Ska det vara så svårt att byta bil?

Blacksmoke Säljare/Lagerarbetare
26 augusti 2008 · 164 Inlägg

Är en trimmad 850 tdi inget som någon vill ha?
Är det nått som är fel?

http://www.blocket.se/vi/17767499.htm?ca=14_s

MVH Per

Gasen sitter till höger och ingen annan stans!!!
BMW 320/325 "M20B25 T" (1986)
snigel
26 augusti 2008 · 69 Inlägg

skulle gissa att det är priset som avgör
40000 mil e folk rädda för

Blacksmoke Säljare/Lagerarbetare
26 augusti 2008 · 164 Inlägg

Undrar varför!
Den går ju som en klocka och det är väl huvudsaken! Man ska ju inte köpa grisen i säcken men skulle en bil gå bra, även om den gått över 40000, skulle inte jag ha några problem om jag ville ha en bil som jag var intresserad...

Gasen sitter till höger och ingen annan stans!!!
BMW 320/325 "M20B25 T" (1986)
snigel
26 augusti 2008 · 69 Inlägg

ne så sant så sant.. åker juh själv gärna diesel bil när man bor i norrland. så för min del e det juh lugnt
letar faktiskt efter bil just nu och har kollat din annons på blocket med.. men

som sagt 40000 mil e juh tris i det avseendet att bilen ska juh säljas någongång oxå.. och då ha den kuh gått långt

TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
26 augusti 2008 · 3 404 Inlägg

snigel skrev:
ne så sant så sant.. åker juh själv gärna diesel bil när man bor i norrland. så för min del e det juh lugnt
letar faktiskt efter bil just nu och har kollat din annons på blocket med.. men

som sagt 40000 mil e juh tris i det avseendet att bilen ska juh säljas någongång oxå.. och då ha den kuh gått långt

Visst har den det, men volvo är kvalitetsbilar och sköter man dem väl så går den många mil därtill.

Rock'n Roll
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
Blacksmoke Säljare/Lagerarbetare
26 augusti 2008 · 164 Inlägg

Instämmer!
Farsan har en vw caravelle diesel -97:a med samma motor som jag har i volvon och den har gått närmare 75000mil och den går som en klocka den med!

Gasen sitter till höger och ingen annan stans!!!
BMW 320/325 "M20B25 T" (1986)
Skaune
26 augusti 2008 ·

själv tycker jag bilöen verkar mycket intressant, har själv haft en 40+ bil, o din e dessutom en diesel, men jag tror att om den varit automatare hade de varit ett plus, samt att en s70 tdi ligger i samma prisspann väl? o då tror jag fler vill ha s70:in!

mebben Troligen galen...
26 augusti 2008 · 567 Inlägg

Ett par saker:

"2,5liters 5cylindrig motor från audi." Är bilen godkänd och besiktigad med motorn bytt, eller har de bara inte märkt att den är bytt? Är den godkänd med denna motorn bör du skriva det så att spekulanter slipper oroa sig för framtida besiktningar.

"Rensad katt (besiktigad så!)" Samma sak här, är bilen godkänd på detta vis eller riskerar köparen torsk på nästa besiktning? Skriv vad som gäller så spekulaterna slipper gissa.

En bil som rullat 40´000mil har säkerligen slitit ut ett par delar under vägen, vad är nytt och bytt? Skriv alla delar som är bytta nyligen.



Det var väl det enda jag kom på just nu, beträffande priset så har  jag inte prisbilden klar för mig så spekulera om priset låter jag någon annan göra...

kolvas
26 augusti 2008 · 4 001 Inlägg

1. Folk som vill köpa diesel vill oftast inte ha en som är sönderbusad
2. Ordna en riktig katt
3.Varför skriva att det är en Audi 5:a när ALLA Volvo diesel till 850 är från Audi? gör bara folk förvirrade
4.priset är minst 10k för högt för en gammal 850 som rullat över 40k

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
A-Lindskog
26 augusti 2008 · 48 Inlägg

som kolvas säger:

de är ju rätt dumt att skriva att motorn är från audi, då tror ju folk att du bytt motor i den.
sen med tanke på miltalet så är de lite av ett fantasipris tycker jag, även om den är i jättefint skick .

mvh Andreas

Blacksmoke Säljare/Lagerarbetare
26 augusti 2008 · 164 Inlägg

Men man måste ju ändå prova!
Nu är priset sänkt till vad vad en normal 850 diesel ligger på trotts att jag personligen tycker den är mycket finare än de andra på blocket...

Gasen sitter till höger och ingen annan stans!!!
BMW 320/325 "M20B25 T" (1986)
MilleN
26 augusti 2008 · 9 108 Inlägg

Blogga. Annonser tas i Köp & Sälj.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang