Återkallad körkort

ThSinner_
5 juli 2008 · 18 Inlägg

Epitaph skrev:

DoWahDiddy skrev:

Edil_ skrev:
Men ja, stopp-plikt och prövotid. Vinka farväl te kortet, vilket kanske är likabra, så vi andra kan åka säkert och slippa oroa oss för o bli påkörda när du skiter i stopp-plikt.

Så hård är du inte mot mig när du åker med och jag bryter mot stopplikt smile.

---------------------------------------------------------------------------------------

JA, jag är också en av vägarnas idioter, som då och då bryter mot lagarna. Nu kan ni hämta en piska till. Är trött på er moraltanter sen länge nu...

Hade gärna lättat hjärtat än en gång, men jag besparar mig besväret och er tiden då ingen av er tar åt sig något ändå då alla är så helvetes perfekta...

Riskera ditt eget liv får du mer än gärna göra men inte mitt eller andra "oskyldigas" Det är kul tills det händer något..... Tänk på det ett tag.

ja bli så trött på dig för du tror verkligen du e perfelkt förare
hallå de räcker med att du inte blinkar så har du begått ett trafikbrott.
och kom intte o säg att du kör lagligt hela tiden för de finns knappt någon som gör det.
hur ofta händer de att ¨nån dörr p.g.a man brutit  mot nnr regel????
de e ju mest rattfylla o skit
så rensa framför din dörr innan du börjar på andras.

Wikstromm Ett riktigt sprut de enda rätta
5 juli 2008 · 2 252 Inlägg

prodrive skrev:

The_Mechanic skrev:

prodrive skrev:

Precis, det finns ställen är stopplikt är totalt omotiverat!

men en stopplikt är alltid en stopplikt oavsett den är korkad eller bra, är de stopplikt ska man stanna helt så är de så sluta gnälla roll

bit i de sura äpplet o ta de som de kommer nu vad som händer men tror du blir av med lappen..

Det finns regler för allt, man får tex inte fildela, det gör folk iallafall, man får inte bryta mot trafikregler heller, det gör många ändå med tex fortkörning.

Jag bryr mig inte om någon bryter mot en stopplikt sålänge det inte är trafikfarligt. Det är magisk dubbelmoral på detta forumet.

nej de må vara men ska man bryta mot den ska man verkligen se att de är fritt att köra, jag som maskinförare, har hänt att man skitit i stoppilkter, just för att de är så jävla segt att dra igång ekipagen igen, men då är de med noga titt att de inte är nån trafik

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -
sand3rs
5 juli 2008 · 182 Inlägg

Jag har uppretat att att jag erkänner att det var dumt och att man lär sig av misstag.

Var det inte andra gången på kort tid? Fast det kanske är denna gång du lär dig läxan... Eller nästa?

Muttley
5 juli 2008 ·

ThSinner_ skrev:

Epitaph skrev:

DoWahDiddy skrev:

Så hård är du inte mot mig när du åker med och jag bryter mot stopplikt smile.

---------------------------------------------------------------------------------------

JA, jag är också en av vägarnas idioter, som då och då bryter mot lagarna. Nu kan ni hämta en piska till. Är trött på er moraltanter sen länge nu...

Hade gärna lättat hjärtat än en gång, men jag besparar mig besväret och er tiden då ingen av er tar åt sig något ändå då alla är så helvetes perfekta...

Riskera ditt eget liv får du mer än gärna göra men inte mitt eller andra "oskyldigas" Det är kul tills det händer något..... Tänk på det ett tag.

ja bli så trött på dig för du tror verkligen du e perfelkt förare
hallå de räcker med att du inte blinkar så har du begått ett trafikbrott.
och kom intte o säg att du kör lagligt hela tiden för de finns knappt någon som gör det.
hur ofta händer de att ¨nån dörr p.g.a man brutit  mot nnr regel????
de e ju mest rattfylla o skit
så rensa framför din dörr innan du börjar på andras.

ja vid stoppplikt har de dött några för de finns de idioter som kör rätt ut japps.
och blinka de ska man alltid med för de har riskerat liv det med japps.
smile
jag kör enligt trafikreglerna för jag sparar på bensin och slipper böterna wink

fiddes Grävmaskinist
5 juli 2008 · 216 Inlägg

prodrive skrev:

StiFf skrev:
lägg av med att säga att det är rätt åt han, vet ni ens hur det såg ut i den korsningen??? kommer på 2 korsningar på en gång här som det är stopp plikt på men där man ändå har väldigt god sikt åt båda hållen och absolut inga problem med att se om det kommer någon

Precis, det finns ställen är stopplikt är totalt omotiverat!

Har en hemma, mitt i skogen typ tongue och god sikt 200m åt båda håll...

Senast redigerat av fiddes (5 juli 2008)

Volvo C70 "T5" (1998)
Phaetoon
5 juli 2008 · 8 156 Inlägg

En del inlägg i den här tråden har en ganska så hård ton. För att folk inte ska bli upprörda/sårade så låser jag tråden. /Moderator (Phaetoon)

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang