamod med min Golf tongue
Jag har en liten fråga bara, och ta inte illa upp nu, men pratar du som du skriver? tongue

hahaha jaa du vet inte vad du syftar på då??? tonguelol

Audi S2 coupé -92
BMW 325 e36 -92
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang