ska jag köpa en del sol?

BioScart
28 augusti 2008 · 40 Inlägg

Hej
  jag har tittat på en del sol idag och jag gillar den som fan, det var tyvärr inte V-tec motorn i men efter som att detta kan bli min första bil så kanske det räcker?

någon som vet ifall det är något speciellt fel som hänger med bland del solarna som man bör titta efter?
och hur är bilen att köra på vintern? (jag tänker på targa taket)

bilen har gått 19,000mil och killen vill ha 41,000 för den och då är det ju 130hk motorn i! är det dyrt?
serviceboken är nästan helt i prickad och den går bra när vi provade den,, så jag tycker det är en liten ball bil, 

vad tycker ni? verkar det vara ett bra köp  eller kommer jag vilja ha V-tec motorn?

BMW Z4 3.0i (2003)
Powerman Japan Quality
28 augusti 2008 · 670 Inlägg

Vore jag i dina kläder så skulle jag inte köra med den på vintern.

Ja du kommer nog att sakna v-tec.

P.Sköld
Honda il potere dei sogni
Honda NSX (1992)
peter_1976 JDM
28 augusti 2008 · 2 201 Inlägg

är det en ESI (vilket jag tror det är) så är det vtec. fast ingen doch. det är 125 hästar, kan bli 130 med luftfilter, avgas mm.
det är trevliga bilar. men kolla rosten. i skärmkanter, speciellt hjulhusen bak. det är rosten som tar kål på bilarna. annars så går dom fint

Eisenhut
28 augusti 2008 · 1 827 Inlägg

Ja, det är dyrt!

Kolla på Hondaklubben istället, Scottes systers är till salu för betydligt bättre pengar, är även en VTi.

Dom andra frågorna... Nej, du hade inte "saknat" VTEC på din första bil, samt Delsolen är en ganska dålig vinterbil.

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two
Shamzin Pilot
28 augusti 2008 · 78 Inlägg

hade nog kört på en VTI istället skiljer inte speciellt mkt i pengar mellan de olika modellerna dock mkt mer körglädje och bättre andrahandsvärde

Är det en Fågel? Är det ett Flygplan? Nej det är en Röd Riskokare
VMT I <3 my Honda
29 augusti 2008 · 483 Inlägg

Köp en med VTI motor från början så slipa du ångra dig sen.
Min är till salu tongue
http://www.hondaklubben.com/forum/index … ntry501809

Ksj
29 augusti 2008 · 1 217 Inlägg

Är det bara jag som tycker att det är väldigt stor "frisörvarning" över del sol?

Saab 900 "2.1an" (1992)
BioScart
29 augusti 2008 · 40 Inlägg

nja den riktiga Gay frisör bilen är ju lätt Audi TT! Hahaha

BMW Z4 3.0i (2003)
pampers138 Har alltid rätt!
29 augusti 2008 · 689 Inlägg

haha, ja trodde ni mena playa del sol! XD

http://www.youtube.com/watch?v=gfscOJ5V … re=related

Livet är ett helvete, du är bjuden!
BMW 528 "BBS" (1983)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang