Misshandel, Våld, Skottlossningar - Värre blir det!

Alecci
17 september 2008 · 2 014 Inlägg

Håll er till ämnet, denna tråden handlar inte om eventuella samband mellan invandring och kriminalitet då detta har avhandlats i ett gäng tidigare trådar med mer rättvisande rubriker.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
T16_AeRo
19 september 2008 · 712 Inlägg

Varit nere i Göteborg i två veckor nu.. dödskjutningar.. knarkare med svärd m.m.. Ne fy f*n
Några på jobbet skulle ut och äta runt avenyn.. Dom vågade knappt parkera bilen för det låg glasskross runt de flesta bilarna i parkeringshuset. Ungjävlar som springer runt o knackar rutor mitt i centrum

KimVsWorld Mästare
19 september 2008 · 2 947 Inlägg

Problemet är att alla skriver att blattarna inte borde kommit hit men Blattarna är ju födda här.

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
hogberg Lärare
19 september 2008 · 50 Inlägg

Bra sagt "KimVsWorld" och visst har "blattarna" en högre procent kriminella, men dett beror ju inte på att de är sådana som folkgrupp, utan på att våra kära "social-moderater" har byggt upp ett fullständigt segregerat samhälle där man placerar alla "blattar" i en del av staden. Så tror man att man är av med problemen!

"Om något funkar, skruva sönder det och kolla varför!"
mbfidde
19 september 2008 · 225 Inlägg

raliman08 skrev:

JohanMR850 skrev:
Räcker man kollar på Efterlyst  både svenskar o invandrare som beter sej som svin....

Absolut håller med! Finns svin som är svenskar och invandrare. Men jag ser såhär på saken, om det skulle bli krig i Sverige och jag skulle vara tvungen att utvandra till tex Norge, inte fan skulle jag driva omkring med mina Svenska polare och ställa till fanskap mot Norska medborgare?! Finns ju ''ursvenskar'' som är helt dumma i huvet oxo, men nu tar vi ju hit en massa problem som svenska samhället uppenbarligen inte klarar av, kolla bara hur situationen ser ut i Göteborgsområdet nu! Nu skriver jag helt utan fakta men har svårt att tänka mig att det är Svenskar som håller på?... Men kan som sagt ha fel. Felet med det härlandet är det jävla daltandet med kriminella om du är Svensk eller invandrare och du begår ett brott då ska man in i fängelset länge och där ska det fan inte vara en jävla lekskola att sitta, bort med alla bekvämligheter och gör det till ett helvete att sitta där. Så kanske personerna som sitter där får sig en funderare.

håller med till 100 procent, ja menar buffe middagar,parabol,lön, gym, sällskapsrum .mm.och allt detta ska vi som jobbar och sköter oss stå för. Ner med dom jä..larna i ett svart hål och låt dom leva på bröd och vatten

INTE KONSTIGT ATT VI BETALAR MEST SKATT I VÄRLDEN  :S

Det Gäller Att Dö Ung Så Sent Som Möjligt=)
NISSAN MOTORS=NISMO, HONDA MOTORS=HOMO.
rost(hål) är lättare än kolfiber.
Chevrolet Nova SS "SUPERNOVA" (1970)
pattilatti2 Billjuds fanatiker.
19 september 2008 · 2 853 Inlägg

mebben skrev:
Lite "skoj" när utländska medier uppmärksammar lilla sverige...

www.youtube.com/watch?v=MwhdZQH8y1M&feature=related

det är ju så sjukt sad

brillmongo
20 september 2008 · 874 Inlägg

hogberg skrev:
Bra sagt "KimVsWorld" och visst har "blattarna" en högre procent kriminella, men dett beror ju inte på att de är sådana som folkgrupp, utan på att våra kära "social-moderater" har byggt upp ett fullständigt segregerat samhälle där man placerar alla "blattar" i en del av staden. Så tror man att man är av med problemen!

Nja delvis sant kanske, för det första får väl många invandrare välja vart de vill bo när de väl väl fått tillstånd att stanna? Naturligtvis väljer de att bli placerade nära släkt, vänner och människor som talar deras eget språk inget konstigt med det. Resultatet blir ju då att "alla" hamnar på samma "ställe"
Det är lite väl enkelspårigt att säga att staten bara "klumpar ihop dem"

Om du hade flytt hit från krig och elände och din familj bott i Bergsjön, Vart hade du velat bo då?
Ensam uppe i kiruna?

edit :stavfel

Senast redigerat av brillmongo (20 september 2008)

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
Audi A4 2.8 V6 quattro "bea II" (1997)
Destajnii
20 september 2008 · 219 Inlägg

Läste häromdagen i tidningen (gp) att i Danmark så pågår det ett gäng krig mellan HA och Invandrar Gäng (så stod det í tidningen) och snackade med en kompis lite löst om det så berättade han att hans kusin blev skjuten av HA där (invandrare) men tydligen så hade han hämnats eller skulle göra det eller nått sånt..  inte bara sverige i norden där kriget är tydligen  :S

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang